Julkinen sektori
Auta kansalaisia tavoittamaan oikea osasto nopeammin, käytä aukioloaikoja ohjaamaan heitä ja varmista, että kaikki julkiset kyselyt saavat vastauksen tai niitä seurataan selkeästi.
- Älä koskaan jätä kansalaisten kysymyksiä huomiotta älykkään vastaajan avulla
- Ohjaa saapuvat puhelut suoraan oikealle osastolle
- Jaa julkista tietoa selkeästi puhelinvalikoiden avulla

Julkisen sektorin käyttötapaukset
Katso, kuinka kaltaisesi organisaatiot käyttävät alustaamme ratkaistakseen yleisiä haasteita, parantaakseen viestintää ja tarjotakseen parempaa puhelintavoitettavuutta - riippumatta tiimin koosta tai kokoonpanosta.
Suora pääsy osastoille
Kansalaiset valitsevat määränpäänsä puhelinvalikon kautta ja heidät ohjataan suoraan oikealle osastolle. Vähemmän siirtoja, nopeammat vastaukset.
Julkinen tiedotuslinja
Tallenna tietoa aukioloajoista, palveluista tai säännöksistä. Jaa se osana tervetuloviestiä tai valikkovaihtoehdon kautta.
Jätä viestejä milloin tahansa
Anna kansalaisten jättää vastaajaviestejä, kun toimistot ovat suljettuina. Ohjaa viestit oikealle tiimille ja varmista, ettei yksikään pyyntö jää huomiotta.
Ihanteelliset ratkaisut valtion laitoksille
Olemme iloisia, että olemme voineet taata (puoli)valtion laitosten tavoitettavuuden jo vuosien ajan. Nämä kokemuksen vuodet – yhdistettynä työskentelysopimuksiimme kansallisen televalvojan kanssa – tarkoittavat myös, että tiedämme, mitä julkinen sektori odottaa puhelinpalveluilta. Ja kuinka voimme täyttää nämä odotukset.
Kansalliset palvelunumerot? Hätänumerot? Tiedotusnumerot, jotka tarjoavat kansalaisille esteettömän pääsyn viranomaisiin? Puhelinlinjat kunnille ja kunnallisille palveluille? Belfabriek rakentaa ja ylläpitää niitä, jotta kansalaisten tiedonsaanti on taattu.
Koska ymmärrämme, että kansalaisten tiedottaminen on aina tärkeää ja joskus jopa elintärkeää, tarjoamme 24/7-tuen (pyynnöstä). Lisäksi asiantuntijamme seuraavat puheluliikenteen kehitystä reaaliajassa suurten onnettomuuksien sattuessa, jotta voimme tasata huippuja. Esimerkiksi laajentamalla väliaikaisesti jonoja, lisäämällä viestitekstejä tai jakamalla liikennettä vaihtoehtoisiin sijainteihin.
Pidämme myös aina numeroita saatavilla hätätilanteita varten. Ne ovat käytössä muutamassa minuutissa.
Myös taloudellisesti tuttu
Tietenkin hallitusten on pidettävä taloutensa kunnossa. Olemme myös iloisia voidessamme antaa merkittävän panoksen tähän. Taloushallintomme tuntee hallituksen toimintatavat. Esimerkiksi toimitamme laskuja, joissa on kustannuserät, kustannuspaikat ja tilaajan nimi.
Lisäksi ei ole ongelma laskuttaa yksittäisen numeron, osaston tai jaoston mukaan.
Säästä rationalisoimalla
Rationalisoimme ja uudelleenjärjestämme myös olemassa olevia puhelinratkaisuja.
Usein numerot näyttävät otetun käyttöön eri aikoina eri osastojen ja eri palveluntarjoajien toimesta. Voimme uudelleenjärjestää ja ottaa nämä haltuun.
Tämä johtaa usein merkittäviin kustannussäästöihin, esimerkiksi koska numeroille, joita ei enää käytetä tai joilla on liian korkeat yhdistämismaksut, on edelleen tilauksia.
Julkisen sektorin UKK
Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin siitä, kuinka järjestelmämme sopii organisaatiollesi. Opi, kuinka se asennetaan, mukautetaan ominaisuuksia ja käytetään tehokkaasti päivittäin.
Kyllä, voit luoda selkeän valikon puhutuilla vaihtoehdoilla, jotka ohjaavat soittajat suoraan oikeaan tiimiin. Tämä vähentää odotusaikoja ja välttää sekaannuksia tai toistuvia siirtoja osastojen välillä.
Kansalaiset voivat jättää vastaajaviestejä milloin tahansa. Saat viestin soittajan tiedoilla, jotta tiimisi voi seurata nopeasti. Se on luotettava tapa tallentaa jokainen pyyntö tai ilmoitus.
Kyllä, kiireelliset puhelut voidaan priorisoida ja ohjata nimetylle henkilöstölle tai varalinjoille. Voit myös asettaa säännöt viikonloppuja, lomia tai hätätilanteita varten varmistaaksesi nopean vastauksen.
Ehdottomasti. Voit päivittää järjestelmääsi reaaliajassa hallintapaneelista – olipa kyseessä aukioloaikojen muuttaminen, ilmoitusten tallentaminen tai reitityslogiikan säätäminen erityistapahtumien tai sulkemisten aikana.
Käytä puhelujonoja, vastaajavarmistusta tai automaattisia vastauksia varmistaaksesi, ettei yksikään kysymys jää vastaamatta. Voit myös seurata liikennettä ja tehdä säätöjä palvelutason ylläpitämiseksi korkealla.