Terveydenhuollon tarjoajat
Tee vastaanotostasi helposti tavoitettavissa oleva potilaille, ohjaa puhelut päivystävälle henkilökunnalle, vähennä odotusaikoja ja tehosta kiireellisten puhelujen reititystä selkeillä, automatisoiduilla puheluvalinnoilla.
- Ohjaa lääketieteelliset hätätilanteet automaattisesti lisänopeudella
- Aseta aukioloajat eri yhteydenottovaihtoehdoille
- Ohjaa kaikki puhelut saatavilla olevalle lääketieteelliselle henkilökunnalle

Terveydenhuollon käyttötapaukset
Katso, kuinka kaltaisesi yritykset käyttävät alustaamme ratkaistakseen yleisiä haasteita, parantaakseen viestintää ja tarjotakseen parempaa puhelintavoitettavuutta - riippumatta tiimin koosta tai kokoonpanosta.
Hätälinjan priorisointi
Ohjaa kiireelliset puhelut päivystävälle henkilökunnalle välittömästi. Varmista, että lääketieteelliset asiat käsitellään nopeasti mukautetuilla reitityssäännöillä ja älykkäillä jonotusvaihtoehdoilla.
Vastaanoton aukioloajat
Aseta saatavuus osastoittain tai lääkärikohtaisesti. Ohjaa puhelut eri tavalla iltaisin tai viikonloppuisin varmistaaksesi aukioloaikojen ulkopuolisen tuen.
Konsultaatioaikojen varaaminen
Käytä äänivalikoita, joiden avulla potilaat voivat valita ajanvaraustyypin. Yhdistä heidät suoraan ajanvaraukseen tai anna heidän jättää viesti jatkotoimenpiteitä varten.
Ihanteelliset ratkaisut terveydenhuoltoon
Hyvä hoito on meille perusoikeus. Ja arvostamme ihmisiä, jotka tarjoavat hoitoa. 23 vuoden olemassaolomme aikana olemme perustaneet monia hätänumeroita ja kriisilinjoja. Koska se on yksi erikoisaloistamme.
Terveydenhuollon puhelinnumerot? Valitse IVR!
Hätänumerot ja kriisilinjojen perustaminen onnistuu meiltä nopeasti ja tehokkaasti. Tämä on tärkeää, koska lääketieteellisen tiimin on aina oltava nopeasti tavoitettavissa. Piste. IVR-alustamme on luotettava ratkaisu. Vaikka paha virus puhkeaisi ja puhelinlinjat olisivat kuumina, kapasiteettiongelmia ei tule. Soittajat pidetään jonossa IVR-alustamme avulla. Tai yhdistetään lääkäriryhmään. Lisäksi voimme toteuttaa valintavalikot (hätätilanne vai ei?) ja numeron lopullisen määränpään muuttaminen on helppoa. Belfabriekin IVR:llä olet aina joustavasti tavoitettavissa.
Vakioratkaisumme hätänumeroon sisältää:
- Jonon, joka aktivoituu vain, kun soittajia on enemmän kuin voidaan yhdistää. Jos on hiljaista, soittajaa ei laiteta pitoon.
- Tervetulotekstin: “Tervetuloa tohtori Beterin 24 tunnin palveluun”
- Valikon: “Paina 1 saadaksesi tietoa koronasta, paina 2 varataksesi ajan”
Vaihtoehdossa 1 voimme toistaa lääketieteellisen tiimin tai ammattinäyttelijän puhumia tiedotusviestejä. Vuodesta 2022 lähtien meillä on myös edistynyt puheentunnistusjärjestelmä, joka osaa lausua sanat täydellisesti. Et huomaa, että äänibottimme on tietokone!
Näin voimme aina nopeasti lisätä uusia, ajantasaisia tekstejä hoitopuhelinnumeroon. Myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Vaihtoehdossa 2 ohjaamme kollegoille, joilla on puhelinpäivystys. Nämä työntekijät voivat tehdä itsensä saatavilla oleviksi tai ei-saatavilla oleviksi verkkosivulla. Näin puhelinkeskuksemme tietää aina, kenelle ohjata puhelut.
Näin olemme myös perustaneet erittäin tärkeitä puhelinnumeroita 24/7 elinsiirtolinjoille. Mutta myös useita viikonloppupalvelunumeroita ja hätänumeroita.
Tekemällä verkkosivun, johon kaikki voivat kirjautua sisään ja ulos, saavutettavuus koordinoidaan ja puhelimeen vastataan aina.
Tämä tiimisivu on erityisesti terveydenhuoltoa varten kehitetty ratkaisu, ja haluamme näyttää sen demossa. Se on parempi ja joustavampi kuin muut viestintäjärjestelmät ja edistää merkittävästi parempaa tavoitettavuutta terveydenhuollossa.
On myös tärkeää, että puheluiden vastaanottamiseen ei tarvitse ladata mobiilisovellusta. Toimitamme puhelut suoraan työntekijöiden matkapuhelimiin, joten jokainen saapuva puhelu toimitetaan. Joten yksikään puhelu ei mene hukkaan. Tämä on hyvä korostaa, että ratkaisumme ei ole halvempi puhelu- tai budjettiratkaisu, vaan korkealaatuinen yrityspuhelinpalvelu.
Kuulostaako ihanteelliselta? Kolmen tunnin kuluessa voimme aktivoida hätänumeron ja siirtää sen osastollesi maksimaalisen helppokäyttöisyyden avulla!
Terveydenhuollon UKK
Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin siitä, kuinka järjestelmämme sopii yrityksellesi. Opi, kuinka se asennetaan, mukautetaan ominaisuuksia ja käytetään tehokkaasti päivittäin.
Meillä on 23 vuoden kokemus terveydenhuollon puhelinpalveluista. Toimitamme monia kriisinumeroita ja hätänumeroita terveydenhuolto-organisaatioille ja olemme erikoistuneet tähän.
Terveydenhuollon numeromme ovat virtuaalisia puhelinnumeroita. Saapuvat puhelut toimitetaan olemassa oleviin työntekijöiden laitteisiin. Nämä voivat tehdä itsensä saatavilla oleviksi tai ei-saatavilla oleviksi erityisellä verkkosivulla. Joten ei tarvitse investoida uusiin yrityspuhelimiin tai pilvipuhelimiin. Oletamme, että matkapuhelimet tai lankapuhelimet ovat jo käytössä.
Käytäntö on osoittanut, että aikataulut ja linkit eivät toimi hyvin täydellisesti toimivan ratkaisun kanssa, joka vaatii hätänumeroita. Siksi olemme kehittäneet erityisen verkkosivun, jossa työntekijät voivat helposti ilmoittaa reaaliajassa, onko heillä puhelinpäivystys vai ei. Tämä toimii paremmin ja helpommin. Esimerkiksi, jos joku menee lounaalle, hän voi olla saatavilla digitaalisessa aikataulussa. Verkkosivullamme tämä työntekijä voi helposti asettaa itsensä ei-saatavilla olevaksi.
Tarjoamme tämän terveydenhuolto-organisaatioille etänä. Kerro meille, mitä soittajan tulee kuulla ja miten meidän tulee ohjata puhelut, ja toimitamme puhelinnumeron näillä toiveilla muutaman tunnin kuluessa.
Kyllä, tämä puhelinratkaisu toimii apteekeille, lääkäreille, eläinlääkäreille, elinsiirtolinjoille, koronanumeroille ja kaikille muille terveydenhuoltomarkkinoiden tarjoajille.
Voimme ohjata puhelut kenelle tahansa osastolla, vastaanotolla tai sairaalassa, jolla on matkapuhelin tai lankapuhelin. Ratkaisumme avulla voimme perustaa virtuaalisen puhelinkeskuksen sadoille työntekijöille samana päivänä, jos niin halutaan. Jos sisäisiä työntekijöitä ei ole tarpeeksi, voimme myös ohjata (osan) puheluliikenteestä ulkoisiin puhelinkeskuksiin. Tai pitää sen jonossa jonon avulla. Voimme jatkuvasti säätää ja muuttaa kaikkia näitä toimintoja saapuvan puheluliikenteen ja ajan tai päivän mukaan.