Joustavat puhelinratkaisut toimialoittain
Puhelinkeskuksista klinikoihin - katso, kuinka ratkaisumme mukautuvat eri toimialojen ainutlaatuisiin tarpeisiin, pitäen tiimit tavoitettavissa ja toiminnan sujuvana.

Julkinen sektori
Auta kansalaisia tavoittamaan oikea osasto nopeammin, käytä aukioloaikoja ohjaamaan heitä ja …

Kansainvälinen liiketoiminta
Pidä kansainvälinen tiimisi yhteydessä yhdellä yritysnumerolla - ohjaa puhelut yli rajojen …

Kasvava yritys
Yhdistä kaikki osastot yhden yritysnumeron alle, hallitse reititystä alueittain ja auta soittajia …

Matkailuala
Ole tavoitettavissa aikavyöhykkeiden yli, auta matkustajia nopeasti älykkäillä reititysvalikoilla ja …

Muotibrändit
Ohjaa puhelut suoraan myymälöihin, auta asiakkaita nopeammin valikkokehotteilla ja käytä vastaajaa …

Puhelupalvelu
Jaa saapuvat puhelut saatavilla oleville agenteille, hallitse suuria määriä jonoilla ja paranna …

Rakennusala
Käytä kiinteää yritysnumeroasi mobiililaitteissa, ohjaa puhelut projektitiimeille ja käsittele …

Terveydenhuollon tarjoajat
Tee vastaanotostasi helposti tavoitettavissa oleva potilaille, ohjaa puhelut päivystävälle …

Verkkokaupat
Anna asiakkaille oma puhelinnumero kysymyksiä varten, seuraa tilauksia puhelimitse ja tarjoa …
Ratkaisut UKK
Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin siitä, kuinka järjestelmämme sopii yrityksellesi.
Kyllä, järjestelmämme on täysin joustava ja toimii eri toimialoilla. Olitpa sitten terveydenhuollossa, vähittäiskaupassa tai logistiikassa, voit mukauttaa ominaisuuksia - kuten reititystä, vastaajapalvelua tai tiimin hallintapaneeleja - vastaamaan tiimisi toimintaa ja asiakkaidesi odotuksia.
Tarjoamme työkaluja, jotka mukautuvat päivittäiseen toimintaan - kuten aikavyöhykkeisiin perustuva reititys, jononhallinta ruuhka-aikoina ja vastaajapalvelu sähköpostiin. Tämä tarkoittaa sujuvampaa palvelua asiakkaille ja vähemmän menetettyjä puheluita kiireisinä aikoina.
Kun yrityksesi kasvaa, alustamme skaalautuu kanssasi. Voit lisätä käyttäjiä, laajentaa puhelureitityssääntöjä ja aktivoida lisäominaisuuksia - ilman palveluntarjoajan vaihtoa tai järjestelmän muuttamista. Pysyt hallinnassa ja pidät asiat yksinkertaisina tiimillesi.
Kyllä, olemme rakentaneet ominaisuuksia, kuten puhelujonot, reitityksen joustavuus ja ruuhkaliikenteen hallinta, käsittelemään kiireisiä aikoja - kuten myyntikampanjoita tai kausittaista kysyntää - ilman vaikutusta soittajakokemukseen tai lisälaitteiden tarvetta.
Ehdottomasti. Kaikki hallitaan yksinkertaisesta online-hallintapaneelista. Et tarvitse IT-taitoja tai erityisiä laitteita - kirjaudu vain sisään, aseta asetukset ja olet valmis reitittämään puheluita, hallitsemaan tiimejä ja tarkastelemaan raportteja reaaliajassa.
Kyllä, yhdellä numerolla voit palvella useita osastoja tai toimipisteitä reitittämällä puhelut aikataulujen, kielten tai palveluiden perusteella. Tämä pitää asiat yksinkertaisina asiakkaille ja auttaa tiimiäsi pysymään järjestäytyneenä ja tavoitettavissa.