Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Terveydenhuoltoalan puhelinratkaisut

      • Täysin suorassa lähetyksessä 3 tunnin kuluessa

      • Kaikki lääkärit valmiustilassa 1

      • puhelinluettelo

      Ihanteelliset ratkaisut terveydenhuoltoon

      Meidän mielestämme hyvä hoito on perusoikeus. Ja arvostamme ihmisiä, jotka tarjoavat sitä. Mutta huolimatta rakkaudestamme lääkärin ammattia kohtaan olemme törmänneet outoihin asioihin 20-vuotisen historiamme aikana. Onneksi ei lääketieteen alalla, vaan puhelinliikenteessä. Olemme törmänneet moniin hankaliin puhelinvaihteisiin yleislääkäreiden pöytien alla, jotka huokailevat, vinkuvat ja narisevat tehdessään työtään. Tai eivät lainkaan.

      Valitse IVR!

      Onneksi tällaiset tilanteet voidaan ratkaista nopeasti, hyvin ja edullisesti. Tärkeää, koska lääkärin on oltava aina saatavilla. Piste. Sekä vanhentunut puhelinvaihde että VoIP ("soittaminen internetin kautta") eivät ole ihanteellisia. IVR-alustamme on luodinkestävä ratkaisu. Vaikka hirvittävä virus puhkeaisi ja aiheuttaisi puhelimen kuumenemisen, kapasiteettiongelmia ei synny. IVR-alustamme pitää silloin soittajat odottamassa. Tai heidät yhdistetään hätäryhmään. Lisäksi voimme ottaa käyttöön valikkovalikoita (hätäpuhelu vai ei?), ja voit vapaasti muuttaa numeron määränpäätä (tai antaa sen muuttua). Belfabriek IVR:n avulla olet siis aina tavoitettavissa.

      Vakioratkaisumme lääkärin vastaanotolle koostuu seuraavista osista:

      • Jono, joka aktivoituu vain silloin, kun soittajia on enemmän kuin voidaan siirtää. Jos jono on hiljainen, soittaja ei joudu odottamaan.

      • Tervetullut teksti: "Tervetuloa tohtori Greenwoodin vastaanotolle".

      • Kehittyneet puhelujonot, valikkovalikot, äänitallennus?

      • Valintavalikko: "Paina 1 kiireellisissä asioissa, paina 2 kirjoittaaksesi uusintareseptin, paina 3 varataksesi ajan lääkärille.

      Kohdassa (1) ohjataan lääkärin hätäpuhelinnumeroon tai matkapuhelinnumeroon (valintasi mukaan).

      Kohdassa (2) soittaja voi tallentaa reseptin. Nauhoitus lähetetään liitetiedostona (äänitiedosto) sähköpostitse. Tai toimitetaan äänitiedostona sähköpostitse. Avustaja voi kuunnella tiedostot ja ryhtyä välittömästi toimenpiteisiin. Ilman, että hänen tarvitsee puhua soittajien kanssa, mikä säästää paljon aikaa.

      Kohdassa 3 puhelu välitetään "normaaliin" numeroon.

      Kuulostaako ihanteelliselta? Voit käyttää sitä itse 3 tunnin kuluessa.