Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588

11 tapaa mainostaa yrityksen puhelinnumeroa

Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Oman Premium- tai ilmaisnumeron rekisteröiminen on ensimmäinen askel, jotta yrityksesi huomataan ja muistetaan. Vielä enemmän, kun yrityksesi rekisteröi turhanumeron.

Ehkä olet juuri rekisteröinyt oman numerosi tai olet juuri tekemässä päätöstä, on hyvä miettiä, mitä on tehtävä, jotta voit tiedottaa uudesta numerostasi nykyisille ja potentiaalisille asiakkaille.

Eräässä aiemmassa artikkelissa kerroimme jo siitä, miten ilmais- ja lisämaksullisia numeroita voi mainostaa, ja tänään haluaisimme antaa sinulle lyhyen ja yksinkertaisen tarkistuslistan, joka saattaa auttaa sinua varmistamaan, ettet menetä tilaisuutta antaa maailmalle tietoa uudesta numerostasi.

- Käyntikortit
Uuden puhelinnumeron lisääminen käyntikorttiin kynällä ei näytä ammattimaiselta. Siksi, kun saat uuden puhelinnumeron, haluat tilata uudet käyntikortit. Ei vain itsellesi, vaan kaikille organisaatiosi työntekijöille.
Mainostaulut
Mainostaulua on vaikea sivuuttaa, mutta varmista, että puhelinnumerosi on painettu riittävän suureksi, jotta se näkyy kauas. Pyydä tarvittaessa markkinointitoimistoasi tekemään tarvittavat muutokset. Kun sinulla on mieleenpainuva turhanumero, mahdollisten soittajien on helpompi lukea ja muistaa puhelinnumerosi mainostaululla, kun he ajavat autolla ohi.
Lentolehtiset ja esitteet
Uusi puhelinnumero edellyttää uusia esitteitä ja esitteitä. Koska yrityspuhelinnumero, varsinkin jos se on turhanumeron numero, on yleensä helpompi muistaa kuin paikallinen numero, esitteet voivat tuottaa enemmän puheluita - mutta vain, jos ilmaisnumero tai lisämaksullinen numero on helppo löytää ja lukea. Entäpä jos se sijoitettaisiin riittävän suurella fontilla esitteesi jokaiselle sivulle?
Hakemistot, paperi- ja verkkoluettelot
Valkoiset sivut, Keltaiset sivut, verkossa olevat yrityshakemistot - missä tahansa välineessä potentiaaliset asiakkaasi etsivätkin yrityksiä, sinun ja uuden puhelinnumerosi on hyvä olla esillä.
Alennuskupongit ja kanta-asiakaskortit
Kanta-asiakaskortit antavat asiakkaille syyn palata, kun taas alennuskupongit luovat hyvää tahtoa. Jos et ole vielä muuttanut puhelinnumeroasi yrityksesi myöntämiin arvoseteleihin tai kanta-asiakaskortteihin, nyt on aika tehdä niin.
Hintatarjoukset ja laskut
Hintatarjoukset ja laskut on helppo unohtaa, kun olet saanut asiakkaan. Useimmiten niiden päivittäminen niin, että niissä on uusi puhelinnumerosi, on helppoa, koska ne ovat digitaalisia tiedostoja.
Ajoneuvotarrat
Ajoneuvojen tarrat ja tarrat ovat loistava tapa viedä yrityksesi tien päälle. Olipa kyseessä pysäköinti tai liikkuminen, on varmasti hyödyllistä, että uusi puhelinnumerosi on helppo havaita ja muistaa.
Opastaulut
Ilmoitustaulut tai opastaulut auttavat jalankulkijoita, pyöräilijöitä ja autoilijoita todella huomaamaan yrityksesi. Useimmat heistä ovat matkalla muualle, joten varmista, että puhelinnumerosi erottuu.
Työvaatteet
Työasut, poolopaidat, työhousut - miksi et voisi merkitä niihin yrityksesi puhelinnumeroa? Tämä on hyvä tilaisuus uudistaa tai päivittää työvaatteet. Ja muista: toisto on mainonnan suurin vahvuus. Kun puhelinnumerosi on kaikkialla, uudet ja toistuvat asiakkaat soittavat mieluummin sinulle ensimmäisenä.
Radiomainokset
Jos sinulla on jo olemassa oleva radiomainos, et ehkä halua varmistaa, että siinä mainitaan uusi puhelinnumerosi. Onneksi uudet tallenteet eivät yleensä ole kalliita. Mikset hyödyntäisi uuden radiomainoksen tarvetta ja päivittäisi viestiäsi?
TV-mainokset
Kaikki yritykset eivät pysty mainostamaan televisiossa. Jos kuitenkin olet, uusi televisiomainos voi tehdä ihmeitä puhelinliikenteen kannalta. IVR-ominaisuuksiemme ansiosta voit käsitellä näin syntyvät ylimääräiset puhelut tehokkaasti.

Tiedämme, että tämä on pitkä tarkistuslista, mutta se auttaa yritystäsi siirtymään vanhasta puhelinnumerosta uuteen kauniiseen premium- tai ilmaisnumeroon. Niiden puhelujen tunnistaminen, jotka eivät tule uuden numerosi kautta, on helppoa Whisper-toiminnolla. Voit sitten kertoa asiakkaille, jotka eivät soittaneet sinulle uuden numeron kautta, uudesta numerosta ja pyytää heitä käyttämään kyseistä numeroa jatkossa.

Haluaisimme päättää tämän artikkelin viimeiseen ehdotukseen. Koska kaikilla tiedotusvälineillä ei ole samanlaista vaikutusta saapuviin puheluihin, muista kysyä soittajilta, miten he ovat saaneet tietää uuden numerosi. Tämä auttaa sinua kohdentamaan tulevat markkinointitoimesi kanaviin, joilla on suurin sijoitetun pääoman tuotto.

Ei sitoumusta.
Korttia ei tarvita.
Kaikki sisältyy.

Täytä alla oleva lomake, ja palvelusi on käytössä muutamassa minuutissa.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: