Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:+3170-3111050

Mitä eroa on ilmaisnumeron ja lisämaksullisen numeron välillä?

Puhelin on edelleen yksi parhaista kanavista asiakassuhteiden hoitamiseen. Puhelut ovat osoittautuneet erittäin tehokkaaksi välineeksi, jolla liidit voidaan muuttaa konversioiksi.

Sisältö

  1. Maksuton vai lisämaksullinen?
  2. Minkälainen numero sopii parhaiten organisaatiollesi?
  3. Mitä tehdä seuraavaksi

Puhelin on edelleen yksi parhaista kanavista asiakkaan hoitamiseen.
asiakassuhteita. Puhelut ovat osoittautuneet erittäin tehokkaaksi välineeksi.
kääntämään liidit konversioiksi. Toisin sanoen: on helpompaa
tehdä myynti puhelun aikana kuin esimerkiksi suoramainonnan kautta.

Asiakkaidemme meille jakamat kokemukset vahvistavat riippumattoman kansainvälisen tutkimuksen, joka on osoittanut, että ilmaispuhelinnumeron tai lisämaksullisen numeron käyttö voi lisätä vastaanotettujen puhelujen määrää jopa 15 %.
verrattuna tavalliseen puhelinnumeroon. Tämä vaikuttaa suuresti tuotemerkkiin
tunnettuuteen, liikevaihtoon ja voittoon, ei tarvitse selittää.

Vaihtoehtona on siis aloittaa maksuttoman vai maksullisen numeron käyttö.
asiakasyhteydenottoihin, vaikuttaa itsestään selvältä. Mutta kumman pitäisi olla
hankkia? Ilmais- vai lisämaksullinen numero? Mikä on oikeastaan
ero näiden kahden välillä? Yritämme antaa sinulle vastaukset
tässä artikkelissa.

Maksuton vai lisämaksullinen?

Tärkein ero näiden kahden yrityspuhelintyypin välillä on se.
on se, että Freephone-numero on soittajille ilmainen, kun taas puhelinnumero on
Premium Rate -numeroon soittamisesta peritään lisämaksu.

Se, kuinka paljon puhelu Premium Rate -numeroon maksaa, on päätös, jonka
jonka numeron omistaja tekee. Soittajilta voidaan veloittaa minuutti- tai
puhelua kohti, mutta kuinka paljon se on, riippuu siitä, missä maassa puhelu soitetaan.
numero on rekisteröity.

Numero omistajat-to-be usein kysyä meiltä, mikä on paras hinta on veloittaa varten
puheluista heidän Premium Rate -numeroonsa. Koska tämä eroaa huomattavasti
maasta ja yrityksestä toiseen, se on lähes mahdotonta.
mahdotonta antaa tiukkoja sääntöjä.

Asiakastukemme asiantuntijoilla on vuosien kokemus seuraavien asioiden käsittelystä
näistä ja muista kysymyksistä monissa eri maissa ja eri liiketoiminta-alueilla.
tyyppisistä yrityksistä. He neuvovat sinua mielellään juuri sinun tapauksessasi.
tapauksestasi.

Minkälainen numero sopii parhaiten organisaatiollesi?

Riippuen siitä, mitä haluat saavuttaa yritysnumerollasi, voit tehdä seuraavaa
saatat pitää parempana joko ilmaisnumeroa tai lisämaksullista numeroa.

Jos tavoitteenasi on houkutella mahdollisimman monta soittajaa, on syytä käyttää apuna
ilmaisnumero on loogisin valinta. Tällainen numero on
käytetään usein asiakaspalveluun, mainoskampanjoihin tai hätäpuheluihin.
linjoina. Toinen suosittu käyttötapa on niin sanottu tappiojohtajanumero.
asiakkaat soittavat ilmaisen puhelun tilatakseen maksullisen tuotteen tai palvelun.
Hyviä esimerkkejä olisivat pizzalähetys tai taksin tilauspalvelu.

Ilmaispuhelinnumero ei kuitenkaan välttämättä ole täydellinen ratkaisu kaikille organisaatioille.

Rekisteröimällä Premium Rate -numeron voit asettaa hinnan, joka on
veloitetaan soittajilta. Kaikki tästä hinnasta yli jäävät rahat
kun kulut on vähennetty, maksetaan sinulle, numeron omistajalle,
kuukausittaisina maksuina.

Voit muuttaa tätä puheluhintaa milloin tahansa käyttämällä online-palveluitamme.
asiakaspalvelupaneelin kautta. Huomaa kuitenkin, että saatat houkutella vähemmän
soittajia lisämaksun vuoksi.

Mitä tehdä seuraavaksi

Tässä artikkelissa olemme käsitelleet tärkeimpiä eroja seuraavien välillä.
ilmaisnumeron ja lisämaksullisen puhelinnumeron välillä sekä miksi organisaatiot
miksi organisaatiot valitsevat jommankumman vaihtoehdon.

Sinulla on nyt todennäköisesti hyvä käsitys siitä, minkä tyyppinen numero sopii parhaiten organisaatiollesi ja tarkoituksiisi.

Jos sinulla on vielä kysyttävää tai haluat tarkistaa, onko sinun
haluamasi numero on edelleen saatavilla haluamassasi maassa, ota meihin yhteyttä tai keskustele asiakaspalvelumme asiantuntijan kanssa.

Belfabriek puhelinjärjestelmä

Saatavilla on kattavin puhelinjärjestelmä. Pilvestä. Toimii kaikkien laitteidesi kanssa: lankapuhelin, matkapuhelin, koti tai yritys.

system-hard-phone-thumb

Hard Phone

Belfabriek-puhelin, joka on valmiiksi konfiguroitu ja ohjelmoitu.

system-soft-phone-thumb

Soft Phone

Vastaanota ja soita yrityspuheluita nykyisillä matkapuhelimillasi.

system-web-interface-thumb

Web-käyttöliittymä

Hallitse kaikkia numeroita ja yhteyksiä verkossa

system-mobile-apps-thumb

Mobiilisovellukset

Aseta itsesi tavoitettavaksi tai poissaolevaksi puhelujen vastaanottamista varten.

Kiinteä numero matkapuhelimessa

Puhelut suoraan matkapuhelimeesi

Kokeile ilmaiseksi

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: