Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Miten pienyritykset hyötyvät ilmaisnumeroiden käytöstä?

      Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

      Yleinen väärinkäsitys ilmaispuhelinnumeroista (tai maksuttomista numeroista) on, että niitä käyttävät pääasiassa suuret, suurten budjettien yritykset.

      Yleinen väärinkäsitys ilmaispuhelinnumeroista (tai maksuttomista numeroista) on, että niitä käyttävät pääasiassa suuret, suurten budjettien yritykset. Tiesitkö, että monet pienet ja keskisuuret yritykset käyttävät menestyksekkäästi ilmaisnumeroita? Tässä artikkelissa tarkastelemme etuja, joita ilmaisnumerot tarjoavat sinun kaltaisillesi organisaatioille.

      Olla helpommin tavoitettavissa

      Yksi suurimmista eduista, joita ilmaisnumerot tarjoavat, verrattuna Premium Rate -numeroihin verrattuna, on se, että niihin soittaminen ei maksa mitään! (potentiaalisille) asiakkaille tämä tekee puhelimeen vastaamisesta ja soittamisesta helppoa. puhelun soittaminen ei ole järkevää.

      Mutta vaikka he eivät soittaisikaan sinulle, ilmaisnumerosi lähettää selkeän viestin viestin organisaatiosi asiakasystävällisyydestä. Soittajat ovat ovat todistetusti taipuvaisempia soittamaan ilmaisnumeroon kuin maksulliseen puhelimeen. numeroon. Paranna asiakaskokemusta

      Ilmaispuhelinnumeron avulla asiakkaasi voivat soittaa sinulle ja kysyä kysymyksiä, saada tietoa tai jopa tehdä tilauksen ilman kustannuksia. Jos heidän kokemuksensa puhelun aikana on hyvä, sinulla ei ole mitään ongelmia tehdä myyntiä. saada konversio.

      Myös myönteinen myyntiä edeltävä kokemus, jossa on ilmainen puhelu, merkitsee, että asiakkaille, että he voivat todennäköisesti luottaa myynnin jälkeiseen tukeen.

      Lyhyesti sanottuna ilmaisnumero parantaa asiakaskokemusta huomattavasti. Skaalautuva puhelinnumero Odotatko äkillistä piikkiä saapuvissa puheluissa? Puhelinnumeron avulla CallFactoryn isännöimän Freephone-numeron avulla se ei ole ongelma. ollenkaan. Kuukausimaksusi pysyy samana riippumatta siitä, kuinka monta puhelinta sinulla on. puheluita tulee tai kuinka monta agenttia käytät. Skaalaa sydämesi kyllyydestä tyytyväisyytesi mukaan!

      Sen lisäksi, että otat käyttöön lisää rengasnumeroita tai vaihdat rengasnumeroita numeron vaihtaminen puhelinpalvelukeskukseen, on olemassa monia ominaisuuksia, jotka auttavat sinua käsittelemään kaikkien ylimääräisten saapuvien puhelujen kanssa. Perustamalla virtuaalisen vastaanottovirkailijan, puhelujonon ja Voice2emailin, kaikki saapuvat puhelut ovat virtuaalisia. käsitellään täydellisesti. Sijainnista riippumattomuus Pienet yritykset joutuvat usein vastaamaan saapuviin puheluihin. Käyttämällä Freephone-numeroa voit joustavasti muuttaa sen soittonumeroa. milloin tahansa. Vastaa puheluihin matkapuhelimella matkan aikana tai vaihda jopa viestinkäsittelypalveluun virka-ajan ulkopuolella. Ja aina kun yrityksesi kasvaa tai muuttaa uuteen paikkaan, otat vain Freephone-numerosi mukaan. mukanasi. Vaikka uusi toimipiste olisi eri puolilla maata tai vaikka ulkomailla. Erotu Jokaisella kilpailijallasi on puhelinnumero, mutta kuinka monella niistä on on sellainen, johon voi soittaa ilmaiseksi? Aikana, jolloin yritykset joutuvat taistelemaan asiakkaiden houkuttelemisesta ja säilyttämisestä, niinkin näennäisesti pieni asia kuin maksuttoman yhteydenottotavan tarjoaminen voi tehdä suuren vaikutuksen. eroa. Kuten huomaat, oman ilmaispuhelinnumeron rekisteröinnillä on monia etuja. Mikset hankkisi omasi jo tänään? Kun olet rekisteröinyt Freephone-numeron, sinun on liitettävä se verkkoon palveluntarjoajan toimesta, niin että voit aloittaa puhelujen vastaanottamisen. Mistä tiedät, että olet valinnut oikean palveluntarjoajan numerollesi? Näytämme sinulle. Miten valitsen palveluntarjoajan? Väärän palveluntarjoajan valitseminen ja numeron siirtäminen yhdeltä palveluntarjoajalta toiselle... palveluntarjoajalta toiselle voi olla vaivalloista, joka vie aikaa ja maksaa rahaa. Auttaa sinua valmistautumaan valitsemaan tarpeisiisi sopivan palveluntarjoajan, olemme koonneet luettelon tärkeistä huomioon otettavista asioista. Maine

      Tämä on luultavasti yksi tärkeimmistä seikoista. palveluntarjoajia tulee ja menee, kannattaa valita vakaa palveluntarjoaja.

      Tarkista, kuinka kauan tämä palveluntarjoaja on ollut toiminnassa? Mikä tunnettu tuotemerkit ovat luottaneet puhelinnumeronsa tälle palveluntarjoajalle? Onko tunnetko muita yrittäjiä, jotka ovat valinneet tämän palveluntarjoajan? Referenssit auttavat saat selkeän kuvan siitä, kenen kanssa olet tekemisissä. Varmista, että tarkista, ovatko ihmiset valittaneet esimerkiksi verkkofoorumeilla kyseisestä yrityksestä. palveluntarjoajasta. Hinta

      Tämä voi olla hankala asia, koska piilokustannuksia on paljon ja ne ovat suuria.

      Tarkista, mitä kuukausittaiset tilausmaksut ovat. Kysy myös, veloittaako palveluntarjoaja asennuskustannuksia.

      Palveluntarjoajat, joilla on alhaisemmat kuukausimaksut, lisäävät usein lisämaksuja, kun olet kerran alat lisätä ominaisuuksia, jotka muut tarjoavat ilmaiseksi. Tyypillinen aloittelijoiden virhe Freephone-numeron omistajille on ajatella, että he ovat eivät tarvitse lisäominaisuuksia, kuten kehittyneitä puhelutilastoja, puhelintilastoinnin virtuaalista vastaanottovirkailijaa, puhelujonoa, voice2emailia tai muita älykkäitä puheluita. reititysvaihtoehtoja. Jopa vain lisäämällä 2 näistä ominaisuuksista, voi joidenkin kanssa palveluntarjoajilla yli kaksinkertaistaa kuukausikustannukset.

      Lisäksi tietysti on olemassa minuuttihinnat puheluista, jotka soitetaan sinun ilmaisnumeroon. Puhelujen kokonaiskustannukset nousevat, kun tulevat puhelut, joten ne voivat kasvaa. Lisäominaisuudet

      Ilmaispuhelinnumero on hyvä alku, mutta teet vain ilmaiseksi. siitä eniten hyötyä, jos määrittelet sen tarpeisiisi ja organisaatiollesi sopivaksi. Tätä varten tarvitset lisäominaisuuksia, kuten reitityksen. vaihtoehtoja, mahdollisuus vaihtaa nopeasti soittonumeroita, nauhoitettuja viestit, puhelujono, voice2email ja paljon muuta.

      Mainitsimme jo, että jotkut palveluntarjoajat veloittavat ylimääräisiä asennus- ja kuukausimaksuja jokaisesta käyttämästäsi ominaisuudesta. Mutta siinä on muutakin. Ei kaikki palveluntarjoajat tarjoavat samoja ominaisuuksia, eivätkä kaikki Interaktiivinen Voice Response -järjestelmiä ei ole luotu samalla tavalla. Jotkin palveluntarjoajat tarjoavat ainutlaatuisia ominaisuuksia, joita ei löydy muualta, kuten laaja graafinen tilastojen kojelauta, iOS-sovelluksemme numeron omistajille ja asiamiehille tai agenttien online-kirjautumispaneeli.

      Varmista, että käytät aikaa sen tutkimiseen, mitä tapahtuu, jos (tai kun) yrityksesi kohtaa nopeaa kasvua tai muutoksia. Pystytkö vastaamaan välittömästi? Kuinka paljon se maksaa? On tärkeitä asioita, joita pohtia etukäteen, sillä kun kohtaat ne, on jo liian myöhäistä. Pysyvä palvelun laatu

      Hyvä myyntipuhe on helppoa, mutta onko palveluntarjoaja silti yhtä hyvä kuin asiakkaasi. kiinnostunut sijoittamaan sinuun aikaa, kun olet allekirjoittanut sopimuksen? Voitko soittaa palveluntarjoajalle milloin tahansa, jos sinulla on kysyttävää? Onko verkossa oleva tietopankki, jossa on vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin?

      Jotkin palveluntarjoajat näyttävät keskittyvän kaikin keinoin uusien asiakkaiden houkuttelemiseen. liiketoimintaa. Toiset palveluntarjoajat houkuttelevat asiakkaita suusanallisesti. Hyvä palveluntarjoajan palvelun laadun mittari on mahdolliset arviot tai arvostelut. suositukset verkossa. Käytä aikaa kotitehtävien tekemiseen ja tutki perusteellisesti palveluntarjoaja. palveluntarjoajaan ennen sopimuksen tekemistä. Jos törmäät johonkin, jota et pidä, älä pelkää valittaa. Hyvä palveluntarjoaja investoi jatkuvasti palveluunsa ja käyttää valituksia ja ehdotuksia parantaakseen asiakaspalveluaan. palvelua.

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      4 yksinkertaista toimenpidettä ilmaispuhelinnumerosi tai lisämaksullisen numerosi tuottamien puhelujen määrän lisäämiseksi.

      Se, että saat potentiaalisen asiakkaan puhelimeen, on usein suurin askel kohti konversiota. Mutta tämä askel on paljon helpompi, jos saat potentiaaliset asiakkaasi soittamaan sinulle!

      vastnummeropmobiel

      Mikä on ilmaisnumero?

      Ilmaispuhelinnumero on palvelupuhelinnumero, joka on aina maksuton soittajalle. Palvelunumeron omistaja maksaa kustannukset.