Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:+3170-3111050

Yrityspuhelinjärjestelmä virtuaalisella puhelinkeskuksella

Älykkäät yrityksen omistajat voivat helposti hallita puhelintoimintojaan sovelluksellamme!

Yksilöi puhelinjärjestelmäsi omalla yrityksesi logolla ja yritysvärillä.

Yksilöi puhelinjärjestelmäsi omalla yrityksesi logolla ja yritysvärillä.

Käyttäjän asetukset

Jokainen kollega voi ladata kuvan ja ilmoittaa, millä puhelimella hänet tavoittaa.

Tämä voi olla joko kiinteä tai matkapuhelin. Missä tahansa Euroopan maassa.

Lisää helposti uusia kollegoita

Saatko enemmän saapuvia puheluita?

Lisää helposti kollegoita virtuaaliseen puhelinkeskukseesi, jotta saat soittajat aina vastaamaan riittävän nopeasti.

Kytke tavoitettavuutesi päälle tai pois päältä

Oletko lounaalla? Tai kokouksessa?

Määritä helposti, oletko tavoitettavissa vai et vastaamaan puheluihin.

Yleiskatsaus

Näet yhdellä silmäyksellä, kuka on käytettävissä vastaamaan puhelimeen ja missä järjestyksessä puhelut jaetaan.

Luo helposti virtuaalinen puhelinpalvelukeskus kollegoiden kanssa!

Aloita demo

Täysin toimivan demon avulla voit kokeilla online-liiketoimintapuhelinjärjestelmää virtuaalisella puhelinkeskuksella.

Ohjeet

Kun olet painanut alla olevaa painiketta, sinulle osoitetaan esittelypuhelinnumero ja pääset omalle täysin toimivalle tiimisivullesi.

Tärkeä

Tee kirjanmerkki sivulle, jolle pääset, jotta voit palata siihen myöhemmin.

The advantages in brief

Minimize waiting times

First come, first served. Distributing calls keeps the wait time down to a minimum.

Build a virtual team of call center or customer service agents

Wherever your employees are working from: they are all part of the virtual call center, and they can all sign in and out using the app or webpage.

Virtual distribution

A virtual call center also benefits your employees: the distribution of calls makes the customer service role a shared task. The sign in/ sign out feature ensures that calls are only routed to employees who are logged in.

Take advantage of these powerful features

The virtual call center is a powerful feature in itself. And when you combine it with other features included in you Belfabriek subscription, such as call recording and queuing, you can provide an even richer customer experience that will set you above the competition.

You can always activate any Belfabriek feature as needed. You decide when the time is right. This way your phone number will grow with you and your organization.

Not a customer yet? Check which 0800, local and national numbers are currently available.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat:

system-hard-phone-thumb

Hard Phone

Belfabriek-puhelin, joka on valmiiksi konfiguroitu ja ohjelmoitu.

system-soft-phone-thumb

Soft Phone

Vastaanota ja soita yrityspuheluita nykyisillä matkapuhelimillasi.

system-web-interface-thumb

Web-käyttöliittymä

Hallitse kaikkia numeroita ja yhteyksiä verkossa

system-mobile-apps-thumb

Mobiilisovellukset

Aseta itsesi tavoitettavaksi tai poissaolevaksi puhelujen vastaanottamista varten.

Kiinteä numero matkapuhelimessa

Puhelut suoraan matkapuhelimeesi