Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      4 syytä valita pilvipohjainen IVR

      Julkaistu osoitteessa IVR (interaktiivinen äänivaste)

      Yhä useammat palvelut ovat saatavilla "pilviratkaisuina". Olipa kyse sitten rekrytoinnista, markkinoinnista, PR:stä tai kirjanpidosta, lähes mitä tahansa voidaan järjestää verkossa.

      Yhä useammat palvelut ovat saatavilla "pilviratkaisuina". Olipa kyse sitten rekrytoinnista, markkinoinnista, PR:stä tai kirjanpidosta, lähes mitä tahansa voidaan järjestää verkossa.

      Yksi yritysten omaksuma online-sovellus on virtuaalinen puhelinvaihde, joka tunnetaan paremmin nimellä IVR-järjestelmä (Interactive Voice Response). Pilvipohjaisen IVR-järjestelmän, kuten meidän järjestelmämme, avulla yritykset voivat hyödyntää paremmin palvelunumeroitaan.

      Kun harkitset pilvipohjaista puhelinvaihdejärjestelmää, haluat olla varma siihen sisältyvistä ominaisuuksista ja käytettävissäsi olevista vaihtoehdoista. Me CallFactoryssa tiedämme, ettemme ole ainoa operaattori, joka tarjoaa pilvipohjaista IVR:ää, mutta olemme varmoja, että meillä on houkuttelevin paketti. Tässä on syy. Enemmän ominaisuuksia pienemmillä kustannuksilla

      Vielä vähän aikaa sitten yrityksillä oli fyysinen puhelinvaihde. Tämä laitteisto merkitsi suurta investointia ja kiinteää, rajoitettua määrää ominaisuuksia. Tällaisen ominaisuuden lisääminen oli mahdoton ajatus.

      Pilvipohjaisilla puhelinvaihteilla ei ole näitä rajoituksia. Koska puhelinvaihde on itse asiassa ohjelmisto, sitä voidaan laajentaa ja päivittää helpommin. Virtuaalisten puhelinnumeroiden avulla puhelut ohjataan pilvipohjaisen alustan kautta olemassa olevaan puhelimeesi. Tämä voi olla perinteinen lankapuhelin, mutta se voi yhtä hyvin olla matkapuhelin tai jopa niin sanottu "softphone".

      Kaikki vaihtoehdot ja ominaisuudet toteutetaan verkkoalustalla, jolloin voit käyttää juuri niitä ominaisuuksia, joita tarvitset, aina kun tarvitset niitä. Yhdellä hiiren napsautuksella voit kytkeä ominaisuuden päälle tai pois päältä. Ja jos tarvitset ratkaisua johonkin tiettyyn ongelmaan, me CallFactorylla tarjoamme mielellämme sinulle räätälöidyn ratkaisun.

      Haluatko nauhoittaa saapuvat puhelut? Ota vain käyttöön puhelujen tallennusominaisuus, joka on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä.

      Kalliit ja tilaa vievät laitteet ovat mennyttä; tämä (tai mikä tahansa muu) ominaisuus on käytössä muutamassa minuutissa. Lisääntynyt liikkuvuus ja tuottavuus

      Jos olet kuten useimmat pienet ja keskisuuret yritykset, et luultavasti ole koko päivää työpöydän ääressä. Haluat kuitenkin, että nykyiset ja potentiaaliset asiakkaat voivat tavoittaa sinut. Käyttämällä virtuaalista puhelinnumeroa IVR-alustamme kanssa voit helposti ohjata saapuvat puhelut toiseen puhelimeen. CallFactory on rakentanut mobiilisovelluksen, jonka avulla voit vaihtaa soitettavan numeron yhdellä kosketuksella. Ja jos et jostain syystä pysty vastaamaan saapuvaan puheluun, soittajat voidaan ohjata automaattisesti vastaajaasi. Saat asiakkaalta nauhoitetun viestin äänitiedostona sähköpostitse, joten voit vastata siihen silloin, kun sinulle sopii. Tämä on vain yksi tapa, jolla IVR-järjestelmämme avulla voit optimoida tavoitettavuutesi ja tuottavuutesi. Mukautuu tarpeisiisi

      Mainitsimme jo, miten voit aktivoida ja deaktivoida IVR-ominaisuuksia tarpeen mukaan. Monet näistä ominaisuuksista voidaan asettaa reagoimaan dynaamisesti esimerkiksi puhelun päivän ja kellonajan tai tietyn soittajan mukaan. Soittonumerot voidaan vaihtaa automaattisesti tiettyinä vuorokauden aikoina tai tiettyinä viikonpäivinä tai kuukausina. Kaikki tämä joustavuus tekee palvelunumerostasi uskomattoman skaalautuvan ja pysyy synkronoituna liiketoimintasi tarpeiden kanssa. Ole aina tavoitettavissa

      Puhelin on yksi yrityksesi tärkeimmistä viestintäkanavista. IVR:n avulla soittajat kytketään saumattomasti organisaatiosi käytettävissä olevalle henkilölle, jolloin vältytään vastaamattomilta tai vastaamatta jääneiltä puheluilta. Kun et voi tilapäisesti vastata puheluun, IVR ohjaa soittajan automaattisesti seuraavalle vapaalle työntekijälle, asettaa puhelun jonoon tai antaa soittajalle mahdollisuuden jättää viestin. Pilvipohjainen puhelinvaihde voidaan konfiguroida juuri organisaatiosi tarpeisiin sopivaksi ja parantaa asiakaspalvelua. Aloita jo tänään

      CallFactoryn pilvipohjaiseen alustaan siirtyminen vaikuttaa liiketoimintaasi merkittävästi. Paranna näkyvyyttäsi, saavutettavuuttasi ja lopulta tulojasi hyödyntämällä älykästä reititystämme ja muita ominaisuuksia.

      Jos haluat lisätietoja IVR-alustastamme, soita meille tai anna asiantuntijamme soittaa sinulle.