Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      5 syytä, miksi organisaatiosi kaikki osastot voivat hyötyä puhelujen tallentamisesta.

      Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

      Jos päätät rekisteröidä palvelunumeron CallFactoryyn, saat käyttöösi monia lisäominaisuuksia. Yksi näistä lisäominaisuuksista on mahdollisuus nauhoittaa puheluja, jotka soitetaan palvelunumerosi kautta.

      Jos päätät rekisteröidä palvelunumeron CallFactoryyn, saat käyttöösi monia lisäominaisuuksia. Yksi näistä lisäominaisuuksista on mahdollisuus nauhoittaa puheluja, jotka soitetaan palvelunumerosi kautta.

      Jos mietit, miten tämä ominaisuus voisi auttaa yritystäsi työskentelemään tehokkaammin, tämä artikkeli on täydellinen paikka aloittaa. Alla on viisi syytä, miksi organisaatiot nauhoittavat puhelunsa. 1. Parantaa keskustelujen laatua

      Käytät ilmaisnumeroa tai lisämaksullista numeroa, koska haluat parantaa tavoitettavuuttasi ja lisätä asiakasystävällisyyttä. On sanomattakin selvää, että pidät tarkasti silmällä vuorovaikutuksen laatua asiakkaidesi kanssa. Vastataanko heidän kysymyksiinsä nopeasti ja tehokkaasti? Noudattavatko työntekijäsi sääntöjä, jotka takaavat keskustelun laadun? Tarkastelemalla nauhoitettuja puheluita johto voi nopeasti huomata mahdolliset pullonkaulat. Tämä tieto voi sitten muodostaa perustan strategisille ja organisatorisille päätöksille. 2. Oppia onnistuneista keskusteluista

      Vaikean asiakkaan kanssa toimiminen, luovan ratkaisun löytäminen epätavalliseen ongelmaan tai useiden myyntitapahtumien aikaansaaminen yhdellä keskustelulla ovat esimerkkejä ihailtavista suorituksista, joista kaikkien organisaatiossasi haluaisit ottaa oppia. 3. Kouluta ja arvioi työntekijöitä

      Työntekijöiden säännöllisen arvioinnin aikana voit nauhoitettujen puhelujen avulla nähdä, ovatko työntekijät panneet oppimansa käytäntöön ja hyödyntävätkö he parhaalla mahdollisella tavalla käytössään olevia lähteitä. Näin sinun on helpompi asettaa tavoitteet seuraavaa arviointia varten yhdessä työntekijän kanssa, ja sen avulla huomaat aikaisemmin, jos lisäkoulutusta tarvitaan. 4. Laillinen todiste liiketoimista

      Puhelutallenteiden ansiosta keskustelujen ei tarvitse kestää kauan. Kuuntelemalla tallenteen uudelleen työntekijä voi suorittaa tarvittavat hallinnolliset toimet keskustelun päätyttyä. Nauhoitus toimii myös muistutuksena tai jopa oikeudellisena todisteena mahdollisista tapahtumista. 5. Ylläpidä ja tarkista turvallisuusmenettelyt

      Halusitpa sitten luoda asiakkaille uusia salasanoja tai kysyä heiltä turvakysymyksiä varmennusta varten, haluat olla varma, että työntekijäsi noudattavat sovellettavia menettelyjä. Turvallisuusrikkomuksen sattuessa puhelutallenteiden avulla voidaan jäljittää se tiettyyn keskusteluun.

      On tietenkin paljon muitakin syitä, miksi puhelujen tallentaminen voi olla yrityksesi kannalta mielenkiintoista tai jopa välttämätöntä. Edellä mainitut syyt ovat vain muutamia esimerkkejä yleisimmistä syistä, ja toivottavasti ne tarjoavat joitakin ideoita siitä, miten puhelujen tallentaminen voisi auttaa organisaatiotasi.

      Jos sinulla on kysyttävää tai haluat lisätietoja puhelujen tallentamisesta, ota rohkeasti yhteyttä meihin.

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      4 yksinkertaista toimenpidettä ilmaispuhelinnumerosi tai lisämaksullisen numerosi tuottamien puhelujen määrän lisäämiseksi.

      Se, että saat potentiaalisen asiakkaan puhelimeen, on usein suurin askel kohti konversiota. Mutta tämä askel on paljon helpompi, jos saat potentiaaliset asiakkaasi soittamaan sinulle!

      vastnummeropmobiel

      Mikä on ilmaisnumero?

      Ilmaispuhelinnumero on palvelupuhelinnumero, joka on aina maksuton soittajalle. Palvelunumeron omistaja maksaa kustannukset.