Yleislääkäri on yleensä potilaiden ensimmäinen yhteyshenkilö. Hyvä puhelimen tavoitettavuus on siksi tärkeää. Ei ole sattumaa, että sekä Alankomaiden Yleislääkäriliitto (NHG) että Kansallinen Yleislääkäriliitto (LHV) suosittelevat jäsenilleen hätänumeron pitämistä normaalin vastaanoton puhelimen lisäksi.

Muutaman vuoden takaisesta tutkimuksesta kävi ilmi, että yli 80 % tutkimukseen osallistuneista yleislääkäreistä oli hätänumero.

Tutkimuksen aikana näihin linjoihin soitetuista puheluista 90 % vastattiin 30 sekunnin kuluessa.

Hätänumerot useiden lääkäreiden kanssa

Hätänumeroita käyttävät usein ryhmät lääkäreitä yhden tai jopa useamman vastaanoton sisällä. Näin soittajat voivat aina tavoittaa päivystävän lääkärin yhden keskusnumeron kautta.

Miten hätänumero toimii

Hätänumero on itse asiassa virtuaalinen numero. Tämä tarkoittaa, että soittajien puhelut tähän numeroon tulevat ensin alustallemme. Interaktiivinen puheentunnistusjärjestelmämme (IVR) yhdistää puhelun automaattisesti päivystävälle, saatavilla olevalle lääkärille.

Voit seurata, kuka lääkäri on päivystämässä, useilla tavoilla. Voit esimerkiksi käyttää yksinkertaista kalenteria, jossa määritetään päivän ja ajan perusteella, kuka lääkäri on päivystämässä puhelun aikana. Täytät tämän kalenterin kerran tai säännöllisesti.

Joustavampi ja modernimpi järjestely käyttää Työntekijän saatavuus -toimintoamme yhdessä IVR:n kanssa. Tässä tapauksessa lääkärit merkitsevät itsensä palvelun alussa “saatavilla” ja palvelun lopussa “poissaoleviksi”. He tekevät tämän helposti online-portaalimme medewerker.belfabriek.nl kautta tai Työntekijä-sovelluksen iOS- ja Android-laitteille kautta puhelimilla ja tableteilla.

Tämän viimeisen järjestelyn suuri etu on äärimmäinen joustavuus. Muutos aikataulussa ei ole muuta kuin lääkärin kirjautuminen sisään tai ulos.

Hätänumeron edut Belfabriekissä

Käyttääksesi Työntekijän saatavuus -toimintoamme sinun ei tarvitse asentaa ohjelmistoa, lukea käyttöohjeita tai oppia uusia asioita. Online- tai sovellusliittymän käyttö on intuitiivista, voit aloittaa heti.

Belfabriek on ainoa palvelunumeroiden tarjoaja Alankomaissa, joka tarjoaa tämän toiminnon.

Molemmille järjestelmille meillä on jo monia tyytyväisiä käyttäjiä.

Lisätietoja

Jos haluat lisätietoja oman hätänumerosi perustamisesta ja ylläpidosta tai haluat siirtää olemassa olevan linjasi Belfabriekille, ota rohkeasti yhteyttä meihin. Voit tavoittaa meidät sähköpostitse osoitteessa klantenservice@belfabriek.nl ja ilmaisella puhelinnumerollamme 0800-235 3227. Olemme valmiina palvelemaan sinua arkipäivisin klo 8.30–17.30.