Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Paranna asiakaskontaktia laadunvalvonnan avulla

      Julkaistu osoitteessa Asiakaskontaktit

      Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä?

      Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä? Laadunvalvontamenetelmät

      Asiakaskontaktien laadun seurantaan voidaan käyttää useita menetelmiä. Erittäin yksinkertaisista järjestelmistä, joissa käytetään hymiöitä tai tähtiä, menetelmiin, joissa käytetään monimutkaista, kuukausittaista etäseurantaa, jota seuraa raportointi ja neuvonta.

      Yhteistä kaikille näille asiakaskontaktin laadun seurantajärjestelmille on yksi yksinkertainen kysymys: kuinka monta tyytyväistä asiakasta työntekijäsi pystyy käsittelemään tietyn ajanjakson aikana?

      Riippumatta siitä, mitä menetelmää käytämme, loppujen lopuksi tämä on ongelma, joka on ratkaistava. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

      Asiakkaille on tärkeintä, että heitä autetaan nopeasti ja että kaikki voidaan hoitaa yhdellä puhelinsoitolla. Jos agenttisi löytää oikean ratkaisun tai vastauksen riittävän nopeasti, asiakasta ei tunnu edes haittaavan pidempi jonotusaika ennen puhelua.

      Tutkimukset osoittavat, että syyt siihen, miksi asiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä ei ratkaista kerralla riittävästi, löytyvät usein prosessitasolta ja ovat siten suhteellisen helposti ratkaistavissa:

      - varmistaa, että asiamiehet ovat hyvin koulutettuja - tiedottaa kaikista tuotteen tai palvelun muutoksista viimeiseen yksityiskohtaan asti. - varmistaa, että prosessit on selvitetty selkeästi ja täydellisesti - Varmista, että asiamiehellä on riittävät valtuudet, jotta hän voi auttaa asiakasta. - ja lopuksi: varmista, että houkuttelet oikeat agentit, tai ulkoista asiakasyhteydenpito yritykselle, jolla on vuosien kokemus, kuten CallFactorylle.

      Jos haluat tietää lisää siitä, miten voimme auttaa sinua parantamaan asiakaskontaktejasi, ota meihin yhteyttä jo tänään.

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      Miten houkutella enemmän soittajia palvelunumeroosi?

      Lähetetty Asiakaskontaktit

      Puhelinkontakti on yksi tehokkaimmista kanavista asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi. Yrityksille, jotka ottavat puhelintoimintansa vakavasti, palvelunumero on välttämätön. Mutta se ei lopu tähän.

      Älä missaa enää yhtään puhelua

      Lähetetty Asiakaskontaktit

      Onneksi olkoon, olet juuri rekisteröinyt maksuttoman tai maksullisen numerosi ja olet nyt oman palvelunumerosi ylpeä omistaja! Mutta mitä nyt? Entä jos linja on varattu?