Tehokkaat ominaisuudet mukana
Yksinkertaista viestintää edistyneillä puheluominaisuuksilla, jotka on suunniteltu yrityksille. Puhelujen edelleenlähetyksestä vastaajaan - saat kaiken tarvitsemasi puhelujen hallintaan tehokkaasti ja tiimisi yhteydenpitoon.
Huipputason liikenteen hallinta
Suunnitteletko suurta kampanjaa tai pääsetkö uutisiin? Autamme sinua hallitsemaan tulvivia puheluita, jotta yksikään asiakas ei jää odottamaan.
Kansainvälinen puhelinpalvelu
Tarvitsetko puheluita ulkomailta tai yhteyksiä kansainvälisesti? Helppoa. Alustamme tukee globaaleja yhteyksiä ilman lisäasetuksia.
Keskitetty yritysnumero
IVR-alustamme voi jakaa satoja samanaikaisia puheluita kaikille toimipisteille maassa.
Kuiskauksen sävy
Monet asiakkaat käyttävät useita puhelinnumeroita. Kuiskauksen sävy kertoo, mitä numeroa soitettiin ennen vastaamista, joten olet valmistautunut.
Puhelujonojärjestelmä
On aikoja, jolloin useampi ihminen soittaa kuin tiimisi pystyy käsittelemään. Jonon avulla käsittelet huiput helposti.
Puhelunsiirto
Puhelinnumerosi on virtuaalinen numero. Tämä tarkoittaa, että jokainen saapuva puhelu yhdistetään laitteeseen. Tämä voi olla lankapuhelin tai mobiili.
Puhelusuodatin
Onko soittajia, joita et halua päästää tiettyyn numeroon mistä tahansa syystä? Voit helposti estää heidät puhelusuodatinominaisuudella.
Puhelutallennus
Tallenna puhelut laadunvalvontaan, tiimin koulutukseen tai tärkeiden keskustelujen säilyttämiseen. Yksinkertainen tapa pysyä hallinnassa.
Puhelutilastot
Haluatko puhua useammille soittajille ja palvella heitä paremmin? Puhelutilastot osoittavat, saavutatko tavoitteesi. Mittaaminen on tietämistä.
Räätälöity puhelinpalvelu
Tarvitsetko jotain erityistä? Rakennamme räätälöityjä puhelinominaisuuksia IVR-alustallemme - mitä tahansa tarvitset, kerro meille.
Tekstistä puheeksi -avustaja
Anna tietokoneen puhua viestisi puolestasi. Ääni kuulostaa luonnolliselta ja on ihanteellinen valikoihin tai automaattivastauksiin.
Tervetuloviesti
“Kiitos soitostasi…” on usein ensimmäinen asia, jonka kuulet soittaessasi suureen yritykseen, jolla on ammattimainen puhelinpalvelu.
Tilastot sähköpostitse
Päivittäinen, viikoittainen tai kuukausittainen puhelutilastojen yhteenveto kätevästi sähköpostissasi. Sisältyy tietenkin puhelinnumeroosi.
Vaihda lopulliset määränpäät
Ohjaa puhelut mihin tahansa puhelimeen: mobiiliin, lankapuhelimeen tai VOIP:iin. Vaihda määränpäitä milloin tahansa, niin usein kuin haluat.
Valintavalikko (IVR)
Kaikki työntekijät eivät voi auttaa kaikkia soittajia. Valikon avulla yhdistät soittajat nopeasti oikeaan henkilöön tai tiimiin.
VIP-valkoinen lista
Haluatko vastaanottaa puheluita vain tietyiltä kontakteilta? VIP-valkoisen listan avulla vain ennalta hyväksytyt numerot voivat tavoittaa yrityksesi linjan.
Webhook-puheluiden reititys
Määritä oma mukautettu reititys webhooksien avulla. Lähetä puhelut eri paikkoihin verkkosivustollasi määrittelemiesi sääntöjen perusteella.
Älykäs vastaajajärjestelmä
Sinun ei koskaan tarvitse jättää puhelua vastaamatta, vaikka kaikki työntekijäsi olisivat kiireisiä, jono olisi liian pitkä tai et muuten pystyisi vastaamaan.
Usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä nyt
Kyllä, järjestelmämme tukee täysin kansainvälisiä puheluita. Voit vastaanottaa puheluita asiakkailta ympäri maailmaa ja soittaa ulospäin mihin tahansa kohteeseen yritysnumerollasi. Erityistä asennusta ei tarvita - valitse vain tarvitsemasi kansainväliset kohteet, ja varmistamme, että yhteytesi on sujuva ja luotettava.
Valintavalikkomme (tunnetaan myös nimellä IVR) antaa sinun ohjata soittajia valikon kautta näppäinkomentoja käyttäen. Esimerkiksi: “Paina 1 myyntiin, 2 tukeen.” Voit reitittää jokaisen vaihtoehdon eri tiimeille tai sijainneille varmistaen, että jokainen puhelu käsitellään oikean henkilön toimesta ilman viivettä.
Jos puhelumäärä kasvaa, puhelujonojärjestelmämme käsittelee kuormituksen. Saapuvat puhelut asetetaan jonoon odotusviestin kanssa, kunnes joku on vapaa. Et koskaan menetä liidejä korkean liikenteen vuoksi, ja voit seurata jonon tilannetta reaaliaikaisesti hallintapaneelissasi.
Virtuaalinumerosi toimii älykkäänä sisäänkäyntinä. Kun joku soittaa numeroosi, järjestelmämme lähettää sen automaattisesti asettamaasi kohteeseen - tämä voi olla mobiili, lankapuhelin tai VoIP-laite. Voit päivittää nämä kohteet milloin tahansa hallintapaneelissasi.
Kyllä, Call Filter -toimintomme avulla voit hallita, kuka voi tavoittaa yritysnumerosi. Voit estää tiettyjä numeroita tai rajoittaa pääsyn vain hyväksytyille yhteystiedoille. Tämä on hyödyllistä roskapostin välttämiseksi tai tunnettujen asiakkaiden ja kumppaneiden priorisoimiseksi.
Ehdottomasti. Webhook-puhelujen reitityksen avulla voit asettaa mukautetun reitityksen logiikan, joka on yhdistetty omaan alustaasi tai CRM:ään. Saapuvat puhelut voidaan reitittää reaaliaikaisten tietojen, kuten asiakastilanteen, sijainnin tai tukitason perusteella - täysin automatisoitu ja integroitu.
Kyllä, tarjoamme räätälöityjä puhelinratkaisuja Custom Telephony -palvelumme kautta. Tarvitsetpa ainutlaatuisen reitityssäännön, integraation työkaluihisi tai jotain, mitä oletuksena ei ole - kerro meille, mitä tarvitset, ja rakennamme sen sinulle.