Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588

Kuinka muuntaa mobiilikäyttäjät asiakkaiksi

Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

New York Timesin tuoreessa artikkelissa korostetaan, että matkapuhelimia käytetään yhä enemmän tavallisiin puhelinkeskusteluihin. Tässä artikkelissa haluamme puhua siitä, miksi tämä on hyvä uutinen sekä pienille että suurille organisaatioille ja miten voit hyödyntää tätä yrityksesi kannalta.

Matkapuhelimia on jo pitkään käytetty kaikkeen muuhun paitsi puhelinkeskusteluihin. Silti jokin on muuttunut viime aikoina. Näin toteaa New York Timesin teknologiatoimittaja Jenna Wortham. Hän kuvailee artikkelissa, kuinka hänen ystävänsä alkoivat käyttää kännyköitään keskustelujen sijaan Whatsapp-viestien tai tekstiviestien lähettämiseen. Eivätkä Worthamin ystävät olleet ainoita. Puhelinkeskustelut Yhdysvalloissa ovat lisääntyneet viime vuosina vuositasolla 14 prosenttia. Euroopassa on havaittavissa sama suuntaus, jossa mobiilikäyttäjien puhelut ja puhelinminuutit lisääntyvät.

Tämä on hyvä uutinen yrityksille ja erityisesti niille, jotka käyttävät palvelunumeroita. Markkinointitutkimuslaitos BIA/Kelseyn hiljattain julkaisema raportti osoitti, että yli kaksi kolmasosaa pienten ja keskisuurten yritysten omistajista oli sitä mieltä, että puhelinsoitot tuottavat arvokkaimmat liidit.

Miten voimme siis muuntaa tämän kasvavan määrän matkapuhelinsoittajia maksaviksi asiakkaiksi? Aloitetaan tarkastelemalla, miten matkapuhelimia nykyään käytetään.
Paikallinen haku

Google tekee joka vuosi tutkimuksen siitä, ketkä käyttävät sen palveluja. Vuosien mittaan he ovat havainneet siirtymisen työpöydältä tabletteihin ja mobiililaitteisiin. Tämän vuoden lokakuun alussa hakujätti väitti, että yli puolet hauista tehdään nykyään laitteilla, joiden näyttö on pienempi kuin 6 tuumaa.

Joka kuukausi mobiililaitteilla tehdään yli 50 miljardia hakua.

Perinteisesti tiedämme, että noin kolmannes mobiilihauista johtaa puhelinsoittoon haun perusteella löydetylle yritykselle, ja noin neljännes viime vuosina vastaavissa tutkimuksissa haastatelluista ihmisistä on ilmoittanut, että nämä haut ovat johtaneet ostoksiin.

Aiemmin mainitussa BIA/Kelseyn tutkimuksessa todettiin jopa, että 57 prosenttia kaikista mobiilihauista johtaa vierailuun, keskusteluun tai ostokseen. Työpöytähakujen osalta tämä luku on vain seitsemän prosenttia.

Näin ollen käy nopeasti selväksi, että keskittymällä paikallisiin hakutuloksiin yhdistettynä hakuun liittyvään mainontaan voimme mahdollisesti lisätä merkittävästi puheluiden ja niistä saatavien konversioiden määrää.
Aloittaminen

Ensimmäinen askel näiden lisääntyneiden konversioiden saavuttamiseksi on varmistaa, että yrityksesi verkkosivusto saa hyvät pisteet paikallisissa hakutuloksissa. Hyvin toteutetun hakukoneoptimoinnin lisäksi kannattaa myös harkita hakutuloksiin liittyvän mainonnan toteuttamista Adwordsin ja vastaavien järjestelmien avulla.

Aikaisemmassa artikkelissa näytimme, miten Adwordsin avulla voit lisätä palvelunumeroosi tulevien puhelujen määrää. Kun Adwords-mainokset on optimoitu puheluille, soittajat ovat vain yhden klikkauksen päässä puhelun aloittamisesta suoraan mainoksestasi.
Analysoi puhelutilastoja ja lisää konversioita

Voimme optimoida vielä enemmän, jos aloitamme analysoimalla puhelut, jotka jo johtavat konversioihin. Onko olemassa tiettyjä aikoja, päiviä tai sijainteja, joiden konversioluvut ovat korkeammat kuin muiden?
Jos olet CallFactoryn asiakas, laaja puhelintilasto, joka on saatavilla online-kojelaudassasi, on hyvä paikka aloittaa tämä analyysi.

Kohdistamalla mainoksesi niihin aikoihin ja paikkoihin, joissa konversioluvut ovat korkeammat, voit optimoida SEO-työtäsi ja mainoksiasi entisestään.

Varmista lopuksi, että parannat jatkuvasti keskustelujen laatua. Käytä puhelutallenteita keskustelujen seuraamiseen ja niistä oppimiseen. Tee tämä toistuvasti oppiaksesi, mitkä keskustelut johtavat konversioihin ja mitkä eivät.
Aloita jo tänään

CallFactoryn asiakkaana saat tilauksen mukana laajan valikoiman ominaisuuksia. Näihin kuuluvat sekä yksityiskohtaiset puhelutilastot että puhelutallennus.

Jos sinulla on kysyttävää, haluat lisätietoja tai et ole vielä CallFactoryn asiakas, ota rohkeasti yhteyttä.

Ei sitoumusta.
Korttia ei tarvita.
Kaikki sisältyy.

Täytä alla oleva lomake, ja palvelusi on käytössä muutamassa minuutissa.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: