Osta omia maksuttomia, paikallisia tai (maiden välisiä) kansallisia numeroita suoraan verkosta.
      Soita meille:
      0800 552 138
      Vc

      Virtuaalinen puhelinkeskus

      Jos voit soittaa työntekijällesi puhelimitse, voit ottaa hänet mukaan alustaan. Näin voit koota virtuaalisen puhelinkeskuksen.

      Puhelut jaetaan ensin saapumisjärjestyksessä kaikkien käytettävissä olevien työntekijöiden kesken. Toisin sanoen niiden työntekijöiden kesken, jotka ovat parhaillaan kirjautuneina sovellukseen tai omaan verkkosivustoon.

      Vaihtoehtoisesti voit myös välittää puhelut työntekijöille numeroruutujärjestelmän avulla.

      Laatikkonumeroiden avulla jokaiselle työntekijälle annetaan lyhyt koodi (laatikkonumero). Soittajien annetaan sitten kirjoittaa haluamansa laatikko sen sijaan, että he joutuisivat jonottamaan seuraavaa vapaata työntekijää.

      Soittaja ohjataan suoraan kyseiselle työntekijälle.

      Tehokkaat yhdistelmät

      Käytä sisään-/uloskirjautumistoimintoa varmistaaksesi, että puhelut ohjataan vain niille työntekijöille, jotka ovat työvuorossa ja kirjautuneet sisään. Yhdistä tämä toiminto aukioloaika- tai kalenteriominaisuuden kanssa maksimoidaksesi saatavuuden.

      Edut lyhyesti


      Minimoi odotusajat

      Tulevat ensin, palvellaan ensin. Puhelujen jakaminen pitää odotuksen minimissä.


      Rakenna virtuaalinen puhelinpalvelu- tai asiakaspalvelutiimi.

      Missä tahansa työntekijäsi työskentelevätkin: he kaikki ovat osa virtuaalista puhelinkeskusta, ja he voivat kirjautua sisään ja ulos sovelluksen tai verkkosivun avulla.


      Virtuaalinen jakelu

      Virtuaalinen puhelinpalvelukeskus hyödyttää myös työntekijöitäsi: puhelujen jakaminen tekee asiakaspalvelusta jaetun tehtävän. Sisään-/uloskirjautumisominaisuus varmistaa, että puhelut ohjataan vain kirjautuneille työntekijöille.

      Hyödynnä näitä tehokkaita ominaisuuksia

      Virtuaalinen puhelinkeskus on jo itsessään tehokas ominaisuus. Kun yhdistät sen muihin Belfabriek-tilaukseen sisältyviin ominaisuuksiin, kuten puhelujen tallentamiseen ja jonottamiseen, voit tarjota entistäkin monipuolisemman asiakaskokemuksen, joka nostaa sinut kilpailijoista.

      Voit aina aktivoida minkä tahansa Belfabriekn ominaisuuden tarpeen mukaan. Sinä päätät, milloin aika on oikea. Näin puhelinnumerosi kasvaa sinun ja organisaatiosi mukana.

      Etkö ole vielä asiakas? Tarkista, mitkä 0800-, paikalliset ja kansalliset numerot ovat tällä hetkellä saatavilla.