Muotibrändit
Ohjaa puhelut suoraan myymälöihin, auta asiakkaita nopeammin valikkokehotteilla ja käytä vastaajaa tai tekstiviestejä tilausten vahvistamiseen ja noutopäivitysten sujuvaan käsittelyyn.
- Pidä asiakaspäivitykset selkeinä puhelinviestinnällä
- Ohjaa kaikki puhelut ruuhka-aikoina tehokkaasti
- Aseta älykkäät valikot nopeampia asiakasvastauksia varten

Muotibrändien käyttötapaukset
Katso, kuinka kaltaisesi yritykset käyttävät alustaamme ratkaistakseen yleisiä haasteita, parantaakseen viestintää ja tarjotakseen parempaa puhelintavoitettavuutta - riippumatta tiimin koosta tai kokoonpanosta.
Käsittele ruuhkahuiput
Jonota tai ohjaa puhelut automaattisesti ruuhka-aikoina. Asiakkaat voivat silti jättää vastaajaviestejä tai pyytää takaisinsoittoja, kun henkilökuntasi on kiireinen.
Tilausten tilapäivitykset
Anna soittajien tarkistaa tilauksensa tila vastaajaviestien tai tekstiviestien avulla. Auta asiakkaita ilman, että tiimisi tarvitsee suoraa yhteyttä.
Valikkopohjainen apu
Käytä puhelinvalikkoa ohjataksesi puhelut myyntiin, noutoon tai tukeen. Vähennä keskeytyksiä ja auta henkilökuntaasi keskittymään myymälän asiakkaisiin.
Ihanteelliset ratkaisut muotialalle
Vaatetusalan kohdalla kaikki liittyy ulkonäköön. Myös puhelinnumeron kohdalla, jolla yritys esittäytyy ulkomaailmalle. Pienestä kulman takana olevasta muotiputiikista tunnettuun kansainväliseen muotijättiin, mieleenpainuva puhelinnumero on osa kokonaisuutta. Kilpailukykyisellä alalla, kuten muotiteollisuudessa, hyvä puhelinnumero antaa brändillesi lisäarvoa!
Muotibrändien UKK
Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin siitä, kuinka järjestelmämme sopii yrityksellesi. Opi, kuinka se asennetaan, mukautetaan ominaisuuksia ja käytetään tehokkaasti päivittäin.
Keskitymme tehokkaan puhelinjärjestelmän toimittamiseen. Jos käytät jo puhelinkeskusohjelmistoa, voit integroida sen työkaluihimme sujuvaa puhelinratkaisua varten.
Emme toimita henkilöstöä. Mutta järjestelmämme avulla voit helposti yhdistää oman tiimisi ja ohjata saapuvat puhelut oikeille henkilöille välittömästi.
Emme tarjoa ulkoisia puhelinkeskuksia, mutta voimme auttaa sisäistä tiimiäsi käsittelemään suuria puhelumääriä älykkäällä reitityksellä ja selkeillä puhelinvalikoilla.