Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588

Paranna asiakaskontaktia laadunvalvonnan avulla

Julkaistu osoitteessa Asiakaskontaktit

Se, miten täydellisesti järjestetty asiakaskontakti voi välittömästi johtaa suurempaan liikevaihtoon, ei ole mitään uutta. Mutta miten voit mitata asiakaskontaktin laatua? Ja miten voit parantaa sitä?

Laadunvalvontamenetelmät

Asiakaskontaktien laadun seurantaan voidaan käyttää useita menetelmiä. Erittäin yksinkertaisista järjestelmistä, joissa käytetään hymiöitä tai tähtiä, menetelmiin, joissa käytetään monimutkaista, kuukausittaista etäseurantaa, jota seuraa raportointi ja neuvonta.

Yhteistä kaikille näille asiakaskontaktin laadun seurantajärjestelmille on yksi yksinkertainen kysymys: kuinka monta tyytyväistä asiakasta työntekijäsi pystyy käsittelemään tietyn ajanjakson aikana?

Riippumatta siitä, mitä menetelmää käytämme, loppujen lopuksi tämä on ongelma, joka on ratkaistava.
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

Asiakkaille on tärkeintä, että heitä autetaan nopeasti ja että kaikki voidaan hoitaa yhdellä puhelinsoitolla. Jos agenttisi löytää oikean ratkaisun tai vastauksen riittävän nopeasti, asiakasta ei tunnu edes haittaavan pidempi jonotusaika ennen puhelua.

Tutkimukset osoittavat, että syyt siihen, miksi asiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä ei ratkaista kerralla riittävästi, löytyvät usein prosessitasolta ja ovat siten suhteellisen helposti ratkaistavissa:

- varmistaa, että asiamiehet ovat hyvin koulutettuja
- tiedottaa kaikista tuotteen tai palvelun muutoksista viimeiseen yksityiskohtaan asti.
- varmistaa, että prosessit on selvitetty selkeästi ja täydellisesti
- Varmista, että asiamiehellä on riittävät valtuudet, jotta hän voi auttaa asiakasta.
- ja lopuksi: varmista, että houkuttelet oikeat agentit, tai ulkoista asiakasyhteydenpito yritykselle, jolla on vuosien kokemus, kuten CallFactorylle.

Jos haluat tietää lisää siitä, miten voimme auttaa sinua parantamaan asiakaskontaktejasi, ota meihin yhteyttä jo tänään.

Ei sitoumusta.
Korttia ei tarvita.
Kaikki sisältyy.

Täytä alla oleva lomake, ja palvelusi on käytössä muutamassa minuutissa.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: