Tarkastella työntekijöiden (laatikonumerot) puhelutilastoja
Ma käytätkö Virtuaalista puhelinkeskusta ja haluatko nähdä kuukauden lopussa, kuinka monta puhelua ja minuuttia on saapunut per päämäärä tai laatikkonumero?
Se on helppoa Belfabriekin laajennetun tilastotoiminnon avulla.
Kirjaudu sisään Oma Belfabriek -verkkohallintapaneeliin ja siirry kohtaan Tilastot.
Aseta nyt ajanjakso, jolta haluat tarkastella tilastoja. Tässä artikkelissa näytämme, miten se tehdään.
Siirry sitten kohtaan Erittely. Seuraavassa näytössä näet yhteenvedon kaikista puheluista, jotka on soitettu määrittämälläsi ajanjaksolla.
Napsauta sitten sivun yläreunassa olevaa Lataa Excelinä -painiketta. Kaikkien puhelutietojen sisältävän xls-tiedoston lataus alkaa automaattisesti.

Voit avata tämän tiedoston Microsoft Excelissä tai ilmaisilla OpenOffice tai libreOffice -paketeilla.
Xls-tiedostossa on useita välilehtiä. Ensimmäinen välilehti on nimeltään Overall Data ja sisältää kaikki puhelutiedot.
Muut välilehdet on nimetty numeroosi asetettujen laajennusten mukaan. Voit löytää nämä nimet myös Kuvaus -sarakkeesta Päämäärät -sivulla Oma Belfabriekissa.
Huomio: yksittäisten laajennusten arkeilla näkyvät vain todelliset puhelut. Puhelut, jotka esimerkiksi soittaja on katkaissut ennen kuin työntekijäsi vastasi puhelimeen, eivät näy täällä.
Näin saat nopeasti ja helposti täydellisen yleiskuvan työntekijöidesi kyseisenä aikana soittamien puhelujen määrästä ja kestosta.
Lue myös
Palvelunumeroni asetusten muuttaminen