Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:+3170-3111050

Virtuaalinen puhelinpalvelukeskus

Virtuaalisen puhelinkeskuksen avulla voit ohjata soittajat nopeasti eteenpäin tavoitettaville kollegoille: kotona, toimistossa tai missä tahansa muualla.

Kerää kollegojesi tai yhteistyökumppaneidesi lankapuhelin- tai matkapuhelinnumerot ja kirjoita ne omalle puhelinryhmäsivulle.

Puhelut jaetaan saapumisjärjestyksessä kaikille, jotka ovat ilmoittaneet olevansa tavoitettavissa sivulla. Sisään- ja uloskirjautuminen on yksinkertaista ja reaaliaikaista, joten jos joku on asiakkaan luona tai lounaalla, hän voi yksinkertaisesti asettaa itsensä poissaolevaksi.

Näin voit perustaa virtuaalisen puhelinkeskuksen hetkessä, ja me tiedämme aina, kenelle ohjataan saapuvat puhelut!

Edut


Minimoi odotusajat

Tulevat ensin, palvellaan ensin. Soittajien jakaminen tämän järjestelmän mukaisesti pitää soittajien keskimääräisen odotusajan mahdollisimman lyhyenä.


Rakenna virtuaalinen tiimi

Missä tahansa kollegasi ovatkin, heistä kaikista tulee osa virtuaalista puhelinkeskusta, ja he voivat kirjautua sisään ja ulos sovelluksen tai verkkosivuston kautta.


Virtuaalinen jakelu

Virtuaalinen puhelinpalvelukeskus on taivaan lahja myös työntekijöillesi: puhelujen jakaminen tekee soittajiin vastaamisesta kollektiivista työtä.

Rautaiset yhdistelmät

Yhdistettynä on/off-toimintoon puhelin soi vain rekisteröityneille kollegoille. Ja kun se yhdistetään aukiolokalenteriin, olet soittajien käytettävissä kaikkina aikoina.

Hyödy tehokkaista ominaisuuksista

Virtuaalinen puhelinpalvelukeskus on jo yksinään vaikuttava, mutta yhdistettynä joihinkin muihin Belfabriekiin saataviin ominaisuuksiin, kuten puhelujen tallentamiseen tai puhelujen jonottamiseen, tarjoat soittajille kokemuksen, joka jättää kilpailijat varjoonsa!

Kaikki Belfabriekin lisäominaisuudet voidaan ottaa käyttöön milloin tahansa. Näin Belfabriek-puhelinnumero kasvaa sinun ja yrityksesi mukana!

Usein kysytyt kysymykset:

Virtuaalipuhelinkeskukseen kuuluu 1 puhelinryhmän ohjelmointi, joka koostuu henkilöistä, jotka ovat käytettävissä vastaamaan kotityöntekijöiden, toimistolla tai tien päällä olevien kollegojen ja yhteistyökumppaneiden saapuviin puheluihin. Virtuaalinen puhelinkeskus sijaitsee pilvipalvelussa, ei fyysisessä toimistossa. Voit vastata puheluihin mistä tahansa.


Voit perustaa virtuaalisen puhelinkeskuksen helposti keräämällä niiden henkilöiden puhelinnumerot, jotka haluaisivat vastata saapuviin puheluihin puolestasi. Kirjoita kaikki nämä numerot virtuaalipuhelinkeskussivullesi, ja me jaamme saapuvat puhelut näihin puhelinnumeroihin. Jokainen voi helposti asettaa oman tavoitettavuutensa. Näin tiedämme aina tarkalleen, kenelle voimme ja kenelle emme voi siirtää puheluita.


Olemme tehneet virtuaalisesta puhelinkeskuksestamme mahdollisimman yksinkertaisen. Kaikki työntekijät voivat asettaa itsensä käytettävissä oleviksi tai poissa oleviksi puhelujen vastaanottoa varten omalla verkkosivulla. Tämä tekee puhelinpuolen määrittämisestä nopeaa ja helppoa. Voit tallentaa puhelujen muistiinpanot omassa ohjelmistossasi, jota jo käytät tähän tarkoitukseen. Voimme myös perustaa linkin webhookin avulla.


Virtuaalinen puhelinkeskuksemme toimii myös matkapuhelimilla ja lankapuhelimilla. Et siis ole riippuvainen toimivasta internet-yhteydestä. Näin voit liittää uudet työntekijät nopeasti virtuaalipuhelinkeskukseen ja välttää hukkaan menneet puhelut. Voit esimerkiksi puhua nopeasti ryhmän kanssa asiakastukea tai help desk -palvelua varten.


Olemme puhelinyhtiö, emmekä tarjoa puhelinkeskushenkilökuntaa tai agentteja. Ohjelmistomme avulla voit luoda nopeasti oman virtuaalisen tiimisi, joka työskentelee kotoa käsin ja vastaa saapuviin puheluihin puolestasi.


Uudella virtuaalisella puhelinkeskuksellasi käsiteltävien puhelujen määrässä ei ole rajoituksia. Jos odotat suurta puheluiden määrää esimerkiksi mainoskampanjan tai hätätilanteen vuoksi, ilmoita siitä meille, jotta voimme ottaa sen huomioon kapasiteetin ja seurannan osalta.


Kyllä, voimme! Voimme auttaa sinua virtuaalipuhelinkeskuksesi perustamisessa ja hallinnoinnissa. Teemme myös yhteistyötä kanssasi, jotta voit seurata saapuvaa puhelinliikennettä ja sen käsittelyä. Meidät kutsutaan usein apuun hätätilanteissa ja suurissa saavutettavuusongelmissa, ja meillä on paljon kokemusta virtuaalisista puhelinkeskuksista. Koska kirjoitamme omat ohjelmistomme, voimme tarvittaessa tehdä muutoksia nopeasti.


Voimme siirtää nykyisen puhelinnumerosi virtuaalipuhelinkeskusohjelmistoomme tai antaa sinulle uuden yrityspuhelinnumeron käytettäväksi. Kumpikin vaihtoehto toimii täydellisesti virtuaalipuhelinjärjestelmämme kanssa.


Olemme tarjonneet virtuaalipuhelinkeskuksia yrityksille ja organisaatioille vuodesta 2000 lähtien. Corona-taudin puhjettua virtuaalipuhelinkeskusten käyttö on lisääntynyt huomattavasti, jotta erityisesti kotityöntekijät voivat vastata saapuviin puheluihin.


Tuemme kaikentyyppisiä puhelinjärjestelmiä. Reititämme saapuvat puhelut puhelinnumeroihin riippumatta käytetystä käyttöliittymästä, puhelinjärjestelmästä tai puhelinmerkistä. Tämä takaa myös sen, että virtuaalinen puhelinkeskusohjelmistomme on erittäin vakaa, etkä ole riippuvainen yhdestä alustasta.


Voimme nauhoittaa kaikki puhelut, jotta voit kuunnella niitä myöhemmin ja vertailla eri agenttien suorituskykyä tai parantaa asiakaskokemusta.

Virtuaalinen puhelinkeskuksemme on optimoitu saapuviin puheluihin. Jos sinun on soitettava paljon lähteviä puheluita, sinun on syytä tutustua omaan lähtevän puhelinpalvelun ohjelmistoon.


Hätä- tai katastrofitilanteessa virtuaalinen puhelinkeskus voi olla toiminnassa jo samana arkipäivänä. Jos sinulla on joidenkin työntekijöiden matkapuhelinnumerot, jotka voivat vastata puheluihin, voimme aloittaa heti. Uusia työntekijöitä voidaan lisätä vaiheittain.


Totta kai voit! Virtuaalipuhelinkeskusohjelmistoamme käyttävät yritykset, joissa on 2-2000 työntekijää. Kaikki perustuu nopeaan ja älykkääseen puhelujen reititykseen saatavuuden mukaan.


Online-kojelaudassasi näet kaikki puhelinliikenteen tilastot. Voit myös ladata ne ja soveltaa omia suodattimiasi ja muokkauksiasi.



Meillä on integraatio useimpien CRM-pakettien kanssa, jotta asiakkaat voidaan tunnistaa puhelinnumeron perusteella ja puhelujen muistiinpanot voidaan tallentaa CRM-pakettiin.

Virtuaalinen yhteyskeskus on yhteyskeskus, joka hoitaa myös muita viestintämuotoja, kuten sähköpostia ja chattia. Ohjelmistomme keskittyy pelkästään saapuvien puhelujen käsittelyyn.




Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: