Keskitetty yritysnumero
IVR-alustamme voi jakaa satoja samanaikaisia puheluita kaikille toimipisteille maassa.
Ohjaa puhelut helposti mihin tahansa toimipisteeseen tai tiimiin käyttämällä yhtä kansallista numeroa. Täydellinen kasvaville yrityksille, franchising-yrityksille tai yrityksille, joilla on useita toimipisteitä eri puolilla maata.
- Yksi kansallinen numero kaikille toimipisteille
- Ohjaa puhelut useille toimipisteille tai tiimeille
- Skaalautuu täydellisesti minkä tahansa yrityksen tarpeisiin
Keskitetyn yritysnumeron hyödyt
Tutustu, kuinka ominaisuutemme auttavat sinua työskentelemään fiksummin, säästämään aikaa ja parantamaan yrityksesi viestintää.
Aluekoodin perusteella
Tämä jakaa puheluliikenteen soittajan numeron etuliitteen perusteella. Toisin sanoen: 010 Rotterdamiin, 020 Amsterdamiin ja niin edelleen. Tämä on matalan kynnyksen vaihtoehto, erityisesti soittajille, koska IVR hoitaa kaiken työn. Soittaja ei kirjaimellisesti huomaa mitään.
Postinumeron perusteella
Tämä pyytää soittajaa syöttämään postinumeron neljä ensimmäistä numeroa, minkä jälkeen soittaja yhdistetään toimipisteeseen, jonka olet määrittänyt tälle postinumerolle. Vaikka soittajan on tehtävä toimenpide (syötettävä neljä numeroa), tämä menetelmä on tarkempi. Erityisesti, jos sinulla on useita toimipisteitä samalla suuntanumeroalueella, tämä on "puhtain" vaihtoehto.
Älykäs yhdistelmä
On myös mahdollista yhdistää molemmat toiminnot. Esimerkiksi käyttämällä suuntanumeroa paikoissa, joissa sinulla on yksi toimipiste (riittävän tarkka) ja pyytämällä soittajia antamaan postinumero alueilla, joilla on useita toimipisteitä. Entä jos joku soittaa matkapuhelimella tai salatulla numerolla? Silloin järjestelmä pyytää silti postinumeroa.
Katso, miten se toimii
Katso nopea demo nähdäksesi, kuinka asennus, tiimin käyttö ja tärkeimmät ominaisuudet pitävät yrityksesi tavoitettavissa - milloin tahansa, mistä tahansa.

Anna meidän järjestää reititys
Keskitetyn numerosi automaattinen edelleenohjaus tiettyyn toimipisteeseen ei ole meille lastenleikkiä. Järjestämme mielellämme ihanteellisen reitityksen organisaatiollesi - olipa sinulla 2 tai 200 toimipistettä. Haluatko käyttää suuntanumeroita tai postinumeroita? Tai yhdistää molemmat? Varmistamme, että soittajat tavoittavat aina oikean paikan välittömästi.
Lue lisää muista ominaisuuksista
Löydä lisätietoja ominaisuuksistamme, jotka voivat parantaa yrityksesi viestintää.
Huipputason liikenteen hallinta
Suunnitteletko suurta kampanjaa tai pääsetkö uutisiin? Autamme sinua hallitsemaan tulvivia puheluita, jotta yksikään asiakas ei jää odottamaan.
Kansainvälinen puhelinpalvelu
Tarvitsetko puheluita ulkomailta tai yhteyksiä kansainvälisesti? Helppoa. Alustamme tukee globaaleja yhteyksiä ilman lisäasetuksia.
Kuiskauksen sävy
Monet asiakkaat käyttävät useita puhelinnumeroita. Kuiskauksen sävy kertoo, mitä numeroa soitettiin ennen vastaamista, joten olet valmistautunut.
Keskitetty yritysnumero FAQ
Saat selkeät vastaukset keskitetystä yritysnumerosta ja sen toiminnasta yrityksellesi.
Voit ohjata puhelut toiseen toimipisteeseen, esimerkiksi kiireisinä aikoina tai kun eri työalue on määritetty. Jos ilmoitat meille muutoksista, toteutamme ne.
Voimme ohjelmoida ja toistaa puhelinvalikon, jonka avulla soittaja voi tehdä valinnan. Voimme myös käyttää Google DialogFlow’ta, jotta edistynyt puheentunnistusrobotti kuuntelee, mitä soittaja haluaa, ja yhdistää puhelun.
Yhden keskitetyn virtuaalisen puhelinnumeron etu kaikille toimipisteille on, että saapuvat puhelut jaetaan toimipisteiden kesken. Ei ole väliä, mihin palveluntarjoajaan toimipiste on yhdistetty. Jokainen toimipiste pysyy siten joustavana, ja voit määrittää ja hallita keskitettyä numeroa.