Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138

      Sisään- ja ulospäin suuntautuvat puhelinkeskukset

      Julkaistu osoitteessa Callcentres

      Aikaisemmassa artikkelissa puhuimme yhteyskeskusten ja puhelinkeskusten välisestä erosta.

      Aikaisemmassa artikkelissa puhuimme yhteyskeskusten ja puhelinkeskusten välisestä erosta. Lyhyesti sanottuna yhteyskeskukset hoitavat asiakkaidensa viestintää minkä tahansa viestintäkanavan kautta, kun taas puhelinpalvelukeskukset ovat erikoistuneet puheluiden käsittelyyn.

      Tässä artikkelissa tarkastelemme, millaisia erilaisia puhelinpalvelukeskuksia on olemassa, miten ne eroavat toisistaan ja miten valita organisaatiosi tarpeisiin parhaiten sopiva puhelinpalvelukeskustyyppi. Sisäänpäin suuntautuvat puhelinpalvelukeskukset

      Lisämaksullisten ja ilmaispuhelinnumeroiden tarkoituksena on yleensä käsitellä mahdollisimman paljon saapuvia puheluita. Hyvin valittu puhelinnumero madaltaa soittajien kynnystä ottaa yhteyttä, ja hyvin koulutettu henkilökunta takaa myönteisen asiakaskokemuksen. Yhdessä ne ovat avainasemassa palvelunumerosi menestyksen kannalta.

      Puhutaanpa sitten puhelinlinjoista, jotka käsittelevät saapuvia tilauksia, neuvontapalveluista tai tietopalveluista, kaikki nämä ovat riippuvaisia saapuvien puhelujen keskusten palveluista. Lähtevät puhelinpalvelukeskukset

      Lähtevät puhelinpalvelukeskukset ovat erikoistuneet lähteviin puheluihin. Tämäntyyppiset puhelinpalvelukeskukset ottavat ennakoivasti yhteyttä potentiaalisiin tai olemassa oleviin asiakkaisiin myynnin edistämiseksi. Tätä kutsutaan usein puhelinmyynniksi.

      Puheluilla voi kuitenkin olla myös muita tavoitteita, kuten myynnin jälkeiset palvelut, joilla pyritään luomaan hyvää tahtoa, tai puhelutiedustelut, jotka auttavat luomaan uusia tuotteita tai palveluita.

      Ulkomaanpuhelukeskuksen menestys riippuu pitkälti siitä, kuinka ammattitaitoisia soittoagentit ovat.

      Monet yhteyskeskukset tai puhelinkeskukset tarjoavat sekä saapuvia että lähteviä palveluja.

      Jos haluat ulkoistaa puhelinpalvelukeskustoimintasi, voit törmätä mitä tahansa hyvin laajasti suuntautuneisiin palveluntarjoajiin, jotka hoitavat kaikenlaista puhelutoimintaa, tai pitkälle erikoistuneisiin palveluntarjoajiin, kuten puhelinpalvelukeskuksiin, jotka ovat erikoistuneet liidien hankkimiseen rahoitustuotteita varten. Se, minkä tyyppinen puhelinkeskus sopii organisaatiollesi, riippuu pitkälti siitä, kuinka erikoistuneita organisaatiosi tarpeet ovat. Ulkoistaminen puhelinpalvelukeskukselle

      Yhä useammat pienemmätkin yritykset ulkoistavat puhelinneuvonnan tai lähtevän puhelinpalvelun puhelinpalvelukeskukselle. Ulkoistamisen etuna on, että sen ansiosta organisaatiot voivat keskittyä ydinosaamiseensa ja alentaa kulujaan. Jos haluat lisätietoja puhelintoimintojen ulkoistamisesta tai haluat perustaa oman puhelinkeskuksen, pyydä asiantuntijaamme ottamaan sinuun yhteyttä ja keskustelemaan siitä, mitä voimme tehdä hyväksesi.

      Miksi odottaa? Ota meihin yhteyttä jo tänään ja aloita heti.

      Aiheeseen liittyvät artikkelit:

      vastnummeropmobiel

      Puhelinpalvelukeskuksen ja yhteyskeskuksen välinen ero

      Lähetetty Callcentres

      Loputtomia rivejä puhelinkoppeja, joissa on puhelinpäivystäjiä. Sadan keskustelun ääni, jotka käydään yhtä aikaa. Tärkeät muistiinpanot kiinni koppien seinissä. Tämän päivän tilastot näytetään suurilla näytöillä kaikkien agenttien nähtävillä.

      Inbound en outbound callcenters (image)

      Yhteyskeskuksen tai puhelinkeskuksen ulkoistaminen

      Lähetetty Callcentres

      Yksi suurimmista tekijöistä yhä globalisoituvassa maailmassamme on asiakaspalvelujen ulkoistaminen ulkopuolisille puhelinpalvelukeskuksille ja asiakaspalvelukeskuksille.