Hätälinja
Calamiteettilinjoja käytetään keräämään ja levittämään tietoa hätätilanteista. Käyttämällä älykkäästi Interactive Voice Response (IVR) -järjestelmän älykkyyttä, näitä palveluita voidaan virtaviivaistaa merkittävästi, mikä vähentää henkilöstön kuormitusta ja parantaa palvelua.
Hätätilanteiden ilmoittaminen
Riippuen organisaatiosi suhteesta soittajaan, soittajat voivat tunnistautua erityisillä koodeilla tai ilmoittaa postinumeronsa tai suuntanumeronsa avulla, missä alueella he ovat.
Heille annetaan sitten mahdollisuus ilmoittaa uudesta hätätilanteesta ääniviestillä.
Tämä tallenne lähetetään sinulle sähköpostitse, ja voimme tarvittaessa lähettää tekstiviestejä ilmoittaaksemme, että uusi hätätilanne on raportoitu.
Hätätilannetiedon kuuntelu
Hätätilanteissa puhelinhenkilöstö yleensä hukkuu soittajiin, joilla on samat kysymykset. “Onko tämä hätätilanne tiedossa?”, “Tehdäänkö asialle jo jotain?” ja “Milloin odotatte sen olevan ratkaistu?” ovat yleisimpiä kysymyksiä.
Hyvin suunnitellun valikon ja muutaman äänitetyn ilmoitustekstin avulla voit tarjota tämän tiedon soittajillesi ja pitää puhelinhenkilöstösi käytettävissä muihin tapauksiin.
Jos sinulla on luettelo puhelinnumeroista kaikille asiakkaille, jotka on saatettava tietoisiksi hätätilanteesta, voimme myös antaa puhelinkoneemme soittaa asiakkaille ja toistaa ennalta äänitetyn viestin. Näin voit automatisoidusti tiedottaa suurelle määrälle asiakkaita henkilökohtaisesti.
Lisätietoja
Haluatko tietää lisää hätätilannelinjan perustamisesta tai haluatko tietää, mitkä ovat mahdollisuudet siirtää nykyinen linjasi Belfabriekille, ota rohkeasti yhteyttä meihin. Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen klantenservice@belfabriek.nl tai tavoittaa meidät puhelimitse arkipäivisin klo 8:30–17:30.