Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.

Suomi:0800 552 138

Asiakaskontaktit

Hyödynnä asiakaskontaktisi parhaalla mahdollisella tavalla. Täältä löydät vinkkejä, niksejä ja viimeisimmät uutiset.

Paranna asiakaskontaktia laadunvalvonnan avulla

Posted in Asiakaskontaktit

Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä?

Älä missaa enää yhtään puhelua

Posted in Asiakaskontaktit

Onneksi olkoon, olet juuri rekisteröinyt maksuttoman tai maksullisen numerosi ja olet nyt oman palvelunumerosi ylpeä omistaja! Mutta mitä nyt? Entä jos linja on varattu?

vastnummeropmobiel

7 lausetta, joita soittajat haluavat kuulla asiakaspalvelustasi

Posted in Asiakaskontaktit

Tehokkaassa asiakaspalvelussa on kyse yhtä paljon siitä, miten sanot asiat kuin siitä, mitä sanot. Puhelun päätteeksi haluat, että asiakkaasi tuntevat saaneensa apua ja että heitä on palveltu hyvin.

Miten parantaa organisaationne puhelimitse tapahtuvaa tavoitettavuutta?

Posted in Asiakaskontaktit

Logiikka on yksinkertainen: jos helpotat nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden yhteydenottoa yritykseesi, puhut heidän kanssaan useammin ja lopulta kasvatat myyntiäsi.

Miten houkutella enemmän soittajia palvelunumeroosi?

Puhelinkontakti on yksi tehokkaimmista kanavista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi. Yrityksille, jotka ottavat puhelintoimintansa vakavasti, palvelunumero on välttämätön. Mutta se ei lopu tähän.