Verkkokaupat
Anna asiakkaille oma puhelinnumero kysymyksiä varten, seuraa tilauksia puhelimitse ja tarjoa vastaaja- tai tekstiviestivahvistuksia automaattisesti - tee tuesta yksinkertaista ja aina saatavilla olevaa.
- Auta asiakkaita kiireellisissä tuotekysymyksissä nopeammin
- Vastaajavarmistus käytettävissä, kun henkilökuntasi on kiireinen
- Pidä kaikki tilauspäivitykset selkeinä ja yksinkertaisina

Verkkokauppojen käyttötapaukset
Katso, kuinka kaltaisesi yritykset käyttävät alustaamme ratkaistakseen yleisiä haasteita, parantaakseen viestintää ja tarjotakseen parempaa puhelintavoitettavuutta - riippumatta tiimin koosta tai kokoonpanosta.
Asiakaskysymykset
Anna asiakkaiden soittaa kysyäkseen tuotteiden saatavuudesta, toimituksesta tai palautuskäytännöistä. Ohjaa puhelut tai tarjoa tallennettuja vastauksia ajan säästämiseksi.
Toimitusvahvistukset
Käynnistä automaattiset tekstiviestit tai vastaajaviestit tilausten tai noutoaikojen vahvistamiseksi. Pidä asiakkaat ajan tasalla ilman manuaalisia puheluita.
Vastaaja jatkotoimenpiteitä varten
Kun tiimisi on offline-tilassa, anna asiakkaiden jättää viesti. Seuraa perässä sopivana ajankohtana menettämättä liidiä tai tukipyyntöä.
Ihanteelliset ratkaisut verkkokaupoille
Verkkokauppa on valtava lupaus. Ja on lukemattomia inspiroivia esimerkkejä organisaatioista, jotka ovat täyttäneet tämän lupauksen. Mutta haluatpa tulla uudeksi Amazoniksi tai Alibabaksi tai - menestyksekkäästi - palvella niche-markkinoita, verkkokauppa on kovaa liiketoimintaa, jo pelkästään siksi, että liiketoimintakonseptit ovat erittäin näkyviä ja ne voidaan helposti “lainata”. Aivan kuten verkkokauppasi ulkoasu. Kuinka säilytät etumatkan kilpailijoihin nähden? Ja kuinka laajennat sitä?
Tämän päivän työkalut. Eilisen puhelinjärjestelmä?
Etsit todennäköisesti osittain vastausta modernien työkalujen ja tekniikoiden käyttöön. Kuten SEO, SEA, verkkotilastot, verkkokauppasovellukset ja tikettijärjestelmät. Ja ehkä verkkokauppasi on jopa ottanut ensimmäiset askeleet edistyneiden analytiikkojen alalla, jotta tiedät pian, mitä asiakkaat haluavat ennen kuin he itse tietävät sen. Mutta onko verkkokaupassasi myös täysin ajan tasalla oleva puhelinjärjestelmä? Vai onko se edelleen tilapäisratkaisu tässä suhteessa?
Edistynyt
Jälkimmäinen ei ole tarpeen. Belfabriekin puhelinratkaisulla verkkokauppasi tuo “soittamisen” 2000-luvulle. Hallintapaneeli, joka tarjoaa näkymän saapuvaan liikenteeseen? Googlen puhelutilastot? Mahdollisuus jakaa soittajat joustavasti sijaintien ja numeroiden (“lopullisten määränpäiden”) välillä? Kansallinen puhelinnumero kansallisella ilmeellä? Edistyneet työkalut, joilla käsitellään puhelut sujuvasti, kuten jonot, valintavalikot, tervetulotekstit?
Lisää vaihtoehtoja
Myöhemmässä vaiheessa harkitse myös kansainvälisten puhelinnumeroiden perustamista. Jos käännät verkkosivustosi ja lisäät siihen kansainvälisen puhelinnumeron, olet yhtäkkiä kansainvälinen toimija. Ja ei, sinun ei tarvitse avata fyysistä toimipistettä tai palkata ulkomaisia puhelinkeskuksia siihen: toimitamme myös kansainväliset puhelut siististi sinne, minne haluat. Mihin tahansa numeroon: lankapuhelimeen tai matkapuhelimeen!
Verkkokauppojen UKK
Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin siitä, kuinka järjestelmämme sopii yrityksellesi. Opi, kuinka se asennetaan, mukautetaan ominaisuuksia ja käytetään tehokkaasti päivittäin.
Voit aktivoida kauniin puhelinnumeron verkkokaupallesi suoraan verkossa ja ohjata sen ensin matkapuhelimeesi. Näin voit aloittaa pienestä ja kasvaa kanssamme. Jos aloitat verkkokaupan kollegan tai kumppanin kanssa, voit myös syöttää tämän matkapuhelimen numeron puhelutiimisivulle ja sitten voit joustavasti ohjata saapuvat puhelut toisillenne puhelinkeskuksemme kautta ja hallita tavoitettavuuttasi näin.
WhatsApp hyväksyy paikalliset ja kansalliset puhelinnumerot. Voit syöttää lankapuhelinnumerosi WhatsApp Business -sovellukseen ja siitä hetkestä lähtien voit myös vastaanottaa viestejä numerollasi.
Kaikki mahdolliset toiminnot, kuten valikko, puhelutallennus ja jonotus, sisältyvät vakiona, jotta verkkokauppasi näyttää ammattimaiselta. Voimme myös antaa puhebotimme puhua tekstejä toivottamaan soittajat tervetulleiksi.
Yrityspuhelinnumerosi pysyy samana eikä muutu, vaikka muuttaisit uuteen sijaintiin. Näin sinut tavoitetaan aina yhdestä kiinteästä numerosta ja sinulla on ammattimainen ilme.
Jos annat meille asiakaspalvelusi aukioloajat, varmistamme, että viesti toistaa nämä ajat. Voit myös aktivoida vastaajan, jotta ihmiset voivat jättää sinulle viestin. Tämä lähetetään sitten sähköpostitse.
Et tarvitse fyysistä puhelinkeskusta. Kaikki toiminnot ja verkkokauppanumerosi ovat pilvessä. Et tarvitse mitään erityisiä laitteita, paitsi matkapuhelimen tai lankapuhelimen, jotta voimme ohjata puhelut sinulle. Näin tavoitettavuutesi on täydellisesti järjestetty.
Voit helposti yhdistää puhelinjärjestelmäämme API:n tai webhookin kautta. Meillä on myös erilaisia yhteyksiä CRM-paketteihin, jotta keskustelutietosi tallennetaan sinne.
Voit aina yhdistää VoIP-laitteita, jos olet kiinteässä toimistopaikassa. Nämä laitteet tulevat sitten osaksi puhelutiimiäsi. Voit helposti määrittää tämän puhelutiimisivullasi, jossa voit määrittää kaikki kollegat, jotka saavat vastata verkkokauppasi puheluihin. Voit yhdistää minkä tahansa puhelimen: kiinteän tai mobiilin. Näin olet joustavasti tavoitettavissa eikä sinun tarvitse ladata sovellusta ensin vastaanottaaksesi puheluita.