Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      4 yksinkertaista toimenpidettä ilmaispuhelinnumerosi tai lisämaksullisen numerosi tuottamien puhelujen määrän lisäämiseksi.

      Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

      Se, että saat potentiaalisen asiakkaan puhelimeen, on usein suurin askel kohti konversiota. Mutta tämä askel on paljon helpompi, jos saat potentiaaliset asiakkaasi soittamaan sinulle!

      Se, että saat potentiaalisen asiakkaan puhelimeen, on usein suurin askel kohti konversiota. Mutta tämä askel on paljon helpompi, jos saat potentiaaliset asiakkaasi soittamaan sinulle! Sitä varten sinun on poistettava kaikki esteet, jotka estävät heitä soittamasta numeroosi juuri nyt. Näytämme sinulle 4 yksinkertaista vaihetta, joilla se onnistuu.

      Ensimmäinen asia, jonka voit tehdä saadaksesi enemmän puheluita, on käyttää asiakasystävällistä ilmaispuhelinnumeroa tai lisämaksullista numeroa. Kokemuksemme sekä riippumattomat tutkimukset ovat osoittaneet, että ilmaispuhelinta tai lisämaksullista numeroa käyttävät organisaatiot saavat jopa 15 prosenttia enemmän puheluita kuin ne, jotka eivät käytä sitä.

      Puhelujen määrä kasvaa merkittävästi, mikä helpottaa huomattavasti konversioiden määrän lisäämistä. Jos sinulla ei siis vielä ole numeroa, rekisteröi maksuton tai lisämaksullinen numerosi jo tänään. Heidän on tiedettävä numerosi

      Numeron rekisteröinti on tietysti vain osa tarinaa. Sinun on silti varmistettava, että potentiaaliset asiakkaasi tietävät numerosi. Näytämme sinulle tärkeimmät tavat, joilla voit kertoa numerostasi asiakkaillesi, ja annamme vinkkejä siitä, mitä kannattaa tehdä ja, mikä on yhtä tärkeää, mitä ei kannata tehdä. Sähköposti ja verkkosivusto

      Vaikka tämä kuulostaa loogiselta, niin monilla yrityksillä ei vieläkään ole nykyisiä yhteystietojaan verkkosivuillaan tai sähköpostiensa allekirjoitusasetuksissa! Tämä johtuu usein siitä, että näitä palveluja hallinnoi ulkopuolinen yritys tai erillinen osasto. Niiden päivittäminen vaatii siis ylimääräistä aikaa ja vaivaa, mutta se on sen arvoista.

      Varmista, että verkkosivuillasi ei ainoastaan mainita ilmaispuhelinnumeroa tai lisämaksullista puhelinnumeroa, vaan että se mainitaan näkyvästi sivuston jokaisen sivun yläosassa sekä tarvittaessa sivupalkissa tai alatunnisteissa. Adwords, uutiskirjeet, bannerit

      Ilmaispuhelinnumeroa tai lisämaksullista numeroa voi markkinoida monin tavoin myös verkkosivuston ulkopuolella. Google Adwords -palvelun avulla voit sijoittaa mainoksia hakutuloksiin niihin liittyvillä avainsanoilla, joita kohdeyleisösi etsii. Adwords tarjoaa jopa erityisiä vain puheluihin keskittyviä kampanjoita, joiden avulla voit upottaa puhelinnumerosi suoraan mainokseen, jolloin puhelu on vain yhden napsautuksen päässä.

      Onko teillä postituslistaa? Kerro sitten tilaajille uudesta ilmaispuhelin- tai lisämaksullisesta numerostasi ja siitä, mitä palveluja tarjoat näiden numeroiden kautta. Lisää myös numerosi jokaisen postituslistan alkuun ja loppuun, jotta tilaajat löytävät numerosi helposti.

      Myös bannerimainosten sijoittaminen muille sivustoille voi olla tehokas tapa kertoa uudesta ilmaisnumerostasi tai lisämaksullisesta numerostasi. Sosiaalisen median profiilit

      Varmista, että ilmaisnumerosi tai lisämaksullinen numerosi on selvästi esillä kaikissa sosiaalisen median profiileissasi. Facebook-sivullasi voit lisätä toimintakutsun suoraan kansikuvan päälle. Muista myös lisätä verkkosivustosi URL-osoite ja muut yhteystietosi, myös maksuton puhelinnumerosi, Facebook-sivusi "Tietoja"-osioon.

      Tee sama Twitter-profiilillesi, LinkedIn-yrityssivullesi ja muille sosiaalisen median profiileille, joita organisaatiollasi saattaa olla. Offline-mainonta

      Varmista, että mainitset ilmaispuhelinnumerosi tai maksullisen numerosi selvästi kaikissa offline-mainoskampanjoissasi, kuten radiossa, televisiossa, sanoma- tai aikakauslehdissä. Nämä kampanjat ovat joskus kalliita, mutta niillä voi olla pitkäaikainen vaikutus, varsinkin jos käytät helposti muistettavaa turhanumeroa.

      On äärettömän paljon muitakin paikkoja, joissa voisit ja sinun pitäisi mainostaa ilmaispuhelinnumeroasi tai lisämaksullista numeroasi, esimerkiksi lentolehtisten avulla tai sponsoroidessasi tapahtumaa.

      Toivomme, että yksi asia on tullut selväksi: jotta asiakasystävällisestä ja helposti muistettavasta ilmaispuhelinnumerostasi tai lisämaksullisesta numerostasi saataisiin todella kaikki irti, sinun on silti mainostettava ja markkinoitava kyseistä numeroa.

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      vastnummeropmobiel

      Mikä on ilmaisnumero?

      Ilmaispuhelinnumero on palvelupuhelinnumero, joka on aina maksuton soittajalle. Palvelunumeron omistaja maksaa kustannukset.

      Miksi puhelinjohdot ovat niin tärkeitä

      Sekä verkko- että offline-maailmassa yritykset etsivät aina uusia asiakkaita.