Virtuaalinen puhelinkeskus jakaa soittajat tasapuolisesti ja oikeudenmukaisesti kaikille saatavilla oleville työntekijöille. Nämä voivat olla työntekijöitä toimistossasi, puhelinkeskuksessa tai kotona, tai näiden yhdistelmä.

Työntekijät asettavat saatavuuden

Työntekijät kirjautuvat sisään ja ulos verkkosivustomme kautta medewerker.belfabriek.nl tai iOS-sovelluksella.

support medewerker

medewerker.belfabriek.nl

Näin Interaktiivinen Puhevaste (IVR) -järjestelmämme tietää aina tarkalleen, mitkä työntekijät ovat saatavilla.

Voit myös määrittää laatikkonumeroita työntekijöille. Soittajia pyydetään syöttämään sen työntekijän laatikkonumero, jonka kanssa he haluavat puhua. Tämä tapa jakaa puhelut on kätevä, kun käytät myös Työntekijän saatavuus verkkosivuston lisäosaa. Tällä lisäosalla suositulle WordPress sisällönhallintajärjestelmälle voit helposti näyttää, mitkä työntekijät ovat saatavilla.

Virtuaalisen puhelinkeskuksen aktivointi

Oman Virtuaalisen puhelinkeskuksen voit aktivoida verkossa Oma Belfabriek -hallintapaneelin kautta kohdassa Numeron asetukset.

Vieritä alas, kunnes löydät vaihtoehdon Karuselli-sovellus. Aktivoi vaihtoehto oikealla olevalla kytkimellä. Halutessasi voit myös lisätä laatikkonumeroita ja työntekijöiden nimiä.

support carrousel-instellingen

Karusellin asetukset Oma Belfabriekissa

Karuselli white paper

Jos haluat tietää lisää Virtuaalisen puhelinkeskuksen eduista Belfabriekissa, lue Karuselli white paper.

support carrousel-white-paper

Lue myös

Työntekijöiden mobiilisovellus