Valikkovalikko on joukko vaihtoehtoja, jotka soittajat kuulevat soitettuaan palvelunumeroon, jolloin soittajat tekevät valinnan puhelimen näppäimillä. Esimerkki on; “Paina 1 kysymyksiin liittyen tilaukseesi, paina 2 maksuihin” ja niin edelleen.

Kun soittaja sitten näppäilee numeron puhelimeen, meidän Interactive Voice Response (IVR) -järjestelmämme tunnistaa sen ja puhelu ohjataan automaattisesti oikealle osastolle tai työntekijälle.

Oman valikkovalikon luominen

Kun annat Belfabriekin hoitaa palvelunumerosi, valikkovalikon luominen on helppoa. Artikkelissamme selitämme, miten se toimii.

Valikkovalikko white paper

Jos haluat tietää lisää Belfabriekin valikkovalikon eduista, lue Valikkovalikko white paper.

support keuzemenu-white-paper

Lue myös

3 tapaa tehdä valikkovalikostasi vielä parempi

4 vinkkiä asiakasystävälliseen valikkovalikkoon

Kuinka vastata usein kysyttyihin kysymyksiin puhelimitse nopeammin

5 askelta, joilla teet palvelunumerostasi huippukokemuksen

Kuinka puhelinpalvelusi parantaa myyntiäsi

6 kätevintä ominaisuutta pienten yritysten palvelunumeroille