Puhelutallennus
Tallenna puhelut laadunvalvontaan, tiimin koulutukseen tai tärkeiden keskustelujen säilyttämiseen. Yksinkertainen tapa pysyä hallinnassa.
Tallenna helposti yrityspuhelut ja kuuntele niitä milloin tahansa. Paranna palvelua, kouluta tiimiäsi ja pysy sääntöjen mukaisena - kaikki turvallisella pilvitallennuksella ja yksinkertaisella hallintapaneelilla.
- Tallenna automaattisesti kaikki yrityspuhelut
- Turvallinen pilvitallennus jokaiselle tallenteelle
- Kuuntele helposti hallintapaneelisovelluksesi kautta
Puhelutallennusominaisuuden hyödyt
Tutustu, kuinka ominaisuutemme auttavat sinua työskentelemään fiksummin, säästämään aikaa ja parantamaan yrityksesi viestintää.
Opi ja paranna
Käytä tallenteita tiimipalavereissa tai arvioinneissa tunnistaaksesi parannuskohteita, kouluttaaksesi henkilöstöä ja parantaaksesi asiakaskeskusteluja koko organisaatiossasi.
Kuuntele mikä tahansa puhelu
Valitse tallenne numeron tai päivämäärän mukaan ja toista se suoraan hallintapaneelissasi. Merkitse tärkeät puhelut tai lataa ne tietokoneellesi milloin tahansa.
Tarkista laatu
Toimivatko kollegasi tai ulkoinen puhelinkeskus uusimpien sääntöjen mukaisesti? Voit helposti tarkistaa tämän tallennetusta keskustelusta.
Katso, miten se toimii
Katso nopea demo nähdäksesi, kuinka asennus, tiimin käyttö ja tärkeimmät ominaisuudet pitävät yrityksesi tavoitettavissa - milloin tahansa, mistä tahansa.

Puhelutallennus käytännössä
Puhelutallennustoiminto on niin monipuolinen, että melkein mikä tahansa organisaatio voi löytää sille hyödyllisen sovelluksen:
- Puhelinkeskuksen tiiminvetäjät käyttävät puhelutallenteita edistymiskokouksissa keskustellakseen tietyistä parannuskohteista.
- Työntekijät voivat sitten rauhassa tehdä raportin keskustelusta kuuntelemalla tallennetta tarvittaessa.
- Puheluiden tallentamista käytetään myös usein todisteena tapahtumista tai menettelyjen noudattamisen valvomiseen.
Lue lisää muista ominaisuuksista
Löydä lisätietoja ominaisuuksistamme, jotka voivat parantaa yrityksesi viestintää.
Huipputason liikenteen hallinta
Suunnitteletko suurta kampanjaa tai pääsetkö uutisiin? Autamme sinua hallitsemaan tulvivia puheluita, jotta yksikään asiakas ei jää odottamaan.
Kansainvälinen puhelinpalvelu
Tarvitsetko puheluita ulkomailta tai yhteyksiä kansainvälisesti? Helppoa. Alustamme tukee globaaleja yhteyksiä ilman lisäasetuksia.
Keskitetty yritysnumero
IVR-alustamme voi jakaa satoja samanaikaisia puheluita kaikille toimipisteille maassa.
Puhelutallennus FAQ
Saat selkeät vastaukset puhelutallennuksesta ja sen toiminnasta yrityksellesi.
Kyllä, jos keskustelu on tallennettu ja tallennettu. Ei ole (tietenkään) mahdollista tallentaa keskustelua jälkikäteen.
Tämä riippuu asettamastasi säilytysajasta: 1 päivä, 1 viikko tai 1 kuukausi.
Hanki uusi puhelinnumero Belfabriekilta tai siirrä nykyinen numerosi meille, niin aktivoimme puhelutallennuksen puolestasi. Voit myös siirtää osan puheluistasi nykyiseltä palveluntarjoajaltasi meille, ja tallennamme vain ne puhelut.
Henkilötietojen suojaa koskevan lain mukaan tämä ei ole tarpeen, kunhan osallistut keskusteluun ja teet etukäteisilmoituksen, kuten “Tallennamme tämän keskustelun koulutustarkoituksiin”.
Jos tämä toiminto ei ole vielä käytössä, voit ottaa sen käyttöön itse sovelluksessasi sekä määrittää, kuinka kauan haluat säilyttää keskustelut.
Kyllä, tallennamme sekä soittajan että vastaanottajan ja näytämme ne yhdessä äänitiedostossa. Joten kuulet molemmat osapuolet.
Ei, tallennustilaa on riittävästi pitkän keskustelun tallentamiseen tai esimerkiksi podcastin luomiseen, jos haluat tallentaa puhelun puhelinnumeroon. Varmista vain, että saat luvan etukäteen, jotta voit jakaa keskustelun podcastina verkossa yksityisyyden vuoksi.
Tarvitseeko minun tehdä jotain muuta puhelimessa? Ei. Sinun ei tarvitse käyttää muita sovelluksia tai pitää mikrofonia puhelimen lähellä, kun tallennat puhelua.