Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
🏢 Yrityslinjat

Kasvava yritys

Yhdistä kaikki osastot yhden yritysnumeron alle, hallitse reititystä alueittain ja auta soittajia tavoittamaan oikea tiimi välittömästi - riippumatta siitä, kuinka yrityksesi kasvaa.

  • Ohjaa saapuvat puhelut osaston tai tiimin mukaan
  • Hallitse ruuhka-aikoja edistyneillä reititystyökaluilla
  • Aseta joustavat puhelusäännöt tiimin tai päivän mukaan
Kasvava yritys

Kasvavan yrityksen käyttötapaukset

Katso, kuinka kaltaisesi yritykset käyttävät alustaamme ratkaistakseen yleisiä haasteita, parantaakseen viestintää ja tarjotakseen parempaa puhelintavoitettavuutta - riippumatta tiimin koosta tai kokoonpanosta.

🏢
Monipaikkainen asennus

Yhdistä kaikki toimipisteesi yhteen puhelinnumeroon. Soittajat valitsevat toimipisteensä tai osastonsa ja yhdistyvät automaattisesti - ei tarvetta useille linjoille.

📈
Tiimipohjainen jakelu

Määritä tiimipohjaiset säännöt, jotka määrittävät, kuka vastaanottaa minkäkin puhelun ja milloin. Luo joustavuutta osastojen, vuorojen ja palvelutyyppien välillä.

📆
Päiväositus reititykseen

Aseta erilaiset puhelun kulutukset arkipäiville, illoille tai viikonlopuille. Paranna tiimisi tavoitettavuutta ilman manuaalisia muutoksia.

Ihanteelliset ratkaisut pienille ja keskisuurille yrityksille

Haluatko kiinteän numeron yrityksellesi ja joustavan päätöksen siitä, mihin puhelut tulevat (lankapuhelimeen tai matkapuhelimeen)? Puhelinnumeromme ovat älykkäitä, skaalautuvia ja tarjoavat maksimaalisen joustavuuden. Ja ovat siksi ihanteellinen ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille.

Miten se toimii?

Yksinkertaista. Aktivoimme uuden yrityspuhelinnumerosi puhelinkeskuksessamme ja ohjaamme nämä puhelut nykyiseen matkapuhelimeesi, lankapuhelimeesi tai uuteen VoIP-puhelimeesi.

Numerokaupastamme löydät aina kauniita numeroita, jotka ovat heti valmiita käyttöön.

Mikä siinä on joustavaa?

Oikeastaan kaikki. Ymmärrämme, että haluat reagoida nopeasti olosuhteisiin. Ja siksi varmistamme, että puhelinratkaisusi voi tehdä sen myös. Näin voit joustavasti päättää, mihin lopulliseen määränpäähän toimitamme puhelut. Tämä voi olla tavallinen laite työpöydälläsi, mutta myös lankapuhelin kotiosoitteessasi tai matkapuhelin.

Ei ole väliä, käytätkö VoIP:ia vai olemassa olevia matkapuhelimia.

Voit helposti säätää tätä lopullista määränpäätä itse. Kotona. Töissä. Tai tien päällä. Näin voit rakentaa virtuaalisen puhelinkeskuksen jopa sadalle työntekijälle ilman ongelmia.

Onko kaupassa tai vastaanotolla niin kiire, että työntekijät eivät voi ottaa vastaan soittajia? Sitten muutat lopullisen määränpään jollekin, joka työskentelee kotona. Tai omaan matkapuhelimeesi. Jotta voit auttaa nopeasti.

Palaako rauha? Sitten käännät sen taas ympäri.

Olemme auttaneet tuhansia yrityksiä hätänumeroiden, kiireellisten numeroiden, myyntinumeroiden ja mainosnumeroiden kanssa. Joitakin esimerkkejä:

  • Useita kauppoja/verkkokauppoja, joilla kaikilla on omat numeronsa? Belfabriekillä voit käsitellä kaikki puhelut kaikista numeroista keskitetysti. Helppoa!
  • Rakennatko virtuaalista VoIP-puhelinkeskusta, jossa soittajat jaetaan esimerkiksi kaupan työntekijöiden ja pääkonttorin välillä? Ei ongelmaa.
  • Edistynyt jonotus, pudotusvalikot, puhelutallennus? Kaikki (ja enemmän!) mukana.
  • Oletko paljon tien päällä? Laita virtuaalinen puhelinnumero verkkosivustollesi ja painotuotteisiisi ja ohjaa puhelut kumppanillesi, joka auttaa kotona!

Yrityksesi puhelinnumero kasvaa vaivattomasti yrityksesi mukana. Ja on erittäin kätevä ja tarjoaa parhaat VoIP-toiminnot.

Sinun ei tarvitse asentaa sovellusta vastaanottaaksesi puheluita. Puhelinratkaisumme toimii aina, vaikka internetyhteytesi olisi offline-tilassa.

Toimitamme puhelut omalla yhteydellämme GSM-verkkoon tai kiinteään verkkoon, joten kyseessä ei ole budjetti- tai “halvempi soittaminen” -ratkaisu. Jokainen saapuva puhelu tulee infrastruktuuriimme ja ohjataan niiden kollegoiden laitteisiin, jotka haluat.

Joten anna numerosi Belfabriekille ja saat etumatkan menestyksekkääseen tulevaisuuteen. Tervetuloa mukaan!

Kasvavan yrityksen UKK

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin siitä, kuinka järjestelmämme sopii yrityksellesi. Opi, kuinka se asennetaan, mukautetaan ominaisuuksia ja käytetään tehokkaasti päivittäin.

Voit helposti asettaa tavoitettavuuden verkkosivun kautta, johon kaikilla tiimisi jäsenillä on pääsy. Näin voit aina siirtää puhelut sille, joka on vuorossa sillä hetkellä.

Termit hosted voip ja voip SME sekä SME hosted voip käytetään usein toistensa synonyymeinä osoittamaan, että kyseessä on puhelinpalvelu, joka ei vaadi fyysistä puhelinkeskusta toimistossa. Virtuaaliset numeromme, joihin on liitetty puhelinkeskus, ovat myös “hosted voip”.

Jos internetyhteytesi on offline-tilassa, telekommunikaatioratkaisumme toimii ja olemme siinä melko ainutlaatuisia. Ohjaamme myös puhelut olemassa oleviin matkapuhelimiin ja lankapuhelimiin. Joten sinun ei tarvitse huolehtia puhelun menettämisestä.

Riippuen tilauksestasi, voit käyttää puhelutallennusta, vastaajaa, valikkoa, jonotusta ja tietysti joustavaa puhelujen ohjausta kollegoille. Kerro meille, kuinka haluat tavoitettavuutesi ja me konfiguroimme tämän puhelinkeskukseemme.

Olemme olleet yritysmarkkinoiden puhelinyhtiö vuodesta 2000. Keskitymme puhtaasti yritysmarkkinoihin: PK-yrityksiin, yrittäjiin ja hallituksiin. Emme ole start-up ja toimitamme kaikki puhelut vanhanaikaisella tavalla yksityisten teleliittymien kautta mobiili- ja kiinteisiin verkkoihin. Joten puhelut eivät katoa Internetin kautta ratkaisumme kanssa. Sinun ei myöskään tarvitse asentaa sovellusta. Olemme kehittäneet oman äänialustan emmekä ole myöskään kolmansien osapuolten jälleenmyyjä, olet suoraan puhelinyhtiön kanssa ja voimme siksi aina auttaa sinua nopeasti ja hyvin.

Numeromme ovat skaalautuvia ja voivat käsitellä 1–3000 puhelua samanaikaisesti. Joten sinun ei tarvitse huolehtia rajoituksista tai pienestä printistä. Pilvipalvelumme on täysin varustettu luotettavaa VoIP-puhelinpalvelua varten PK-yrityksille.

VoIP tarkoittaa Voice over IP:tä. Se tarkoittaa, että puhe välitetään digitaalisesti datayhteyden kautta. Tämä voi olla avoin internet, mutta myös digitaalinen yhteys mobiiliin GSM-verkkoon tai kiinteään puhelinverkkoon. VoIP on protokolla, jota käytetään kaikissa puheyhteyksissä vuonna 2024, myös PK-yrityksissä.