Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588
vastnummeropmobiel

Puhelujen tallennus: miten tallentaa jokainen puhelu

Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Kun rekisteröit ilmaispuhelinnumeron tai kansallisen puhelinnumeron CallFactoryyn, saat käyttöösi laajan valikoiman käteviä ominaisuuksia. Yksi näistä ominaisuuksista on puhelujen tallennus, ja sen avulla voit tehdä juuri sen, mitä sen nimi antaa ymmärtää: tallentaa jokaisen puhelun alusta loppuun.

Tässä artikkelissa selitämme, miksi haluat tehdä näin, ja mikä tärkeintä, miten puhelinnumerosi tallennetaan.
Miksi tallentaa puheluita?

On monia syitä, joiden vuoksi yritykset voivat nauhoittaa asiakkaidensa kanssa käymänsä puhelinkeskustelut. Aikaisemmassa blogikirjoituksessa olemme listanneet 5 syytä ottaa puhelutallennus käyttöön. Suosittu syy on uuden henkilöstön kouluttaminen ja nykyisten työntekijöiden arviointi. Puheluita kuuntelemalla voidaan tunnistaa usein kysytyt kysymykset ja käyttää niitä puhelujen käsikirjoitusten tai menettelyjen parantamiseen.

Toinen motiivi ottaa puhelutallennus käyttöön on oikeudelliset syyt, esimerkiksi jos myyt puhelimitse tilauksia tai palveluita. Tämä voi joissakin tapauksissa poistaa paperisopimusten tarpeen.

Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä kannattaa nauhoittaa puhelut yksinkertaisesti siksi, että se on ilmaista. Aivan oikein: sisällytämme puhelujen tallennusmahdollisuuden jokaiseen CallFactoryyn rekisteröityyn puhelinnumeroon. Voit valita, käytätkö sitä vai et.
Miten puhelujen tallennus toimii

Kaikki CallFactoryn kautta rekisteröidyt puhelinnumerot ovat virtuaalisia puhelinnumeroita. Tämä tarkoittaa, että puhelut siirretään mihin tahansa määrittelemääsi fyysiseen tai IP-puhelimeen. Tätä varten on Interactive Voice Response -järjestelmämme (IVR). IVR tarjoaa kaltaisillesi numeron omistajille paljon lisäominaisuuksia, muun muassa puhelujen tallentamisen.

Koska järjestelmä on pilvipohjainen ja käytettävissä mistä tahansa, sinun ei tarvitse huolehtia tallennuslaitteista, tallennuskapasiteetista, arkistointijärjestelmästä tai turvallisuudesta. Kaikki tallenteet tehdään automaattisesti, ja niihin pääsevät käsiksi milloin tahansa ne, joille annat käyttöoikeuden.

Tallenteisiin pääsee käsiksi online-ohjauspaneelin kautta. Mitä tähän pääsyyn tulee: jokaisesta puhelutietokannassasi olevasta merkinnästä näet tallennuksen alkamispäivän ja -ajan, puhelutallenteen keston ja päättymisajan. Oletuspaketti on maksuton ja tallentaa puhelutallenteet yhdeksi päiväksi. Jos haluat tallentaa puhelut pidemmäksi aikaa, voit joko ladata ne MP3-tiedostoina tai valita jonkin maksullisista suunnitelmistamme.
Tallennuspainikkeen painaminen

Jos olet valmis aloittamaan saapuvien puhelujen tallentamisen, siirry henkilökohtaiseen kojelautaan osoitteessa My CallFactory. Löydät ylänavigointivalikosta linkin, jossa lukee Call Recording. Klikkaa Asetukset ja valitse haluamasi ilmainen tai maksullinen paketti ja valitse puhelinnumero, johon haluat ottaa tämän ominaisuuden käyttöön. Siinä kaikki, mitä siihen kuuluu.

Siitä hetkestä lähtien, kun aktivoit puhelutallennuksen, saapuvien puhelujen äänitallenteet tallennetaan tähän online-kojelautaan.

Muita hyödyllisiä sivuja Puhelutallennus-välilehdellä ovat Toisto, jossa voit toistaa ja ladata puheluita, ja Dashboard, jossa näytetään puhelutallenteisiin liittyviä tilastoja.

Jos sinulla on kysyttävää puhelujen tallentamisesta tai muista ominaisuuksistamme, vastaamme mielellämme numeroon +31 70 7709050.

Ei sitoumusta.
Korttia ei tarvita.
Kaikki sisältyy.

Täytä alla oleva lomake, ja palvelusi on käytössä muutamassa minuutissa.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: