Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Mitä eroa on ilmaisnumeron ja lisämaksullisen numeron välillä?

      Puhelin on edelleen yksi parhaista kanavista asiakassuhteiden hoitamiseen. Puhelut ovat osoittautuneet erittäin tehokkaaksi välineeksi, jolla liidit voidaan muuttaa konversioiksi.

      Puhelin on edelleen yksi parhaista kanavista asiakkaan hoitamiseen. asiakassuhteita. Puhelut ovat osoittautuneet erittäin tehokkaaksi välineeksi. kääntämään liidit konversioiksi. Toisin sanoen: on helpompaa tehdä myynti puhelun aikana kuin esimerkiksi suoramainonnan kautta.

      Asiakkaidemme meille jakamat kokemukset vahvistavat riippumattoman kansainvälisen tutkimuksen, joka on osoittanut, että ilmaispuhelinnumeron tai lisämaksullisen numeron käyttö voi lisätä vastaanotettujen puhelujen määrää jopa 15 %. verrattuna tavalliseen puhelinnumeroon. Tämä vaikuttaa suuresti tuotemerkkiin tunnettuuteen, liikevaihtoon ja voittoon, ei tarvitse selittää.

      Vaihtoehtona on siis aloittaa maksuttoman vai maksullisen numeron käyttö. asiakasyhteydenottoihin, vaikuttaa itsestään selvältä. Mutta kumman pitäisi olla hankkia? Ilmais- vai lisämaksullinen numero? Mikä on oikeastaan ero näiden kahden välillä? Yritämme antaa sinulle vastaukset tässä artikkelissa.

      Maksuton vai lisämaksullinen?

      Tärkein ero näiden kahden yrityspuhelintyypin välillä on se. on se, että Freephone-numero on soittajille ilmainen, kun taas puhelinnumero on Premium Rate -numeroon soittamisesta peritään lisämaksu.

      Se, kuinka paljon puhelu Premium Rate -numeroon maksaa, on päätös, jonka jonka numeron omistaja tekee. Soittajilta voidaan veloittaa minuutti- tai puhelua kohti, mutta kuinka paljon se on, riippuu siitä, missä maassa puhelu soitetaan. numero on rekisteröity.

      Numero omistajat-to-be usein kysyä meiltä, mikä on paras hinta on veloittaa varten puheluista heidän Premium Rate -numeroonsa. Koska tämä eroaa huomattavasti maasta ja yrityksestä toiseen, se on lähes mahdotonta. mahdotonta antaa tiukkoja sääntöjä.

      Asiakastukemme asiantuntijoilla on vuosien kokemus seuraavien asioiden käsittelystä näistä ja muista kysymyksistä monissa eri maissa ja eri liiketoiminta-alueilla. tyyppisistä yrityksistä. He neuvovat sinua mielellään juuri sinun tapauksessasi. tapauksestasi.

      Minkälainen numero sopii parhaiten organisaatiollesi?

      Riippuen siitä, mitä haluat saavuttaa yritysnumerollasi, voit tehdä seuraavaa saatat pitää parempana joko ilmaisnumeroa tai lisämaksullista numeroa.

      Jos tavoitteenasi on houkutella mahdollisimman monta soittajaa, on syytä käyttää apuna ilmaisnumero on loogisin valinta. Tällainen numero on käytetään usein asiakaspalveluun, mainoskampanjoihin tai hätäpuheluihin. linjoina. Toinen suosittu käyttötapa on niin sanottu tappiojohtajanumero. asiakkaat soittavat ilmaisen puhelun tilatakseen maksullisen tuotteen tai palvelun. Hyviä esimerkkejä olisivat pizzalähetys tai taksin tilauspalvelu.

      Ilmaispuhelinnumero ei kuitenkaan välttämättä ole täydellinen ratkaisu kaikille organisaatioille.

      Rekisteröimällä Premium Rate -numeron voit asettaa hinnan, joka on veloitetaan soittajilta. Kaikki tästä hinnasta yli jäävät rahat kun kulut on vähennetty, maksetaan sinulle, numeron omistajalle, kuukausittaisina maksuina.

      Voit muuttaa tätä puheluhintaa milloin tahansa käyttämällä online-palveluitamme. asiakaspalvelupaneelin kautta. Huomaa kuitenkin, että saatat houkutella vähemmän soittajia lisämaksun vuoksi.

      Mitä tehdä seuraavaksi

      Tässä artikkelissa olemme käsitelleet tärkeimpiä eroja seuraavien välillä. ilmaisnumeron ja lisämaksullisen puhelinnumeron välillä sekä miksi organisaatiot miksi organisaatiot valitsevat jommankumman vaihtoehdon.

      Sinulla on nyt todennäköisesti hyvä käsitys siitä, minkä tyyppinen numero sopii parhaiten organisaatiollesi ja tarkoituksiisi.

      Jos sinulla on vielä kysyttävää tai haluat tarkistaa, onko sinun haluamasi numero on edelleen saatavilla haluamassasi maassa, ota meihin yhteyttä tai keskustele asiakaspalvelumme asiantuntijan kanssa.

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      Miten houkutella enemmän soittajia palvelunumeroosi?

      Lähetetty Asiakaskontaktit

      Puhelinkontakti on yksi tehokkaimmista kanavista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi. Yrityksille, jotka ottavat puhelintoimintansa vakavasti, palvelunumero on välttämätön. Mutta se ei lopu tähän.

      Mikä on lisämaksullinen numero?

      Lähetetty Korotetut maksut

      Lisämaksullinen numero on palvelunumero, joka ei ole soittajalle maksuton. Palvelunumeron omistaja päättää, mitä maksua soittajalta peritään.