Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.

Suomi:0800 552 138

Mukautetut ominaisuudet

Jos kaipaat jotain ominaisuutta, Belfabriek voi luoda sen puolestasi. Kehitystiimimme on jo lisännyt IVR-alustaan useita uusia ominaisuuksia.

Esimerkkejä mukautetuista puhelinnumeroista:


Tapahtumien raportointi

Häiriötilanteissa soittajat haluavat usein tietää, oletko jo tietoinen asiasta. He haluavat myös saada varmuuden siitä, että olet jo ryhtynyt toimenpiteisiin.

Tässä tapauksessa automaattinen häiriölinja on hyvä ratkaisu. Tällöin puhelu aloitetaan ennalta nauhoitetulla lausunnolla, minkä jälkeen soittaja voi päättää, haluaako hän lopettaa puhelun vai puhua työntekijän kanssa.

Lisätietojen lähettäminen tekstiviestillä

Puhelimitse tapahtuva tiedottaminen on monien asiakkaidemme ydinliiketoimintaa. Asiakkaat haluavat kuitenkin usein saada vahvistuksen kirjallisena. Yksi vaihtoehto on lähettää tekstiviestejä, joilla vahvistetaan puhelimessa tehdyt sopimukset ja/tai annetaan lisätietoja. Yhdistämällä alustamme tietokantaasi voit helposti tarjota tätä palvelua.

Luottokortin itsepalveluaktivointi

Yhdistämällä taitavasti palvelunumero ja tietokantaan yhdistetty IVR-järjestelmä luottokorttiyhtiön asiakkaat voivat aktivoida uuden korttinsa milloin tahansa, päivällä tai yöllä.

Puhelintilaukset

Anna asiakkaiden tilata tuotteitasi puhelimitse 24/7. Yksilöllisten asiakas- ja tuotekoodien avulla voit.

Toimita mittarin lukemat

Kuinka paljon sähköä käytit tänä vuonna. Yhden sähköyhtiön ei enää tarvitse lähettää mittarimiehiä selvittämään asiaa. Ei sen jälkeen, kun he yhdistivät palvelunumeron tietokantaansa. Nyt asiakkaat voivat ilmoittaa mittarin lukemat puhelimitse.

Automaattinen soittojärjestelmä

On tilanteita, joissa ihmiset on koottava yhteen lyhyellä varoitusajalla. Esimerkiksi vaaratilanteiden torjuntaryhmän kokoamiseksi. Automaattinen kutsujärjestelmä saa oikeat ihmiset oikeaan paikkaan ajoissa.

Saldotiedustelut

Pankkiasiakkaat voivat tarkistaa saldonsa verkossa, mutta lisäpalveluna on hyvä tarjota mahdollisuus tehdä se myös puhelimitse. Pankit voivat lisätä tämän ominaisuuden turvallisesti asiakaspalvelunumeroonsa.

Kerro meille mitä tarvitset

Kuten yllä olevista esimerkeistä näet, mahdollisuuksia on loputtomasti. Mitä ominaisuuksia haluat tarjota asiakkaillesi? Kerro meille ideasi, niin kerromme, mitä voimme tehdä. Tämän yhteydenottolomakkeen kautta saat yhteyden kehitystiimiimme.