Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      6 syytä rekisteröidä oma palvelunumerosi

      Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

      Oletko koskaan ajatellut rekisteröidä palvelunumeroa? CallFactoryn kohtuuhintaisen tilauksen ansiosta, joka sisältää täydellisen paketin lisäominaisuuksia, kysymys ei oikeastaan pitäisi olla, otatko palvelunumeron, vaan milloin.

      Oletko koskaan ajatellut rekisteröidä palvelunumeroa? CallFactoryn kohtuuhintaisen tilauksen ansiosta, joka sisältää täydellisen paketin lisäominaisuuksia, kysymys ei oikeastaan pitäisi olla, otatko palvelunumeron, vaan milloin.

      Tässä artikkelissa kerromme, miksi asiakkaamme - yksityisistä elinkeinonharjoittajista valtion laitoksiin ja monikansallisiin yrityksiin - valitsevat oman maksuttoman numeron tai lisämaksullisen numeron. 1. Jopa 15 % enemmän vastauksia

      Huoltonumero antaa ammattimaisemman vaikutelman, ja se kannustaa (mahdollisia) asiakkaitasi soittamaan sinulle. Maksuttoman numeron tai lisämaksullisen numeron rekisteröiminen ja mahdollisuus saada turhanumero helpottaa numeron muistamista. Tulos on hämmästyttävä: jopa 15 prosenttia enemmän vastauksia kampanjoihisi. 2. Valtakunnallinen esiintyminen

      Jos käytät paikallista puhelinnumeroa, alueesi ulkopuoliset asiakkaat saattavat epäröidä soittaa sinulle. Palvelunumeron avulla asiakkaat eivät näe, missä olet. Ja vaikka asiakkaat tietäisivätkin sijaintisi, ilmaispuhelinnumero tai lisämaksullinen numero kertoo heille, että toimit koko maan alueella. Ja koska voit määrittää palvelunumerosi soittopaikan, sinun ei tarvitse enää koskaan vaihtaa puhelinnumeroasi, vaikka muuttaisit tai laajentuisit eri paikkakunnille. 3. Kristallinkirkkaat yhteydet

      Ymmärrämme, kuinka tärkeää on, että yhteys on moitteeton, kun puhut asiakkaidesi kanssa. Siksi olemme panostaneet voimakkaasti palvelunumeroidemme taustalla olevaan infrastruktuuriin. CallFactoryn ISDN-linjojen ansiosta puhelinyhteytemme ovat kristallinkirkkaita ja häiriöttömiä. Tämä kuulostaa itsestään selvältä, mutta läheskään kaikki palveluntarjoajat eivät pysty täyttämään näitä pelkkiä vaatimuksia. 4. Ilmaiset lisäpalvelut

      CallFactoryssa sinun ei tarvitse pyytää hintatarjousta. Miksi? Koska meillä jokainen asiakas maksaa täsmälleen saman hinnan. Kaikilla asiakkaillamme on pääsy kattavimpiin ominaisuuksiin, mukaan lukien toiminnot, joita muut palveluntarjoajat tarjoavat vain huomattavia lisämaksuja vastaan. CallFactory toimii suuressa mittakaavassa, joten voimme tarjota kaikenlaisia lisäpalveluita ilmaiseksi:

      - Puhelujen jonottaminen - Etukäteen nauhoitetut tervetuloviestit - Virtuaalinen vastaanottovirkailija - Laajat puhelutilastot - Voice2email - Soittajanumeron vaihtaminen milloin tahansa - Puhelujen välittäminen postinumeron tai suuntanumeron perusteella

      5. Edullinen ja selkeä tariffi

      Palvelunumeron rekisteröiminen CallFactoryyn maksaa vain 45 euroa kuukaudessa. Vuositasolla tämä merkitsee usein satojen eurojen säästöä muihin, perinteisiin palveluntarjoajiin verrattuna. Koska sinun ei tarvitse maksaa ylimääräisiä maksuja edellä mainituista lisäominaisuuksista, tiedät tarkalleen, missä tilanteessa olet. Erittäin yksilöllisiin ja erityisiin tarpeisiin tarjoamme tietenkin mielellämme räätälöityjä ratkaisuja. 6. Uusi tulonlähde

      Lisämaksullisen numeron rekisteröiminen voi merkitä mukavaa uutta tulonlähdettä. Jotkut yrittäjät saavat jopa koko tulonsa näistä numeroista. Miten? Numeron omistajana määrittelet hinnan, jonka soittaja maksaa. Voit valita puhelukohtaisen summan, jos haluat ansaita kiinteän summan puhelua kohden, tai valita minuuttihinnan, jolloin voitto riippuu siitä, kuinka kauan keskustelu kestää. Rekisteröi numerosi verkossa tänään

      Oletko vakuuttunut oman palvelunumeron eduista? Voit rekisteröidä oman ilmaispuhelinnumeron tai lisämaksullisen numeron silmänräpäyksessä.

      Voit tarkistaa, onko nimesi vielä saatavilla turhana numerona, tai valita jonkin muusta kauniista ja helposti muistettavasta palvelunumerostamme.

      Oman ilmaispuhelinnumeron tai lisämaksullisen numeron rekisteröiminen on ensimmäinen askel kohti parempaa suhdetta asiakkaisiisi.

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      4 yksinkertaista toimenpidettä ilmaispuhelinnumerosi tai lisämaksullisen numerosi tuottamien puhelujen määrän lisäämiseksi.

      Se, että saat potentiaalisen asiakkaan puhelimeen, on usein suurin askel kohti konversiota. Mutta tämä askel on paljon helpompi, jos saat potentiaaliset asiakkaasi soittamaan sinulle!

      vastnummeropmobiel

      Mikä on ilmaisnumero?

      Ilmaispuhelinnumero on palvelupuhelinnumero, joka on aina maksuton soittajalle. Palvelunumeron omistaja maksaa kustannukset.