Yksi yleisimmistä tavoista käyttää palvelunumeroa on vastata puheluihin useiden työntekijöiden avulla. Ajattele esimerkiksi tukilinjoja, asiakaspalveluja tai tilauslinjoja.

Belfabriek-asiakkaana sinulla on käytössäsi useita toimintoja, joiden avulla voit järjestää tämän täydellisesti. Jotkut näistä toiminnoista ovat sellaisia, joita mikään muu palveluntarjoaja ei voi tarjota!

Virtuaalinen puhelinkeskus

Virtuaalinen puhelinkeskus -toiminnon avulla puhelut jaetaan automaattisesti ja tasaisesti saatavilla oleville työntekijöille. Soittajat yhdistetään saapumisjärjestyksessä. Työntekijä, joka ei ole saanut puhelua pisimpään aikaan, on ensimmäisenä vuorossa.

Soittajien antaa valita työntekijä

Voit myös valita, että soittajat saavat ilmoittaa, minkä työntekijän kanssa he haluavat tulla yhdistetyksi.

Tämä voidaan tehdä käyttämällä valintavalikkoa tai määrittämällä laatikkonumerot virtuaaliseen puhelinkeskukseesi. Molemmissa tapauksissa soittajat syöttävät numeron tai koodin, joka osoittaa, minkä työntekijän kanssa he haluavat tulla yhdistetyksi.

Työntekijöiden saatavuuden hallinta

Jotta tämä reititys toimisi täydellisesti, on tärkeää, että työntekijöiden saatavuus on hyvin järjestetty. Myös tähän saat Belfabriekilta useita käteviä työkaluja.

Kalenteritoiminnon lisäksi voit antaa työntekijöiden itse asettaa saatavuutensa online-työntekijätyökalumme tai iPhone- ja iPad-työntekijäsovelluksemme avulla. Molemmat työkalut ovat ainutlaatuisia Belfabriekille.

Antamalla työntekijöiden kirjautua sisään ja ulos työvuoron alussa ja lopussa, voit reagoida suoraan tilanteisiin, jotka vaativat mukautettua miehitystä. Lisä- tai muut työntekijät voivat kirjautua sisään varmistaakseen, että kaikki saapuvat puhelut käsitellään täydellisesti.

Virtuaalinen puhelinkeskus -white paper

Jos haluat tietää lisää virtuaalisen puhelinkeskuksen käytön eduista, lue Carrousel white paper.

support callcenter-white-paper

Liittyvät toiminnot

Virtuaalinen puhelinkeskus

Valintavalikko

Jono

Työntekijöiden saatavuus verkkosivuston lisäosa

Työntekijäsovellus iPhonelle ja iPadille

Liittyvät artikkelit

Ero puhelinkeskusten ja yhteyskeskusten välillä

Saapuvat ja lähtevät puhelinkeskukset

Yhteyskeskuksen tai puhelinkeskuksen ulkoistaminen

Kuinka perustaa menestyksekäs konsulttilinja?

Näytä, ketkä työntekijöistäsi ovat saatavilla