Kun kaikki työntekijäsi ovat varattuja ja jonot ovat liian pitkiä tai kun ihmiset soittavat työajan ulkopuolella, tarjoaa meidän Digitaalinen Vastaaja (joskus myös voice2e-mail) täydellisen tavan hoitaa puhelut hyvin.

Miten Digitaalinen Vastaaja toimii

Digitaalinen vastaaja antaa soittajille mahdollisuuden jättää viestin. Me tallennamme sen ja lähetämme sen sitten sähköpostitse, äänitiedostona, yhdessä puhelutietojen kanssa sinulle.

Voit toistaa tämän tallenteen suoraan tietokoneellasi ilman, että sinun tarvitsee asentaa lisäohjelmistoja.

Sähköpostin tiedot kertovat sinulle tarkalleen, milloin puhelu tuli, mistä numerosta ja mihin numeroon soitettiin.

Yhdessä muiden toimintojen kanssa

Digitaalista vastaajaa käytetään yleensä yhdessä muiden toimintojen kanssa, kuten Jono, Aukioloaikataulukko, jossa on Suljettu ilmoitusteksti, ja Juhlapyhien kalenteri.

Oman Digitaalisen Vastaajan aktivoiminen

Belfabriekin asiakkaana aktivoit Digitaalisen Vastaajasi helposti verkossa Oma Belfabriek -hallintapaneelin kautta tai Belfabriek-sovelluksellamme mobiililaitteille ja tableteille.

Siirry kohtaan Numeroasetukset ja selaa Voice e-mail -kohtaan. Kun aktivoit toiminnon päälle/pois-painikkeella, ilmestyy lisäasetuskenttä, johon voit syöttää sähköpostiosoitteen, johon haluat vastaanottaa tallennetut viestit.

support digitaal-antwoordapparaat

Digitaalisen vastaajan asetukset Oma Belfabriek

Muutoksesi tallennetaan välittömästi. Yhden asiantuntijamme tarkistaa muutoksesi ennen niiden soveltamista numeroosi varmistaakseen numerosi saavutettavuuden.

Lue myös

Kuinka kytken digitaalisen vastaajani päälle?

3 vaiheessa palvelunumerosi parempaan käyttöön

5 syytä, miksi yksinyrittäjien kannattaa käyttää palvelunumeroa