Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Älä missaa enää yhtään puhelua

      Julkaistu osoitteessa Asiakaskontaktit

      Onneksi olkoon, olet juuri rekisteröinyt maksuttoman tai maksullisen numerosi ja olet nyt oman palvelunumerosi ylpeä omistaja! Mutta mitä nyt? Entä jos linja on varattu?

      Onneksi olkoon, olet juuri rekisteröinyt maksuttoman tai maksullisen numerosi ja olet nyt oman palvelunumerosi ylpeä omistaja! Mutta mitä nyt? Entä jos linja on varattu?

      Miten voit määrittää palvelunumerosi niin, että et enää koskaan menetä puhelua?

      CallFactoryssa voit saada puhelinkeskustelusi toimitettua niin sanotun ylivuodon kautta. Tämä tarkoittaa, että jos linja on varattu, saapuva puhelu ohjataan vaihtoehtoiseen puhelinnumeroon.

      Voit tietenkin itse päättää, kuinka moneen puhelinnumeroon puhelut ohjataan.

      Jos toinen soittonumero ei ole mahdollinen, voimme perustaa puhelujonon. Soittaja kuulee, kuinka monta ihmistä odottaa hänen edessään.

      Jotta asiakkaat eivät joutuisi odottamaan puhelujonossa loputtomasti, voit asettaa jonon enimmäispituuden henkilömääränä tai kokonaisodotusaikana. Kun jono on pidempi kuin asettamasi aika, voimme ohjata soittajat Voice2emailiin. Siellä he voivat jättää viestin, joka lähetetään sitten sähköpostiin digitaalisena tiedostona, joten voit käsitellä näitä puheluita rauhallisempaan aikaan.

      Näin sinun ei tarvitse enää koskaan jättää puhelua väliin!

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      Miten houkutella enemmän soittajia palvelunumeroosi?

      Lähetetty Asiakaskontaktit

      Puhelinkontakti on yksi tehokkaimmista kanavista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi. Yrityksille, jotka ottavat puhelintoimintansa vakavasti, palvelunumero on välttämätön. Mutta se ei lopu tähän.

      Paranna asiakaskontaktia laadunvalvonnan avulla

      Lähetetty Asiakaskontaktit

      Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä?