Missä ja miten näet Hakukoneen Keskustelutilastot?
Kun olet oikein määrittänyt Hakukoneen Puhelutilastot, näet ne Google Analytics -tililläsi.
Hakukoneen Puhelutilastot tallennetaan tapahtumina.
Voit löytää ne Google Analytics -tililtäsi siirtymällä kohtaan Käyttäytyminen, ja sitten Tapahtumat ja Yhteenveto.

Belfabriek Hakukoneen puhelutilastojen yhteenveto
Hakukoneen Puhelutilastojen tapahtumien anatomia on seuraava:
Tapahtumakategoria
Kategoria on ryhmä objekteja, tässä tapauksessa puhelut. Tapahtumakategorian nimi, jota Hakukoneen Puhelutilastot käyttää, on “Palvelunumero”.
Voit käyttää tätä kategorian nimeä erottaaksesi puhelutilastot muista tapahtumista, jotka tallennat Analytics-tilillesi.
Tapahtumatoiminto
Tapahtumatoiminnon arvo on puhelinnumerosi kansainvälisessä muodossa. Hollantilainen palvelunumero näytetään siis alkaen numerolla 31 ilman suuntanumeron 0:aa.
Jos sinulla on useita palvelunumeroita, voit tämän komponentin avulla tehdä eron raporttiesi välillä.
Tapahtumatunniste
Tämän tapahtumakomponentin arvo on laajennus tai lopullinen kohde, johon puhelusi toimitetaan. Löydät tämän myös Kuvaus-sarakkeesta Minun Belfabriek -hallintapaneelisi Lopulliset kohteet -sivulta.
Kuten olet tottunut Minun Belfabriek -tilastoista, löydät täältä myös arvon IVR puheluille, joita ei ole vastattu tai joissa soittaja on lopettanut puhelun ennen kuin työntekijäsi vastasi.
Kaikki tapahtumista voit lukea täältä.
Mukautetut ulottuvuudet
Kun asetat Hakukoneen Puhelutilastot, loit kuusi mukautettua ulottuvuutta, mukaan lukien Soittaja, Mobiili, Sijainti ja Huippu.
Nämä löydät raporteista ulottuvuussuodattimista otsikon Mukautetut ulottuvuudet alta.

Puhelutilastot mukautettuina ulottuvuuksina
Voit myös käyttää mukautettuja ulottuvuuksia laajojen, mukautettujen raporttien luomiseen.

Mukautettujen raporttien luominen puhelutilastoilla
Kuinka käytät mukautettuja ulottuvuuksia raporteissa Google Analyticsissa, voit lukea täältä.