Haluan käsitellä saapuvat puhelut eri tavalla eri päivinä ja aikoina.
Of oletpa sitten yksityisyrittäjä tai yhden hengen yritys, tai pyörität 24 tunnin päivystyspalvelua, haluat, että kaikki saapuvat puhelut käsitellään siististi. Riippuen organisaatiostasi ja siitä, mihin aikaan päivästä puhelu saapuu, ne on hoidettava eri tavalla.
Monet organisaatiot ohjaavat saapuvat puhelut esimerkiksi työajan ulkopuolella ensin ilmoitusviestiin ja sitten digitaaliseen vastaajaan. Näin soittajilla on kuitenkin mahdollisuus jättää viesti, ja työntekijä voi tarvittaessa vastata seuraavana työpäivänä.
Toisin on organisaatioissa, jotka esimerkiksi miehittävät 24 tunnin päivystyspalvelua. Siellä työskennellään yleensä vuoroissa, ja saapuvat puhelut on aina ohjattava päivystävälle työntekijälle.
Näillä organisaatioilla on yhteistä se, että molemmat käyttävät ajan ja päivämäärän reititystä.
Ajan ja päivämäärän kytkentöjen asettaminen
Ajan ja päivämäärän reitityksen asettaminen Belfabriekissä on hyvin yksinkertaista. Ilmoitat meille aukioloaikataulusi tai työvuorolistasi ja kerrot, mitä saapuville puheluille tulee tapahtua milloinkin. Me hoidamme loput ja varmistamme, että kaikki puhelut toimitetaan aina täydellisesti.
Voit tietysti muuttaa tätä reititystä milloin tahansa.
Ajan ja päivämäärän reitityksen white paper
Jos haluat tietää lisää ajan ja päivämäärän reitityksistä, lue meidän ajan ja päivämäärän reitityksen white paper.
