Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138
      St

      Tilastot

      Palvelunumeron tai yritysnumeron päätavoitteena on optimoida organisaatiosi saatavuus. Haluat palvella enemmän asiakkaita ja tarjota parempaa palvelua. Mutta mistä tiedät, saavutatko nämä tavoitteet? Numerot eivät valehtele.

      Tilastojen kojelauta on yksi Belfabriekn käytetyimmistä ominaisuuksista. Siitä näet tarkalleen, kuka on soittanut, milloin, kuinka kauan puhelu kesti ja mistä soittaja soitti. Voit kätevästi asettaa "suosituimmat soittajat" paremmuusjärjestykseen, jotta näet yhdellä silmäyksellä, miten hyvin puhelinryhmäsi pärjää ja ketkä soittavat takaisin. Näet myös viikon vilkkaimmat päivät ja päivän vilkkaimmat kellonajat. Hyödyllistä tietoa henkilöstöpäätösten hienosäätöä varten. Mitkä ovat parhaat ajat taukojen suunnitteluun?

      Edut

      Tässä ovat Belfabriek Statisticsin suurimmat edut:


      Tehosta palvelua

      Tiedä, kuka tuottaa eniten ja kuka vähiten takaisinsoittoja. Käytä tätä tietoa tehostaaksesi puhelinvalikoimaasi.


      Tunne säännölliset soittajasi

      Mittaa markkinointikampanjoiden tehokkuutta ja opi, mitkä mainokset tuottavat eniten puhelinliikennettä.


      Käytettävissä offline-tilassa

      Haluatko tehdä edistyneempiä analyysejä? Voit napin painalluksella ladata tiedot Excel- tai XML-muodossa. Tuo tiedot omaan ohjelmistoosi ja käytä omia suodattimiasi ja laskutoimituksiasi.


      Ryhdy välittömiin toimiin

      Koska tilastomme ovat reaaliaikaisia, voit reagoida piikkeihin välittömästi esimerkiksi osoittamalla lisää työntekijöitä.


      Aina riittävästi henkilökuntaa

      Tilastojen avulla saat käsityksen viikoittaisista puhelutottumuksista. Jotkut päivät ovat hiljaisia, toiset taas kiireisempiä ja vaativat enemmän henkilökuntaa.

      Tehokkaat yhdistelmät muiden ominaisuuksien kanssa

      Nämä tilastot ovat korvaamattomia; ne voivat olla perustana päätöksille, joilla parannetaan jatkuvasti puhelinpalveluasi. Yhdistämällä ne muihin yritysnumeroosi sisältyviin ominaisuuksiin voit rakentaa uskomattoman yrityspuhelinjärjestelmän.

      Sinun ei esimerkiksi tarvitse jatkuvasti kirjautua sisään lukeaksesi tilastojasi. Yksi monista vaihtoehdoista, joita tarjoamme yrittäjäasiakkaillemme, on automaattisten raporttien ajoittaminen: saat päivittäin, viikoittain tai kuukausittain raportteja tärkeimmistä tilastoista sähköpostiisi.

      Kun aktivoit puhelutallennuksen, Belfabriek tallentaa puheluiden äänitiedostot. Voit yhdistää tämän ominaisuuden tilastoihin ja selvittää, miksi tietyt puhelut kestävät niin kauan tai miksi tietty asiakas soittaa toistuvasti takaisin.

      Reaaliaikainen integrointi omaan ohjelmistoympäristöön

      Haluaisitko integroida kehittyneiden tilastojemme tehon omaan ohjelmistoympäristöösi? Se ei ole ongelma. Tilastojen API-rajapintamme avulla voit tuoda tietoja käytettäväksi omassa ohjelmistossasi tai sovelluksissasi. Tämä avaa rajattomat mahdollisuudet laajentaa ja yhdistää tilastojasi.

      24/7 pääsy tilastoihin

      Belfabriekn asiakkaat voivat kirjautua sisään milloin tahansa ja tarkistaa yrityksensä puhelinnumeron. Ja jos sinulla ei vielä ole Belfabriekn yritys- tai palvelunumeroa? Katso, mitkä 0800-, paikalliset ja kansalliset numerot ovat tällä hetkellä saatavilla. Läpinäkyvät hintamme ja kattavat ominaisuuksemme ovat jo miellyttäneet tuhansia yrityksiä, niin suuria kuin pieniäkin.