Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588

Puhelutilastot

Sinulla on yrityspuhelinnumero, jotta asiakkaasi voivat tavoittaa sinut helposti.

Haluat keskustella useampien soittajien kanssa ja palvella heitä paremmin. Mutta mistä tiedät, saavutatko tavoitteesi? Mittaaminen on tietämistä.

Yksi käytetyimmistä Belfabriek-toiminnoista on puhelutilastojen kojelauta.

Se näyttää tarkalleen, kuka soitti kenelle, milloin ja kuinka kauan.
Helpottaaksemme sinua, asetamme "parhaat pistemiehet" paremmuusjärjestykseen, jotta näet yhdellä silmäyksellä, miten hyvin puhelintukiosastosi suoriutuu tai ketkä ovat soittajia.
Näet myös, mitkä ovat viikon kiireisimmät päivät ja vuorokauden kiireisimmät ajat. Kätevää henkilöstömäär

Hyödyt

Tässä ovat Belfabriek-tilastojen tärkeimmät hyödyt:


Palvelun optimointi

Näet, mihin puhelimiin ja konttoreihin soitetaan eniten. Käytä tätä tietoa puhelinvalikon virtaviivaistamiseen.


Tunne säännölliset soittajasi

Mittaa markkinointikampanjoiden tehokkuutta ja näe, mitkä mainokset tuottavat eniten puhelinliikennettä.


Käytettävissä offline-tilassa

Haluatko tehokkaamman analyysin? Lataa tilastoja Excel- tai XML-muodossa yhdellä napin painalluksella. Voit sitten käyttää omia laskelmia ja suodattimia.

Tehokkaat yhdistelmät muiden ominaisuuksien kanssa

Laajat tilastot ovat yksinään kullanarvoisia; ne tarjoavat pohjan tärkeille päätöksille, joiden avulla voit jatkuvasti parantaa puhelinpalveluasi. Yhdistettynä muihin ominaisuuksiin, jotka saat yritysnumerosi mukana, voit rakentaa loistavan yrityspuhelinjärjestelmän.

Sinun ei esimerkiksi tarvitse kirjautua koko ajan sisään saadaksesi yleiskuvan tilastoista. Yksi monista vaihtoehdoista, jotka ovat käytettävissäsi yrityksen omistajana, on saada säännöllisesti sähköpostitse raportteja: saat tärkeimmät tilastot päivittäin, viikoittain tai kuukausittain.

Jos puhelutallennustoiminto on aktivoitu, Belfabriek tallentaa äänitallenteet soitetuista puheluista. Yhdistä tilastot tähän, niin tiedät tarkalleen, miksi tietty puhelu kesti niin kauan tai miksi tietty asiakas soitti niin usein.

Reaaliaikainen integrointi ohjelmistoympäristöösi
Haluatko käyttää kattavia tilastojamme omassa ohjelmistoympäristössäsi? Sekään ei ole ongelma. Tilastojen API-rajapintamme avulla voit integroida nämä tiedot omiin ohjelmistoihisi tai sovelluksiisi. Tämä mahdollistaa loputtomat laajennukset ja tilastojen yhdistelmät.

Tarkista puhelutilastosi nyt
Belfabriekin asiakkaat voivat kirjautua sisään milloin tahansa ja nähdä, miten heidän numeronsa pärjää. Eikö sinulla ole vielä Belfabriekissä isännöityä yritysnumeroa? Tutustu sitten tällä hetkellä saatavilla oleviin upeisiin numeroihin!

Usein kysytyt kysymykset:

Kattavat puhelutilastot sisältyvät tilaukseesi. Haluamme, että kaikki näkevät hyvät tiedot puheluiden määrästä, puhelun kestosta ja siitä, ketkä työntekijät saavat mitäkin puheluita.


Kaikki sivukonttorit on liitetty kattavaan puhelutilastojärjestelmään. Näet tarkalleen, mikä sivuliike vastaanottaa kuinka monta puhelua. Markkinoijat pitävät tätä tietoa erittäin arvokkaana ja voivat hyödyntää sitä.


Jos käytät erillistä puhelinnumeroa kutakin mediakanavaa varten, puhelutilastomme antavat sinulle tietoa siitä, mikä kanava tuo eniten asiakkaita. Näet myös, soittaako joku matkapuhelimesta vai lankapuhelimesta, mikä voi olla hyödyllistä median valinnassa.




Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: