Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588

5 syytä, miksi organisaatiosi kaikki osastot voivat hyötyä puhelujen tallentamisesta.

Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Jos päätät rekisteröidä palvelunumeron CallFactoryyn, saat käyttöösi monia lisäominaisuuksia. Yksi näistä lisäominaisuuksista on mahdollisuus nauhoittaa puheluja, jotka soitetaan palvelunumerosi kautta.

Jos mietit, miten tämä ominaisuus voisi auttaa yritystäsi työskentelemään tehokkaammin, tämä artikkeli on täydellinen paikka aloittaa. Alla on viisi syytä, miksi organisaatiot nauhoittavat puhelunsa.

1. Parantaa keskustelujen laatua

Käytät ilmaisnumeroa tai lisämaksullista numeroa, koska haluat parantaa tavoitettavuuttasi ja lisätä asiakasystävällisyyttä. On sanomattakin selvää, että pidät tarkasti silmällä vuorovaikutuksen laatua asiakkaidesi kanssa. Vastataanko heidän kysymyksiinsä nopeasti ja tehokkaasti? Noudattavatko työntekijäsi sääntöjä, jotka takaavat keskustelun laadun? Tarkastelemalla nauhoitettuja puheluita johto voi nopeasti huomata mahdolliset pullonkaulat. Tämä tieto voi sitten muodostaa perustan strategisille ja organisatorisille päätöksille.

2. Oppia onnistuneista keskusteluista

Vaikean asiakkaan kanssa toimiminen, luovan ratkaisun löytäminen epätavalliseen ongelmaan tai useiden myyntitapahtumien aikaansaaminen yhdellä keskustelulla ovat esimerkkejä ihailtavista suorituksista, joista kaikkien organisaatiossasi haluaisit ottaa oppia.

3. Kouluta ja arvioi työntekijöitä

Työntekijöiden säännöllisen arvioinnin aikana voit nauhoitettujen puhelujen avulla nähdä, ovatko työntekijät panneet oppimansa käytäntöön ja hyödyntävätkö he parhaalla mahdollisella tavalla käytössään olevia lähteitä. Näin sinun on helpompi asettaa tavoitteet seuraavaa arviointia varten yhdessä työntekijän kanssa, ja sen avulla huomaat aikaisemmin, jos lisäkoulutusta tarvitaan.

4. Laillinen todiste liiketoimista

Puhelutallenteiden ansiosta keskustelujen ei tarvitse kestää kauan. Kuuntelemalla tallenteen uudelleen työntekijä voi suorittaa tarvittavat hallinnolliset toimet keskustelun päätyttyä. Nauhoitus toimii myös muistutuksena tai jopa oikeudellisena todisteena mahdollisista tapahtumista.

5. Ylläpidä ja tarkista turvallisuusmenettelyt

Halusitpa sitten luoda asiakkaille uusia salasanoja tai kysyä heiltä turvakysymyksiä varmennusta varten, haluat olla varma, että työntekijäsi noudattavat sovellettavia menettelyjä. Turvallisuusrikkomuksen sattuessa puhelutallenteiden avulla voidaan jäljittää se tiettyyn keskusteluun.

On tietenkin paljon muitakin syitä, miksi puhelujen tallentaminen voi olla yrityksesi kannalta mielenkiintoista tai jopa välttämätöntä. Edellä mainitut syyt ovat vain muutamia esimerkkejä yleisimmistä syistä, ja toivottavasti ne tarjoavat joitakin ideoita siitä, miten puhelujen tallentaminen voisi auttaa organisaatiotasi.

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat lisätietoja puhelujen tallentamisesta, ota rohkeasti yhteyttä meihin.

Ei sitoumusta.
Korttia ei tarvita.
Kaikki sisältyy.

Täytä alla oleva lomake, ja palvelusi on käytössä muutamassa minuutissa.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: