Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 138
Kansainvälinen:+3170-3111050

Paranna asiakaskontaktia laadunvalvonnan avulla

Julkaistu osoitteessa Asiakaskontaktit

Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä?

Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä? Laadunvalvontamenetelmät

Asiakaskontaktien laadun seurantaan voidaan käyttää useita menetelmiä. Erittäin yksinkertaisista järjestelmistä, joissa käytetään hymiöitä tai tähtiä, menetelmiin, joissa käytetään monimutkaista, kuukausittaista etäseurantaa, jota seuraa raportointi ja neuvonta.

Yhteistä kaikille näille asiakaskontaktin laadun seurantajärjestelmille on yksi yksinkertainen kysymys: kuinka monta tyytyväistä asiakasta työntekijäsi pystyy käsittelemään tietyn ajanjakson aikana?

Riippumatta siitä, mitä menetelmää käytämme, loppujen lopuksi tämä on ongelma, joka on ratkaistava. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

Asiakkaille on tärkeintä, että heitä autetaan nopeasti ja että kaikki voidaan hoitaa yhdellä puhelinsoitolla. Jos agenttisi löytää oikean ratkaisun tai vastauksen riittävän nopeasti, asiakasta ei tunnu edes haittaavan pidempi jonotusaika ennen puhelua.

Tutkimukset osoittavat, että syyt siihen, miksi asiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä ei ratkaista kerralla riittävästi, löytyvät usein prosessitasolta ja ovat siten suhteellisen helposti ratkaistavissa:

- varmistaa, että asiamiehet ovat hyvin koulutettuja - tiedottaa kaikista tuotteen tai palvelun muutoksista viimeiseen yksityiskohtaan asti. - varmistaa, että prosessit on selvitetty selkeästi ja täydellisesti - Varmista, että asiamiehellä on riittävät valtuudet, jotta hän voi auttaa asiakasta. - ja lopuksi: varmista, että houkuttelet oikeat agentit, tai ulkoista asiakasyhteydenpito yritykselle, jolla on vuosien kokemus, kuten CallFactorylle.

Jos haluat tietää lisää siitä, miten voimme auttaa sinua parantamaan asiakaskontaktejasi, ota meihin yhteyttä jo tänään.

Aiheeseen liittyvät artikkelit:

Miten houkutella enemmän soittajia palvelunumeroosi?

Lähetetty Asiakaskontaktit

Puhelinkontakti on yksi tehokkaimmista kanavista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi. Yrityksille, jotka ottavat puhelintoimintansa vakavasti, palvelunumero on välttämätön. Mutta se ei lopu tähän.

Älä missaa enää yhtään puhelua

Lähetetty Asiakaskontaktit

Onneksi olkoon, olet juuri rekisteröinyt maksuttoman tai maksullisen numerosi ja olet nyt oman palvelunumerosi ylpeä omistaja! Mutta mitä nyt? Entä jos linja on varattu?

Belfabriek puhelinjärjestelmä

Saatavilla on kattavin puhelinjärjestelmä. Pilvestä. Toimii kaikkien laitteidesi kanssa: lankapuhelin, matkapuhelin, koti tai yritys.

system-hard-phone-thumb

Hard Phone

Belfabriek-puhelin, joka on valmiiksi konfiguroitu ja ohjelmoitu.

system-soft-phone-thumb

Soft Phone

Vastaanota ja soita yrityspuheluita nykyisillä matkapuhelimillasi.

system-web-interface-thumb

Web-käyttöliittymä

Hallitse kaikkia numeroita ja yhteyksiä verkossa

system-mobile-apps-thumb

Mobiilisovellukset

Aseta itsesi tavoitettavaksi tai poissaolevaksi puhelujen vastaanottamista varten.

Kiinteä numero matkapuhelimessa

Puhelut suoraan matkapuhelimeesi

Kokeile ilmaiseksi

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: