Milloin minun pitäisi aktivoida digitaalinen vastaaja?
Entä jos en voi vastata puheluun? Yksi Belfabriek-puhelinnumeron mukana tulevista toiminnoista on Digitaalinen Vastaaja. Tämä toiminto antaa soittajille mahdollisuuden jättää viestin. Järjestelmämme lähettää äänitallenteen suoraan sähköpostiisi.
On selvää, että haluat puhua soittajille mahdollisimman henkilökohtaisesti. Mutta on hetkiä, jolloin se ei ole mahdollista. Sen sijaan, että joutuisit tuottamaan pettymyksen asiakkaille ja mahdollisesti menettämään myynnin, tarjoat heille digitaalisen vastaajan avulla mahdollisuuden esittää kysymyksensä.
- Sulkemisajan jälkeen
- Suuren kiireen aikana
- Valikossa
Ota yhteyttä pian sen jälkeen
Digitaalinen vastaaja estää soittajia katkaisemasta puhelua palaamatta koskaan takaisin. He voivat jättää viestin tietäen, että kuuntelet sen myöhemmin ja –tarvittaessa– otat yhteyttä.
Mutta tämä ei tarkoita, että äänitallenne säilyy ikuisesti. Päinvastoin; asiakas odottaa yleensä, että hänen viestinsä on tehtävälistasi kärjessä.
Älä siis petä asiakasta ja kuuntele joka arkipäivä saapuneet ääniviestit. Kerro sitten asiakkaalle, mitä toimenpiteitä aiot tehdä.
Kuinka aktivoit digitaalisen vastaajan
Belfabriek-asiakkaat aktivoivat digitaalisen vastaajansa online-hallintapaneelinsa kautta Oma Belfabriek. Sama toiminto on hallittavissa myös mobiilisovelluksemme kautta.
Jos et ole vielä Belfabriekin asiakas, tämä on hyvä hetki hakea palvelunumeroa tai yritysnumeron meiltä. Pysyt tavoitettavissa nykyisellä laitteellasi, mutta saat hienon puhelinnumeron, jossa on monia käteviä toimintoja, mukaan lukien digitaalinen vastaaja.
Tärkeitä toimintoja
Lue myös
Entä jos en voi vastata puheluun?