Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Ratkaisut UKK

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin siitä, kuinka järjestelmämme sopii yrityksellesi.

Kyllä, järjestelmämme on täysin joustava ja toimii eri toimialoilla. Olitpa sitten terveydenhuollossa, vähittäiskaupassa tai logistiikassa, voit mukauttaa ominaisuuksia - kuten reititystä, vastaajapalvelua tai tiimin hallintapaneeleja - vastaamaan tiimisi toimintaa ja asiakkaidesi odotuksia.

Tarjoamme työkaluja, jotka mukautuvat päivittäiseen toimintaan - kuten aikavyöhykkeisiin perustuva reititys, jononhallinta ruuhka-aikoina ja vastaajapalvelu sähköpostiin. Tämä tarkoittaa sujuvampaa palvelua asiakkaille ja vähemmän menetettyjä puheluita kiireisinä aikoina.

Kun yrityksesi kasvaa, alustamme skaalautuu kanssasi. Voit lisätä käyttäjiä, laajentaa puhelureitityssääntöjä ja aktivoida lisäominaisuuksia - ilman palveluntarjoajan vaihtoa tai järjestelmän muuttamista. Pysyt hallinnassa ja pidät asiat yksinkertaisina tiimillesi.

Kyllä, olemme rakentaneet ominaisuuksia, kuten puhelujonot, reitityksen joustavuus ja ruuhkaliikenteen hallinta, käsittelemään kiireisiä aikoja - kuten myyntikampanjoita tai kausittaista kysyntää - ilman vaikutusta soittajakokemukseen tai lisälaitteiden tarvetta.

Ehdottomasti. Kaikki hallitaan yksinkertaisesta online-hallintapaneelista. Et tarvitse IT-taitoja tai erityisiä laitteita - kirjaudu vain sisään, aseta asetukset ja olet valmis reitittämään puheluita, hallitsemaan tiimejä ja tarkastelemaan raportteja reaaliajassa.

Kyllä, yhdellä numerolla voit palvella useita osastoja tai toimipisteitä reitittämällä puhelut aikataulujen, kielten tai palveluiden perusteella. Tämä pitää asiat yksinkertaisina asiakkaille ja auttaa tiimiäsi pysymään järjestäytyneenä ja tavoitettavissa.