Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
Hätänumerot toimivat 3 tunnin sisällä
Kaikki lääkärit ovat valmiudessa 1 puhelinpooliin.
Puhelinpalvelujen joustava vaihtaminen
Ihanteelliset ratkaisut terveydenhuoltoon
Meille hyvä hoito on perusoikeus. Ja haluamme arvostaa ihmisiä, jotka tarjoavat sitä. Mutta huolimatta rakkaudestamme lääkärin ammattia kohtaan olemme törmänneet outoihin asioihin 20-vuotisen historiamme aikana. Onneksi ei lääketieteen alalla, vaan puhelinliikenteessä. Olemme törmänneet moniin hankaliin puhelinvaihteisiin yleislääkäreiden pöytien alla, jotka huokailevat, vinkuvat ja narisevat tehdessään työtään. Tai eivät lainkaan.
Terveydenhuollon puhelinnumerot ? Ota käyttöön IVR!
Onneksi tällaiset tilanteet voidaan ratkaista nopeasti, hyvin ja edullisesti. T ärkeää, koska lääkärin pitäisi olla aina tavoitettavissa. Piste. IVR-alustamme on luodinkestävä ratkaisu. Vaikka hirvittävä virus puhkeaisi ja saisi puhelimen käymään kuumana, kapasiteettiongelmia ei synny. IVR-alustamme pitää soittajat odottamassa. Tai heidät yhdistetään hätäryhmään. Lisäksi voimme ottaa käyttöön valintalistat (hätäpuhelu vai ei?), ja numeron määränpäätä on helppo muuttaa (tai muuttaa). Belfabriek IVR:n avulla olet aina tavoitettavissa.
Lääkärin vastaanotolle tarkoitettu vakioratkaisumme koostuu seuraavista osista:
Jono, joka aktivoituu vain silloin, kun soittajia on enemmän kuin voidaan siirtää. Jos siis on hiljaista, soittaja ei joudu jonoon.
Tervetuloteksti: "Tervetuloa lääkäri Greenwoodin vastaanotolle".
Kehittyneet puhelujonot, valikkovalikot, äänitallennus?
Valintavalikko: "Paina 1 kiireellisissä asioissa, paina 2 kirjoittaaksesi uusintareseptin, paina 3 varataksesi ajan lääkärille.
Kohdasta (1) ohjataan lääkärin hätäpuhelinnumeroon tai matkapuhelinnumeroon (valintasi mukaan).
Kohdassa (2) soittaja voi kirjoittaa reseptin. Nauhoitus lähetetään liitetiedostona (äänitiedosto) sähköpostitse. Tai toimitetaan äänitiedostona sähköpostitse. Avustaja voi kuunnella tiedostot ja ryhtyä välittömästi toimenpiteisiin. Ilman, että hänen tarvitsee puhua soittajien kanssa, mikä säästää paljon aikaa.
Kohdassa (3) puhelu toimitetaan "tavalliseen" numeroon.
Kuulostaako ihanteelliselta? 3 tunnin kuluessa voit käyttää sitä itse !