Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
Soita meille maksutta:
0800 552 138

Mitä eroa on 075- ja 0800 puhelinnumeron välillä?

Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

0800-numero on soittajalle ilmainen, koska numeron omistaja sponsoroi puhelun. 075-puhelinnumeroihin soittajilta veloitetaan paikallisen lankapuhelinverkon hinta.

Pitäisikö minun rekisteröidä yritykselleni 075- vai 0800-numero?

Nyt kun tunnet 0800- ja 075-numeroiden tärkeimmät erot, kysymys kuuluu, kumpi numero on paras yrityksellesi. Jos haluat houkutella mahdollisimman paljon soittajia, 0800-numero on paras valinta. Käytännössä näitä numeroita käytetään usein yleisiin tiedusteluihin, mainoskampanjoihin tai hätänumeroihin.

Jos haluat numeron, jolla on valtakunnallinen vetovoima ja joka on sekä soittajan että sinun kannaltasi ystävällinen, valtakunnallinen puhelinnumero on hyvä vaihtoehto. Suomen kansallinen puhelinnumero on 075. Soittaja maksaa siitä puhelinoperaattorinsa paikallisen lankapuhelinmaksun.

Kansallisista puhelinnumeroista on tullut yhä suositumpia yrityskäytössä. Ne eivät ole sidottuja kaupunkiin tai alueeseen, ja siksi ne sopivat erinomaisesti organisaatioille, jotka tarjoavat tuotteita tai palveluita koko maassa, Helsingistä Ouluun.

Miksi ostaa kansallinen puhelinnumero Belfabriekistä?

Belfabriekillä on laaja valikoima kansallisia 075-puhelinnumeroita valmiina rekisteröitäväksi ja aktivoitavaksi. Voit rekisteröidä helposti muistettavan puhelinnumeron jo tänään, ja jo huomenna se voi olla asiakkaidesi käytettävissä.

Etkö löydä haluamaasi numeroa verkkokaupastamme? Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme maksutta ja sitoumuksetta. He puhuvat englantia, saksaa, espanjaa ja hollantia. He voivat auttaa sinua ostamaan haluamasi numeroyhdistelmän (jos se on vielä saatavilla).

Mitä kansallinen numero maksaa Belfabriekissa?

Tarjoamme selkeän ja läpinäkyvän paketin. Se on yksinkertainen: 45 eurolla kuukaudessa sinulla on oma kansallinen numerosi. Siihen sisältyvät kaikki ominaisuudet, jotka auttavat ammattimaistamaan puhelintoimintasi. Ajattele mahdollisuutta nauhoittaa puheluita. Tai puhelujonon tai valintavalikon perustamista. Ja monia muita ominaisuuksia. Voit käyttää näitä rajoituksetta. Lisäksi puhelumaksut sisältyvät kohtuullisen käytön käytäntöihin.

Mitä tarkoitamme "oikeudenmukaisella käytöllä"?

Useimmille valtakunnallista puhelinnumeroa käyttäville asiakkaille ei aiheudu puheluista maksuja. Määrittääksemme, mikä on kohtuullista käyttöä, jaamme käsittelemämme saapuvan puhelinliikenteen kokonaismäärän asiakkaiden lukumäärällä. Tämä kuukausittainen keskiarvo on meille standardi. Jos pysyt tämän keskiarvon alapuolella, puhelinliikenne on ilmaista. Vaikka olisit yhden tai muutaman kuukauden yli, ei ole mitään ongelmaa. Jos näin käy (paljon) useammin, otamme sinuun yhteyttä puhelimitse ja kysymme, mikä on kohtuullista.

Miten tämä toimii käytännössä?

Jos käsittelet keskimäärin enintään 20 puhelua päivässä, se sisältyy hintaan. Tämä pätee riippumatta siitä, soittavatko soittajat lankapuhelimiin vai matkapuhelinnumeroihisi. Organisaatiot, jotka käsittelevät asiakasyhteydenottoja 1-4 henkilön kanssa, kuuluvat lähes aina kohtuullisen käytön piiriin. Oletko suuri organisaatio, joka pyytää numeroa ja odottaa paljon puhelinliikennettä? Ota yhteyttä meihin. Kiitos!

Aiheeseen liittyvät artikkelit: