Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
🎙️ Tallenna ja toista puhelut

Puhelutallennus

Tallenna puhelut laadunvalvontaan, tiimin koulutukseen tai tärkeiden keskustelujen säilyttämiseen. Yksinkertainen tapa pysyä hallinnassa.

Tallenna helposti yrityspuhelut ja kuuntele niitä milloin tahansa. Paranna palvelua, kouluta tiimiäsi ja pysy sääntöjen mukaisena - kaikki turvallisella pilvitallennuksella ja yksinkertaisella hallintapaneelilla.

  • Tallenna automaattisesti kaikki yrityspuhelut
  • Turvallinen pilvitallennus jokaiselle tallenteelle
  • Kuuntele helposti hallintapaneelisovelluksesi kautta
Varaa esittely

Puhelutallennusominaisuuden hyödyt

Tutustu, kuinka ominaisuutemme auttavat sinua työskentelemään fiksummin, säästämään aikaa ja parantamaan yrityksesi viestintää.

🧠
Opi ja paranna

Käytä tallenteita tiimipalavereissa tai arvioinneissa tunnistaaksesi parannuskohteita, kouluttaaksesi henkilöstöä ja parantaaksesi asiakaskeskusteluja koko organisaatiossasi.

🎧
Kuuntele mikä tahansa puhelu

Valitse tallenne numeron tai päivämäärän mukaan ja toista se suoraan hallintapaneelissasi. Merkitse tärkeät puhelut tai lataa ne tietokoneellesi milloin tahansa.

🕵️
Tarkista laatu

Toimivatko kollegasi tai ulkoinen puhelinkeskus uusimpien sääntöjen mukaisesti? Voit helposti tarkistaa tämän tallennetusta keskustelusta.

Katso, miten se toimii

Katso nopea demo nähdäksesi, kuinka asennus, tiimin käyttö ja tärkeimmät ominaisuudet pitävät yrityksesi tavoitettavissa - milloin tahansa, mistä tahansa.

demo

Puhelutallennus käytännössä

Puhelutallennustoiminto on niin monipuolinen, että melkein mikä tahansa organisaatio voi löytää sille hyödyllisen sovelluksen:

  • Puhelinkeskuksen tiiminvetäjät käyttävät puhelutallenteita edistymiskokouksissa keskustellakseen tietyistä parannuskohteista.
  • Työntekijät voivat sitten rauhassa tehdä raportin keskustelusta kuuntelemalla tallennetta tarvittaessa.
  • Puheluiden tallentamista käytetään myös usein todisteena tapahtumista tai menettelyjen noudattamisen valvomiseen.

Puhelutallennus FAQ

Saat selkeät vastaukset puhelutallennuksesta ja sen toiminnasta yrityksellesi.

Kyllä, jos keskustelu on tallennettu ja tallennettu. Ei ole (tietenkään) mahdollista tallentaa keskustelua jälkikäteen.

Tämä riippuu asettamastasi säilytysajasta: 1 päivä, 1 viikko tai 1 kuukausi.

Hanki uusi puhelinnumero Belfabriekilta tai siirrä nykyinen numerosi meille, niin aktivoimme puhelutallennuksen puolestasi. Voit myös siirtää osan puheluistasi nykyiseltä palveluntarjoajaltasi meille, ja tallennamme vain ne puhelut.

Henkilötietojen suojaa koskevan lain mukaan tämä ei ole tarpeen, kunhan osallistut keskusteluun ja teet etukäteisilmoituksen, kuten “Tallennamme tämän keskustelun koulutustarkoituksiin”.

Jos tämä toiminto ei ole vielä käytössä, voit ottaa sen käyttöön itse sovelluksessasi sekä määrittää, kuinka kauan haluat säilyttää keskustelut.

Kyllä, tallennamme sekä soittajan että vastaanottajan ja näytämme ne yhdessä äänitiedostossa. Joten kuulet molemmat osapuolet.

Ei, tallennustilaa on riittävästi pitkän keskustelun tallentamiseen tai esimerkiksi podcastin luomiseen, jos haluat tallentaa puhelun puhelinnumeroon. Varmista vain, että saat luvan etukäteen, jotta voit jakaa keskustelun podcastina verkossa yksityisyyden vuoksi.

Tarvitseeko minun tehdä jotain muuta puhelimessa? Ei. Sinun ei tarvitse käyttää muita sovelluksia tai pitää mikrofonia puhelimen lähellä, kun tallennat puhelua.