Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Miten parantaa organisaationne puhelimitse tapahtuvaa tavoitettavuutta?

      Julkaistu osoitteessa Asiakaskontaktit

      Logiikka on yksinkertainen: jos helpotat nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden yhteydenottoa yritykseesi, puhut heidän kanssaan useammin ja lopulta kasvatat myyntiäsi.

      Logiikka on yksinkertainen: jos helpotat nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden yhteydenottoa yritykseesi, puhut heidän kanssaan useammin ja lopulta kasvatat myyntiäsi.

      Yhä useammalle yritykselle paras tapa tähän on parantaa puhelimitse saatavuuttaan. Mitä vaihtoehtoja yrityksillä on tähän?

      Käytettävyyden parantaminen alkaa ammattimaisesta huoltonumerosta. Ei paikallista puhelinnumeroa, joka saattaisi pelottaa asiakkaita muualta, vaan valtakunnallinen ja tunnistettava puhelinnumero.

      Maksuttomalla numerolla tai lisämaksullisella numerolla teet hyvän vaikutelman ja yrityksesi erottuu kilpailijoista. Rekisteröi oma, helposti muistettava ilmaisnumerosi tai lisämaksullinen numerosi CallFactoryn avulla ja hyödy monista arvokkaista lisäominaisuuksista. Optimoi saatavuutesi

      Pelkkä rekisteröinti ja puhelinnumeron perustaminen ei riitä.

      Etkö haluaisi tietää, miten asiakkaat kokevat parantuneen saatavuutesi? Oletko helposti tavoitettavissa? Saavatko asiakkaat nopeammin vastauksia kysymyksiinsä ja ratkaistaanko heidän ongelmansa nopeammin? Nämä ovat tärkeitä muuttujia, joilla voit mitata menestystäsi.

      Kun rekisteröit palvelunumeron CallFactoryssa, useat kätevät lisäominaisuutemme auttavat sinua saamaan vastauksia näihin ja muihin kysymyksiin.

      Tämän artikkelin loppuosassa käsittelemme muutamia näistä toiminnoista:

      Virtuaalisen vastaanottovirkailijan avulla soittajat saavat yhteyden oikeaan henkilöön organisaatiossasi paljon nopeammin. Tämä säästää työntekijöidesi aikaa, koska heidän ei enää tarvitse ohjata soittajia manuaalisesti eteenpäin, ja on miellyttävää soittajille, koska heidän kysymyksiinsä vastataan nopeammin. Postinumero- tai suuntanumeroreitityksen avulla voit ohjata soittajan postinumeron tai suuntanumeron perusteella soittajat oikeaan numeroon tai oikealle kollegalle organisaatiossasi. Tämä on välttämätön ominaisuus yrityksille, joilla on useita toimipisteitä. Voice2emailin avulla soittajat voivat jättää viestin, jonka saat äänitiedostona sähköpostitse. Näin voit käsitellä puhelun ja vastata siihen sinulle sopivana ajankohtana. Seuraa puhelutilastojasi verkossa ja reaaliajassa: näet, kuinka monta puhelua saat palvelunumerosi kautta ja niiden keskimääräisen keston. Selvitä, mitkä ovat viikon vilkkaimmat päivät ja mihin kellonaikoihin saat eniten puheluita. Tämän tehokkaan mutta helppokäyttöisen järjestelmän avulla voit tehdä organisaatiosi strategisia päätöksiä.

      Nämä ominaisuudet tekevät kokemuksesta miellyttävämmän molemmille osapuolille. Soittajaa autetaan välittömästi ja organisaatiosi työskentelee tehokkaammin.

      Todennäköisesti huomaat, että voit hoitaa paljon enemmän asiakaskontakteja päivässä samalla työntekijämäärällä ilman, että työntekijöiden työpaineet kasvavat. Ilmaiset lisäominaisuudet

      Koska nämä lisäominaisuudet ovat niin hirvittävän tärkeitä, jotta palvelunumerosi toimisi optimaalisesti, CallFactory tarjoaa sinulle kaikki nämä ominaisuudet osana vakiotilaustamme.

      Palvelunumerotyyppien vertailusivulta näet tarkalleen, mitä CallFactory-tilaukseen sisältyy.

      Kaikkien näiden ominaisuuksien optimaalinen hyödyntäminen vaatii perusteellista harkintaa palvelunumerosi asetusten suhteen. CallFactoryn asiakkaana voit luottaa asiantuntemukseemme myös tässä asiassa. Asiantuntijamme auttavat sinua pääsemään alkuun käytettävyytesi parantamisessa.

      Aloita jo tänään rekisteröimällä oma uusi maksuton tai lisämaksullinen numerosi tai ota yhteyttä meihin.

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      Miten houkutella enemmän soittajia palvelunumeroosi?

      Lähetetty Asiakaskontaktit

      Puhelinkontakti on yksi tehokkaimmista kanavista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi. Yrityksille, jotka ottavat puhelintoimintansa vakavasti, palvelunumero on välttämätön. Mutta se ei lopu tähän.

      Älä missaa enää yhtään puhelua

      Lähetetty Asiakaskontaktit

      Onneksi olkoon, olet juuri rekisteröinyt maksuttoman tai maksullisen numerosi ja olet nyt oman palvelunumerosi ylpeä omistaja! Mutta mitä nyt? Entä jos linja on varattu?