Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Koska asiakaskontakti on enemmän kuin pelkkä puhelinnumero.

      Organisaationa haluat saada enemmän irti puhelinnumerostasi. Olipa kyse sitten suuremmasta myynnistä, paremmasta asiakaspalvelusta tai paremmasta palvelusta, kysymys on aina: miten voin parantaa puhelimitse tapahtuvaa asiakaskontaktia?

      Hyvä asiakaskontakti alkaa hyvin järjestetystä puhelinnumerosta. Puhelinnumerosi on tärkeä osa ulkonäköäsi. Matkapuhelinnumero verkkosivuillasi vaikuttaa amatöörimäiseltä. Ehkäpä paikallinen puhelinnumero houkuttelisi asiakkaita muilta alueilta? Tai valtakunnallinen palvelunumero osoittaaksesi, että toimit valtakunnallisesti. Numeron omistajana etsit luotettavaa tahoa, joka voi antaa sinulle hyviä neuvoja numeron valinnassa ja rekisteröinnissä sekä kaikissa sen toiminnoissa.

      Käytännön esimerkkejä hyvästä asiakaskontaktista

      Tiesitkö, että joka päivä yritykset rekisteröivät puhelinnumeronsa Belfabriekyn? Unohtumattoman numeron lisäksi puhelimitse tapahtuvan asiakasyhteydenpidon tulisi olla täydellisesti mukautettu organisaatiollesi ja sen erityistarpeisiin. Numeron omistajat, jotka suhtautuvat vakavasti puhelimitse tapahtuvaan asiakasyhteydenpitoonsa, valitsevat siksi palveluntarjoajan, jolla on kokemusta. Belfabriek on lähes 20-vuotisen historiansa ansiosta palvelunumeroiden veteraani. Ilman monia tyytyväisiä asiakkaita tämä ei olisi koskaan ollut mahdollista.

      • Hollantilainen supermarkettiketju Albert Heijn käyttää asiakaspalvelussaan maksutonta 0800-numeroa.

      • Hollantilaisella kirjaketjulla Bruna on 0900-numero kysymyksiä ja valituksia varten.

      • Canon Netherlands vastaa asiakkaiden kysymyksiin helposti muistettavan numeron 0800-CANON4U kautta.

      • Haarlemmermeerin kunta käyttää kansallisia 088-numeroita terveydenhuollon saatavuuden täydelliseen sääntelyyn.

      • Hollantilaisella ING-pankilla on erilliset 0900-numerot yritys- ja yksityisille soittajille.

      • Supermarketketju Lidl Netherlands vastaa kysymyksiin, valituksiin ja ehdotuksiin maksuttomassa numerossaan 0800-LIDLINFO.

      Asiakkaiden arvostelut

      arviot:
      8/10
      arvostelut:
      78
      suosittelee tätä yritystä::
      97%