Haluan vastata puhelimeen useiden joustavien työntekijöiden kanssa, mitä vaihtoehtoja on?
Yksi yleisimmistä tavoista käyttää palvelunumeroa on vastata puheluihin useiden työntekijöiden avulla. Ajattele esimerkiksi tukilinjoja, asiakaspalveluja tai tilauslinjoja.
Belfabriek-asiakkaana sinulla on käytössäsi useita toimintoja, joiden avulla voit järjestää tämän täydellisesti. Jotkut näistä toiminnoista ovat sellaisia, joita mikään muu palveluntarjoaja ei voi tarjota!
Virtuaalinen puhelinkeskus
Virtuaalinen puhelinkeskus -toiminnon avulla puhelut jaetaan automaattisesti ja tasaisesti saatavilla oleville työntekijöille. Soittajat yhdistetään saapumisjärjestyksessä. Työntekijä, joka ei ole saanut puhelua pisimpään aikaan, on ensimmäisenä vuorossa.
Soittajien antaa valita työntekijä
Voit myös valita, että soittajat saavat ilmoittaa, minkä työntekijän kanssa he haluavat tulla yhdistetyksi.
Tämä voidaan tehdä käyttämällä valintavalikkoa tai määrittämällä laatikkonumerot virtuaaliseen puhelinkeskukseesi. Molemmissa tapauksissa soittajat syöttävät numeron tai koodin, joka osoittaa, minkä työntekijän kanssa he haluavat tulla yhdistetyksi.
Työntekijöiden saatavuuden hallinta
Jotta tämä reititys toimisi täydellisesti, on tärkeää, että työntekijöiden saatavuus on hyvin järjestetty. Myös tähän saat Belfabriekilta useita käteviä työkaluja.
Kalenteritoiminnon lisäksi voit antaa työntekijöiden itse asettaa saatavuutensa online-työntekijätyökalumme tai iPhone- ja iPad-työntekijäsovelluksemme avulla. Molemmat työkalut ovat ainutlaatuisia Belfabriekille.
Antamalla työntekijöiden kirjautua sisään ja ulos työvuoron alussa ja lopussa, voit reagoida suoraan tilanteisiin, jotka vaativat mukautettua miehitystä. Lisä- tai muut työntekijät voivat kirjautua sisään varmistaakseen, että kaikki saapuvat puhelut käsitellään täydellisesti.
Virtuaalinen puhelinkeskus -white paper
Jos haluat tietää lisää virtuaalisen puhelinkeskuksen käytön eduista, lue Carrousel white paper.

Liittyvät toiminnot
Työntekijöiden saatavuus verkkosivuston lisäosa
Työntekijäsovellus iPhonelle ja iPadille
Liittyvät artikkelit
Ero puhelinkeskusten ja yhteyskeskusten välillä
Saapuvat ja lähtevät puhelinkeskukset
Yhteyskeskuksen tai puhelinkeskuksen ulkoistaminen