Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Asiakaskontaktit

      Hyödynnä asiakaskontaktisi parhaalla mahdollisella tavalla. Täältä löydät vinkkejä, niksejä ja viimeisimmät uutiset.

      Miten houkutella enemmän soittajia palvelunumeroosi?

      Puhelinkontakti on yksi tehokkaimmista kanavista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi. Yrityksille, jotka ottavat puhelintoimintansa vakavasti, palvelunumero on välttämätön. Mutta se ei lopu tähän.

      Miten parantaa organisaationne puhelimitse tapahtuvaa tavoitettavuutta?

      Posted in Asiakaskontaktit

      Logiikka on yksinkertainen: jos helpotat nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden yhteydenottoa yritykseesi, puhut heidän kanssaan useammin ja lopulta kasvatat myyntiäsi.

      vastnummeropmobiel

      7 lausetta, joita soittajat haluavat kuulla asiakaspalvelustasi

      Posted in Asiakaskontaktit

      Tehokkaassa asiakaspalvelussa on kyse yhtä paljon siitä, miten sanot asiat kuin siitä, mitä sanot. Puhelun päätteeksi haluat, että asiakkaasi tuntevat saaneensa apua ja että heitä on palveltu hyvin.

      Älä missaa enää yhtään puhelua

      Posted in Asiakaskontaktit

      Onneksi olkoon, olet juuri rekisteröinyt maksuttoman tai maksullisen numerosi ja olet nyt oman palvelunumerosi ylpeä omistaja! Mutta mitä nyt? Entä jos linja on varattu?

      Paranna asiakaskontaktia laadunvalvonnan avulla

      Posted in Asiakaskontaktit

      Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä?