Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
Hyödynnä asiakaskontaktisi parhaalla mahdollisella tavalla. Täältä löydät vinkkejä, niksejä ja viimeisimmät uutiset.
Puhelinkontakti on yksi tehokkaimmista kanavista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi. Yrityksille, jotka ottavat puhelintoimintansa vakavasti, palvelunumero on välttämätön. Mutta se ei lopu tähän.
Onneksi olkoon, olet juuri rekisteröinyt maksuttoman tai maksullisen numerosi ja olet nyt oman palvelunumerosi ylpeä omistaja! Mutta mitä nyt? Entä jos linja on varattu?
Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä?
Tehokkaassa asiakaspalvelussa on kyse yhtä paljon siitä, miten sanot asiat kuin siitä, mitä sanot. Puhelun päätteeksi haluat, että asiakkaasi tuntevat saaneensa apua ja että heitä on palveltu hyvin.
Logiikka on yksinkertainen: jos helpotat nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden yhteydenottoa yritykseesi, puhut heidän kanssaan useammin ja lopulta kasvatat myyntiäsi.