Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588

Miten pienyritykset hyötyvät ilmaisnumeroiden käytöstä?

Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Yleinen väärinkäsitys ilmaispuhelinnumeroista (tai maksuttomista numeroista) on, että niitä käyttävät pääasiassa suuret, suurten budjettien yritykset. Tiesitkö, että monet pienet ja keskisuuret yritykset käyttävät menestyksekkäästi ilmaisnumeroita?
Tässä artikkelissa tarkastelemme etuja, joita ilmaisnumerot tarjoavat sinun kaltaisillesi organisaatioille.

Olla helpommin tavoitettavissa

Yksi suurimmista eduista, joita ilmaisnumerot tarjoavat, verrattuna
Premium Rate -numeroihin verrattuna, on se, että niihin soittaminen ei maksa mitään!
(potentiaalisille) asiakkaille tämä tekee puhelimeen vastaamisesta ja soittamisesta helppoa.
puhelun soittaminen ei ole järkevää.

Mutta vaikka he eivät soittaisikaan sinulle, ilmaisnumerosi lähettää selkeän viestin
viestin organisaatiosi asiakasystävällisyydestä. Soittajat ovat
ovat todistetusti taipuvaisempia soittamaan ilmaisnumeroon kuin maksulliseen puhelimeen.
numeroon.

Paranna asiakaskokemusta

Ilmaispuhelinnumeron avulla asiakkaasi voivat soittaa sinulle ja kysyä kysymyksiä,
saada tietoa tai jopa tehdä tilauksen ilman kustannuksia. Jos heidän kokemuksensa
puhelun aikana on hyvä, sinulla ei ole mitään ongelmia tehdä myyntiä.
saada konversio.

Myös myönteinen myyntiä edeltävä kokemus, jossa on ilmainen puhelu, merkitsee, että
asiakkaille, että he voivat todennäköisesti luottaa myynnin jälkeiseen tukeen.

Lyhyesti sanottuna ilmaisnumero parantaa asiakaskokemusta huomattavasti.
Skaalautuva puhelinnumero
Odotatko äkillistä piikkiä saapuvissa puheluissa? Puhelinnumeron avulla
CallFactoryn isännöimän Freephone-numeron avulla se ei ole ongelma.
ollenkaan. Kuukausimaksusi pysyy samana riippumatta siitä, kuinka monta puhelinta sinulla on.
puheluita tulee tai kuinka monta agenttia käytät. Skaalaa sydämesi kyllyydestä
tyytyväisyytesi mukaan!

Sen lisäksi, että otat käyttöön lisää rengasnumeroita tai vaihdat rengasnumeroita
numeron vaihtaminen puhelinpalvelukeskukseen, on olemassa monia ominaisuuksia, jotka auttavat sinua käsittelemään
kaikkien ylimääräisten saapuvien puhelujen kanssa. Perustamalla virtuaalisen
vastaanottovirkailijan, puhelujonon ja Voice2emailin, kaikki saapuvat puhelut ovat virtuaalisia.
käsitellään täydellisesti.

Sijainnista riippumattomuus

Pienet yritykset joutuvat usein vastaamaan saapuviin puheluihin. Käyttämällä
Freephone-numeroa voit joustavasti muuttaa sen soittonumeroa.
milloin tahansa. Vastaa puheluihin matkapuhelimella matkan aikana tai vaihda jopa
viestinkäsittelypalveluun virka-ajan ulkopuolella. Ja aina kun yrityksesi kasvaa
tai muuttaa uuteen paikkaan, otat vain Freephone-numerosi mukaan.
mukanasi. Vaikka uusi toimipiste olisi eri puolilla maata tai vaikka
ulkomailla.

Erotu
Jokaisella kilpailijallasi on puhelinnumero, mutta kuinka monella niistä on
on sellainen, johon voi soittaa ilmaiseksi? Aikana, jolloin yritykset joutuvat taistelemaan
asiakkaiden houkuttelemisesta ja säilyttämisestä, niinkin näennäisesti pieni asia kuin
maksuttoman yhteydenottotavan tarjoaminen voi tehdä suuren vaikutuksen.
eroa.

Kuten huomaat, oman ilmaispuhelinnumeron rekisteröinnillä on monia etuja. Mikset hankkisi omasi jo tänään?

Kun olet rekisteröinyt Freephone-numeron,
sinun on liitettävä se verkkoon palveluntarjoajan toimesta, niin että
voit aloittaa puhelujen vastaanottamisen. Mistä tiedät, että olet valinnut oikean
palveluntarjoajan numerollesi? Näytämme sinulle.

Miten valitsen palveluntarjoajan?
Väärän palveluntarjoajan valitseminen ja numeron siirtäminen yhdeltä palveluntarjoajalta toiselle...
palveluntarjoajalta toiselle voi olla vaivalloista, joka vie aikaa ja maksaa rahaa.
Auttaa sinua valmistautumaan valitsemaan tarpeisiisi sopivan palveluntarjoajan,
olemme koonneet luettelon tärkeistä huomioon otettavista asioista.
Maine

Tämä on luultavasti yksi tärkeimmistä seikoista.
palveluntarjoajia tulee ja menee, kannattaa valita vakaa palveluntarjoaja.

Tarkista, kuinka kauan tämä palveluntarjoaja on ollut toiminnassa? Mikä tunnettu
tuotemerkit ovat luottaneet puhelinnumeronsa tälle palveluntarjoajalle? Onko
tunnetko muita yrittäjiä, jotka ovat valinneet tämän palveluntarjoajan? Referenssit auttavat
saat selkeän kuvan siitä, kenen kanssa olet tekemisissä. Varmista, että
tarkista, ovatko ihmiset valittaneet esimerkiksi verkkofoorumeilla kyseisestä yrityksestä.
palveluntarjoajasta.
Hinta

Tämä voi olla hankala asia, koska piilokustannuksia on paljon ja ne ovat suuria.

Tarkista, mitä kuukausittaiset tilausmaksut ovat. Kysy myös, veloittaako palveluntarjoaja asennuskustannuksia.

Palveluntarjoajat, joilla on alhaisemmat kuukausimaksut, lisäävät usein lisämaksuja, kun olet kerran
alat lisätä ominaisuuksia, jotka muut tarjoavat ilmaiseksi. Tyypillinen
aloittelijoiden virhe Freephone-numeron omistajille on ajatella, että he ovat
eivät tarvitse lisäominaisuuksia, kuten kehittyneitä puhelutilastoja, puhelintilastoinnin
virtuaalista vastaanottovirkailijaa, puhelujonoa, voice2emailia tai muita älykkäitä puheluita.
reititysvaihtoehtoja. Jopa vain lisäämällä 2 näistä ominaisuuksista, voi joidenkin kanssa
palveluntarjoajilla yli kaksinkertaistaa kuukausikustannukset.

Lisäksi tietysti on olemassa minuuttihinnat puheluista, jotka soitetaan sinun
ilmaisnumeroon. Puhelujen kokonaiskustannukset nousevat, kun
tulevat puhelut, joten ne voivat kasvaa.

Lisäominaisuudet

Ilmaispuhelinnumero on hyvä alku, mutta teet vain ilmaiseksi.
siitä eniten hyötyä, jos määrittelet sen tarpeisiisi ja organisaatiollesi sopivaksi.
Tätä varten tarvitset lisäominaisuuksia, kuten reitityksen.
vaihtoehtoja, mahdollisuus vaihtaa nopeasti soittonumeroita, nauhoitettuja
viestit, puhelujono, voice2email ja paljon muuta.

Mainitsimme jo, että jotkut palveluntarjoajat veloittavat ylimääräisiä asennus- ja
kuukausimaksuja jokaisesta käyttämästäsi ominaisuudesta. Mutta siinä on muutakin. Ei
kaikki palveluntarjoajat tarjoavat samoja ominaisuuksia, eivätkä kaikki Interaktiivinen
Voice Response -järjestelmiä ei ole luotu samalla tavalla. Jotkin palveluntarjoajat tarjoavat
ainutlaatuisia ominaisuuksia, joita ei löydy muualta, kuten laaja graafinen
tilastojen kojelauta, iOS-sovelluksemme numeron omistajille ja asiamiehille tai
agenttien online-kirjautumispaneeli.

Varmista, että käytät aikaa sen tutkimiseen, mitä tapahtuu, jos (tai kun)
yrityksesi kohtaa nopeaa kasvua tai muutoksia. Pystytkö vastaamaan
välittömästi? Kuinka paljon se maksaa? On tärkeitä asioita, joita
pohtia etukäteen, sillä kun kohtaat ne, on jo liian myöhäistä.

Pysyvä palvelun laatu

Hyvä myyntipuhe on helppoa, mutta onko palveluntarjoaja silti yhtä hyvä kuin asiakkaasi.
kiinnostunut sijoittamaan sinuun aikaa, kun olet allekirjoittanut sopimuksen?
Voitko soittaa palveluntarjoajalle milloin tahansa, jos sinulla on kysyttävää? Onko
verkossa oleva tietopankki, jossa on vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin?

Jotkin palveluntarjoajat näyttävät keskittyvän kaikin keinoin uusien asiakkaiden houkuttelemiseen.
liiketoimintaa. Toiset palveluntarjoajat houkuttelevat asiakkaita suusanallisesti. Hyvä
palveluntarjoajan palvelun laadun mittari on mahdolliset arviot tai arvostelut.
suositukset verkossa.

Käytä aikaa kotitehtävien tekemiseen ja tutki perusteellisesti palveluntarjoaja.
palveluntarjoajaan ennen sopimuksen tekemistä. Jos törmäät johonkin, jota et
pidä, älä pelkää valittaa. Hyvä palveluntarjoaja investoi jatkuvasti
palveluunsa ja käyttää valituksia ja ehdotuksia parantaakseen asiakaspalveluaan.
palvelua.

Ei sitoumusta.
Korttia ei tarvita.
Kaikki sisältyy.

Täytä alla oleva lomake, ja palvelusi on käytössä muutamassa minuutissa.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: